Originally posted by Max
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je thuis dj set
Collapse
X
-
Originally posted by Bastianaiit, hoe draaien ze? 8)
Mooiste zou zijn als er een DJM 800 tussenkwam, maar aangezien ik een grote fan ben van Dateq twijfel ik hier nog over.
Comment
-
2max, kijk eens aan een verstandige zet dacht ik zo. Je oude cdj 800 spelers nog goed kunnen verkopen? Ik krijg namelijk nog dagelijks aanvragen binnen voor de mkI namelijk. cdj 1000 nieuw of tweedehands? Er is namelijk net een nieuwe software versie uit.
2Bastiaan, ziet er goed uit. Alleen het draait wel makkelijker wanneer je handen niet kruist :)
Comment
-
2x pioneer cdj 800
1x pioneer cdj 100s
1x denon dn-x1500
1x denon dn-hp1000
1x pioneer hdj 1000 (rezerve)
1x sony mdr v-700 (ook rezerve haha)
en alles netjes in een flight case! en vooral over dat mengpaneel ben ik zeer te spreken! en in de toekomst wil ik 1 pioneer cdj 800 inruilen tegen een denon dn-3500, vooral vanwege de effecten. (en wil wel weer s wat nieuws hebben)
en dat alles aangesloten op 2 jbl sf 25 speakers die woorden aangestuurd door een behringer ep 2500 met een 15 bands eq ertusse!
klinkt lekker!!!
Comment
-
Originally posted by Bastianmooi setje!!, jeetje die headphones zou ik ook wel als rezerve willen :P
haha die koptelefoons is een soort hobby van me geworden, haha, goed geluid scheelt ook veel tijdens draaien! end aarom af en toe een nieuwe kopen he, die denon is echt gruwlijk goed!
Comment
-
Originally posted by Bastiankortom is dit gewoon een heerlijke set!
nog even een kort vraagje is het erg wennen zo'n dateq als je in mijn geval dan de reloop rmx 40 bpm gewend bent? :roll:
ben overigens nog aan het twijfelen of er in de toekomst een DJM 800 komt. :mrgreen:
Comment
Comment