Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snel geld verdienen als jonge DJ.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Netraam Het feit dat een merendeel van zijn totale posts (12 stuks) bestaat uit dit soort SPAM en dergelijke vind ik al dat UNKNOWNDJ ons hiermee lastig valt.

Ook het gegeven dat UNKNOWNDJ letterlijk niet bij ons bekend is in het introductie topic geeft bij mij al een indicatie dat het om een SPAM(MER) gaat. Immers waarom zou iemand die dit soort dingen doet zichzelf zo makkelijk introduceren en informatie prijsgeven als het diegene zijn/haar eigen actie's zoals hierboven in de weg zal zitten? Niet logisch lijkt mij tenminste...

Comment

Originally posted by UNKNOWNDJ View Post

Stay tuned voor mijn Money Making thread :)!

UNKNOWNDJ
      Die hoef ik niet te zien, tenminste niet als het om dat soort dubieuze links gaat. Ik wil bij deze aangeven dat ik je de komende tijd in de gaten houd omtrent je postgedrag. Want ook bij mij komt het niet over als zuivere koffie.

Comment

Heren heren heren!

Ik ben ten eerste geen spammer, laat dat duidelijk zijn. Ook piramidespelen promote ik zeker niet, dit zijn modellen die je uitleggen hoe jij als DJ (of wat je dan ook bent...) snel en simpel het beste rendement kunt halen uit social media websites.

Zoals ik al had medegedeeld, het is hier op het forum nog nooit ter sprake gekomen en dit is dan ook de enige reden dat ik het met jullie heb gedeeld. DJ's (vooral de net beginnende) kunnen dikwijls niet, of niet genoeg werk vinden door de 'grote vissen' in de omgeving die alles en iedereen al in hun zak hebben gestoken. Althans, zo lijkt het. Ik heb in Amsterdam en Tilburg een HUGE klantenkring opgebouwd vorig jaar, puur door mijzelf (apparatuur filmpjes etc etc) op YouTube te zetten. Ik heb gewoon de methodes gevolgd die ik jullie heb willen tonen via de link en kan in alle eerlijkheid zeggen dat deze methoden voor DJ's extreem goed werken, omdat een DJ vaak op het internet wordt opgezocht. Nogmaals, dit is géén spam en puur om jullie te helpen. Ik heb zelf moeten ervaren hoe lastig het is om als DJ een volle (en goed betaalde) agenda te krijgen en daar de markt nauwelijks verzadigd kan raken (er zijn meer feesten dan DJ's hier in NL lijkt het ;)) vind ik het geen probleem om mijn 'weg naar succes' met jullie te delen. Heb geen argwaan :)!

P.s. de link bevat geen spam dacht ik, mijn browser(s) geven niets raars aan.

Comment

Ik ben nu toch wel benieuwd, zeker als het niks kost. Ik zou zeggen kom maar door. Kan altijd meer klussen gebruiken ;)

Comment

Working...
          X