Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je thuis dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Max

Niet veel bijzonders:
    - Dateq Apollo
    - Pioneer CDJ 800 (2x)
    - Stanton Pro2000s
    Ziet er toch wel vet uit 8)

Comment

Originally posted by Max
      Mijn DJ-setje.

Niet veel bijzonders:
      - Dateq Apollo
      - Pioneer CDJ 800 (2x)
      - Stanton Pro2000s
      Vanaf heden weer geupdate met:

2x Pioneer CDJ 1000 MK3.

Comment

aiit, hoe draaien ze? 8)

Comment

Originally posted by Bastian
          aiit, hoe draaien ze? 8)
          Ronduit lekker :wink:. Wilde eerst mijn CDJ 800's upgraden naar de MK2 versie. Maar aangezien ik van mezelf weet, dat ik toch niet 100% tevreden ben, toch maar de knoop doorgehakt en de CDJ 1000 MK3 genomen.

Mooiste zou zijn als er een DJM 800 tussenkwam, maar aangezien ik een grote fan ben van Dateq twijfel ik hier nog over.

Comment

Hier weer een update van mijn set, er is nu eindelijk een 2e Acura bijgekomen en ook nog een technics rpdh 1200 :D
            Tevens ook een fototje van mijzelf :P
            Reactie's welkom!

Comment

2max, kijk eens aan een verstandige zet dacht ik zo. Je oude cdj 800 spelers nog goed kunnen verkopen? Ik krijg namelijk nog dagelijks aanvragen binnen voor de mkI namelijk. cdj 1000 nieuw of tweedehands? Er is namelijk net een nieuwe software versie uit.

2Bastiaan, ziet er goed uit. Alleen het draait wel makkelijker wanneer je handen niet kruist :)

Comment

ja haha ff corrigeren :P

Comment

2x pioneer cdj 800
                  1x pioneer cdj 100s
                  1x denon dn-x1500
                  1x denon dn-hp1000
                  1x pioneer hdj 1000 (rezerve)
                  1x sony mdr v-700 (ook rezerve haha)

en alles netjes in een flight case! en vooral over dat mengpaneel ben ik zeer te spreken! en in de toekomst wil ik 1 pioneer cdj 800 inruilen tegen een denon dn-3500, vooral vanwege de effecten. (en wil wel weer s wat nieuws hebben)

en dat alles aangesloten op 2 jbl sf 25 speakers die woorden aangestuurd door een behringer ep 2500 met een 15 bands eq ertusse!
                  klinkt lekker!!!

Comment

mooi setje!!, jeetje die headphones zou ik ook wel als rezerve willen :P

Comment

mooi setje!!, jeetje die headphones zou ik ook wel als rezerve willen :P
                      ik ben er ook zeer tevreden over!
                      haha die koptelefoons is een soort hobby van me geworden, haha, goed geluid scheelt ook veel tijdens draaien! end aarom af en toe een nieuwe kopen he, die denon is echt gruwlijk goed!

Comment

Gerben, inderdaad een zeer nette set. Wil je wel even op je spelling letten. Dus lees je post voortaan nog even een keer over voordat je hem post. Alvast bedankt.

Comment

Ook weer even pimpen dan:

DJ set

Let op: Ca. 2MB per foto!

Comment

kortom is dit gewoon een heerlijke set!
                            nog even een kort vraagje is het erg wennen zo'n dateq als je in mijn geval dan de reloop rmx 40 bpm gewend bent? :roll:

Comment

@t bastiaan..

dit valt reuze mee elk mengpaneel werkt bijna hetzelfde...

alleen de kwaliteit en de feeling kan flink verschillen maar dit merk je snel genoeg..!

Comment

kortom is dit gewoon een heerlijke set!
                                nog even een kort vraagje is het erg wennen zo'n dateq als je in mijn geval dan de reloop rmx 40 bpm gewend bent? :roll:
                                Nouja, ik draai thuis altijd met een Dateq. Mijn collega heeft een DJM 600 en als ik daar op moet draaien is het wel altijd even wennen.

ben overigens nog aan het twijfelen of er in de toekomst een DJM 800 komt. :mrgreen:

Comment

Working...
                                X