Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snel geld verdienen als jonge DJ.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien niet meteen wat met geld verdienen te maken maar past denk ik wel in het topic.

Dit is meer besparen.

Denk goed na wat je koopt. Ga niet van nu kopen want is goedkoopst. Vaak loop je al snel tegen beperkingen. Denk je opeens van hmmmm had ik toch maar de net wat duurdere versie gekocht. Dan word het weer verkopen en levert het opeens stukken minder op. Plus dat je weer moet sparen voor nieuwe gear. Dus koop gewoon meteen een zo goed mogelijke gear. Is vervelend dat het soms langer duurt maar je geniet er het langst van.

Snel veel geld is er eigenlijk niet. Dan zou iedereen het namelijk doen.

Ook moet ik de opa wel een beetje gelijk geven. Iedereen is tegenwoordig dj ( of denkt dat tenminste te zijn) dus wil je dat ze jou boeken kan je ook proberen je te onderscheiden. Zorg dat ze jou boeken want.......

Onze want is bijvoorbeeld een nette prijs in het segment waar we zitten met eigenlijk altijd vrij nette en strakke afwerking. Dit met de mogelijkheid om alles te kunnen bieden bij 1 partij heeft ons gemaakt wie we zijn.

Dan tja sparen sparen sparen. Meer werken werken werken en weer sparen.

1 troost toen ik begon was het in verhouding duurder en veel minder keus

Comment

Snel geld verdienen bestaat niet. Enigste manier om aan een redelijke hoeveelheid gekd te komen: hard werken en sparen. En investeer wijs, niet spullen kopen omdat het toevallig in de aanbieding is terwijl het eigenlijk net niet is wat je hebben.

Vraag ook reeele prijzen.

Het excuus van: ja maar als ik goedkoper ben heb ik meer optredens is maar gedeeltelijk waar. Er is namleijk ook nog een andere kijk erop: goedkoop is duurkoop. En stel jezelf de vraag zijn de mensen die het liefst geld toekrijgen op mijn diensten de mensen die ik als klant wil. Persoonlijk heb ik liever de mensen die bereid zijn geld uit te geven en daar ook kwaliteit voor krijgen. Vandaag nog zo'n aanvraag binnen gekregen... mesen waren op zoek naar een clown voor een budget van wel 10 Euro..... nee dat is geen typefout... 10 euro alleen er heen rijden, gebruik van spullen en de schmink is al meer dan dat..... mijn tijd nog daar buiten gelaten.

Nee niet elkje aanvraag die ik binnen krijg word een boeking, maar de mensen die wel boeken zijn vaak de mensen die IK in mijn klantenkring wil.

Bijkomend voordeel: met meer geld hoef je minder met je spullen te sjouwen voor meer opbrengst... zo slijt je spul minder snel en heb je dus ook hoger rendement er van.

Comment

Originally posted by zassie View Post
        Vraag ook reeele prijzen.
        daarom dat ik altijd zeg dat ieder feest anders is, en ik geen vaste prijzen heb. Een feest van een particulier zal me meestal wat minder opleveren dan een feest van een organisatie (bv jeugdhuis).

Comment

Snel geld verdienen... Nee gaat echt niet zo snel hoor. Tenzij je gaat ****** (snel-geld). Maar of dat nu helemaal leeftijds-gerelateerd is...

Gewoon de juiste koop doen. En dus niet van he, die is nu 50 euro goedkoper... laat ik die eens kopen! Eerst goed nadenken of je het echt goed gaat gebruiken, en ook nodig hebt.

Comment

Het kan wel hoor alleen je moet wel even weten waar je moet zoeken. Ik zelf ben gewoon in de schoenen van een klant gestapt en dat ziet er ongeveer zo uit:

1) Je wilt een feest geven en bent opzoek naar een DJ om die avond te draaien

2) Je zoekt op Google naar een DJ bij jou in de buurt

3) Ziet alles er goed uit dan boek je die DJ!

Hiermee was het voor mij meteen duidelijk dat ik goed op het internet zichtbaar moet zijn en dat is mij gelukt met diverse pakketen die mij hebben geleerd hoe ik mezelf het beste weg kan zetten en het aantrekkelijk kan maken om mensen mij te kiezen als hun DJ.

Ik zal de pakketen die ik heb gekocht hier later neerzetten (heb ze nu niet bij de hand) zodat jullie hier ook van kunnen profiteren, het is het dubbel en dwars waard!

Groeten, UNKNOWNDJ (niet meer zo UNKNOWN :D)

P.s. Sorry voor de bump - maar mensen zullen zeker iets hebben aan mijn informatie. Misschien start ik wel een eigen thread want elke DJ heeft zijn klanten nodig!
            Last edited by UNKNOWNDJ; Monday-21-01-2013, 20:36. Reason: P.s. toegevoegd.

Comment

De beste reclame is mond tot mond reclame, dus zorg dat je op feesten altijd je best doet, zowel wat betreft het draaien/presentatie alsook je uiterlijk en zorg dat je booth er heel netjes bijstaat, kabels wegwerken enz...
              Ik heb de meeste boekingen door mensen die mij ergens bezig hebben gezien op een feest en daar ook mijn kaartje hebben gevraagd.

Een website is leuk om informatie te delen maar mensen boeken niet vlug een dj als ze hem nog niet aan het werk hebben gezien, dat is mijn ervaring.

Comment

Wat je zegt is helemaal waar. Ik zorg zelf ook altijd dat ik wat kaartjes bij me heb op feesten zodat mensen me kunnen leren kennen en later zelfs boeken als het draaien in orde is.

Daarnaast had ik het niet over het hebben van een website (wat wel handig is) maar meer over social media, dus zoals twitter en facebook enzo, dan kom je heel snel naar boven in Google als mensen bijvoorbeeld op "DJ huren" zoeken ofzo. Youtube heeft mij MEGA (100+) klanten opgeleverd, waarvan 75% 2+ boekingen per jaar doet :)

Comment

Originally posted by Mol View Post
                  Een website is leuk om informatie te delen maar mensen boeken niet vlug een dj als ze hem nog niet aan het werk hebben gezien, dat is mijn ervaring.
                  Dat ben ik toch echt niet met je eens... Tuurlijk is mond tot mond reclame de beste reclame die je kunt hebben en boeken mensen je veel eerder als ze je aan het werk hebben gezien maar met een goede website kun je ook behoorlijk wat opdrachten binnenhalen. Ik doe niet anders...

Comment

Oke heren (en dames als die er zijn...), ik zal mijn eigen thread hier op gaan starten binnenkort om zo snel en veel mogelijk (goedbetalende én terugkerende) klanten te verkrijgen omdat ik zie dat de kracht van het internet hier nog totaal niet duidelijk is. Ik heb zelf mijn klanten verkregen via de methodes en tips op deze site en zoals eerder aangegeven bevalt het mij extreem goed. Ik heb op dit punt tot en met 17 maart elk weekend volgeboekt en soms nog een donderdag erbij. Raad jullie dus allemaal aan om ALS EEN GEK met social media aan de slag te gaan.

P.s. voor degene die het al hebben gezien... Mijn gebruikte methodes zijn pakketen die je moet aanschaffen. Als je hier ook tegenop ziet (ik deed dat ook) raad ik je aan om eens na te gaan hoeveel het nou eigenlijk is in vergelijking met bijvoorbeeld je mengpaneel o.i.d. Daarbij komt nog kijken dat dit investeringen zijn die je met gemak binnen een week of twee terug hebt verdient... En vanaf daar is het groeien, groeien en nog eens groeien!

Stay tuned voor mijn Money Making thread :)!

UNKNOWNDJ
                    Last edited by Rick; Monday-28-01-2013, 08:19. Reason: link weg

Comment

Jaja, paketten die je moet aanschaffen... Ik ben eens benieuwd naar ECHT bewijs wat zulk een pakket oplevert... En dan doel ik niet op wat leuke promofilmpjes van het bedrijf dat zich krom lacht doordat gekken hun paketten kopen...

Comment

Mijn tip: Gebruik je netwerk!

Geld verdienen met pakketten en piramide vormen en zo zijn oplichters eerste klas wat mij betreft.

Een waardevol netwerk heb je meer aan. Immers zullen de personen die je kent (bij een goede band) je verder helpen dan je aanvankelijk dacht, op alle mogelijke fronten! Dat zie ik voor pakketten en promo filmpjes nog niet gebeuren.

Fans zijn leuk om te hebben. Zij hebben alleen wel de vrijheid om te kiezen wat ze leuk vinden. Vinden ze je 1e album leuk? Prima, goed gedaan! 2e album niet leuk? Je verkoopcijfers zijn teleurstellend. 3e album net zo als de 2e? Hard time dan...

Je collega's in de muziekbranche (netwerk dus) hebben veel minder beweging vrijheid. Als zij zelf ook een hand in je album hebben dan hebben ook zij er baat bij dat het goed gaat. En als de 2e teleurstellend is, zullen jullie allemaal om tafel te gaan om de reputatie van het 3e album naar een hoger leven te tillen!

Met pakketten en piramide vorm achtige dingen ken je de mensen (zeer vaak) niet. Geen enkel idee van je stijl en achtergrond. (minder inlevensvermogen = minder emotie in je werk uiteindelijk) etc etc etc.

Geld verdienen komt uiteindelijk wel. Eerste stap voor velen, gebruik dat netwerk van je!

Comment

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar bij veel posten van UNKNOWNDJ kan je op een woord klikken (in dit geval "money") en kom ik op een rare site uit. Hebben jullie hier ook last van?
                          Last edited by Guest; Sunday-27-01-2013, 22:28.

Comment

Ik heb de link bekeken van UNKOWNDJ (Chrome verraad dat al voordat je erop klikt)

En je komt op: -

Verre van betrouwbaar dus. Piramide spel in mijn ogen. (En ik ken ze..)

Iemand DJ al gerapporteerd aan Rick?
                            Last edited by Rick; Monday-28-01-2013, 08:19. Reason: link weg

Comment

Ik heb net even gekeken en deze site zit erachter, op internet staat dat sommige site's dit inschakelen. Waarschijnlijk heeft "DJ" er dus niets mee te maken, misschien dat Rick ons meer kan vertellen hierover?

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                                Ik heb net even gekeken en deze site zit erachter, op internet staat dat sommige site's dit inschakelen. Waarschijnlijk heeft "DJ" er dus niets mee te maken, misschien dat Rick ons meer kan vertellen hierover?
                                Zover ik weet is die text enhance een soort "virus" die in alle teksten die je leest linkjes maakt met advertenties, zeer irritant maar vrij makkelijk op te lossen door even te googlen.
                                Ik denk dat UNKNOWNDJ of een verkeerd linkje heeft geplaatst of ons wil lastig vallen, met in mijn ogen, onzin sites.

Comment

Working...
                                X