Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat was/is jou laatste/volgende klusje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoals eerder vermeld deed ik mee aan een dj contest, waarvan de finale vandaag was. Uiteindelijk gedeeld 2e geworden. Mijn prijs? 3 flessen drank, 1 sennheiser koptelefoon (door een te late levering zal deze pas later toekomen) en een betalende boeking in hetzelfde jeugdhuis. Tevreden? uiteraard, ik was de enige waarbij het publiek danste, het verschil met de andere dj's was toch opvallend (de winnaar heeft de jury overtuigd met zijn platenspelers ;) En hij was wel terecht winnaar, vooral dan op vlak van technieken ).

Comment

Proficiat. :)

Comment

Aankomende vrijdag eerste keer op een feest muziek verzorgen. Ik ben benieuwd :D

Comment

@dvdp

Je W op je site doet het niet ;)

Bij ons ook standje belachelijk druk komende week met van alles en nog wat aan feestjes. Van ik word 50 / 65 tot ja wij gaan trouwen feesten van alles wat dit weekend.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
            @dvdp

Je W op je site doet het niet ;)
            Wat is dat... :oops:

Comment

Volgende klusje: Papierwerk! :(

Comment

Laatste klusje was voor de TOP week bij de Universiteit in Tilburg.
                Was echt een leuk evenement. Universiteit Tilburg Woox Audio licht en geluid verhuur.jpg

Comment

volgende klusje: vrijdag afterparty van de voetbal op groot scherm (belgië-schotland), zaterdag prive poolparty, week erna verjaardagsfeest (type swingpaleis). wat is het hier weer lekker druk! :p

Comment

Eerstvolgende klus is draaien op "Blow" in de Noxx in Antwerpen!
                    Kijk er zeer hard naar uit aangezien dit toch mijn eerste grote stap is in de DJ wereld na enkele scouts"feestjes".

Comment

• enkele weken terug verjaardagsfuifje gehad, zaterdagvoormiddag op een sinterklaasintocht een kinderdisco (drive in) gedaan, 's avonds idem op een eetfestijn. Begin februari staat nog een verjaardagsfeest op de agenda.

Comment

• Zaterdag ga ik een kerk gezellig aankleden met de nodige belichting. Ook komt er een orkest spelen :p

Comment

• Vrijdag coverbandje faciliteren. 's Avonds. Buiten. Brrrr...

Comment

• Net terug van schoolfeest van een school uit Oost-Groningen, nog nooit zo simpel verdient, alles was er al alleen nog m'n laptopje erin en ik kon los.

Comment

• gisteren dj contest gehad, altijd fijn om te moeten draaien op materiaal dat je niet gewend bent én het pikkedonker is
                              deze avond prive verjaardagsfeestje draaien
                              binnen enkele weken in een cafe in de Gentse "overpoort" (België)

Comment

• Ik werkte met een Android-website met de naam apknite.

Comment

Working...
                                X