Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je thuis dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hierbij weer een update van mij dj booth! :D
    Vanmiddag nog even langs bax geweest om te kijken hoe het ging in de nieuwe showroom en het gaat er geweldig uitzien!!
    Op deze foto dus nieuw toegevoegd de freefloats en voor degene die het nog niet wisten de technics rp-dh 1200!

Comment

Ziet er netjes uit hoor, enkel heb ik de indruk dat je freefloats te hard zijn opgeblazen :)

Mijn setje:
      1x DJM600s
      2x CDJ800(mk2 & mk1)
      2x SL1210 with cc's
      JB Systems boxjes en nog een versterker van JB Systems(gaat binnenkort weg voor de bekende syrincs set).

Let aub niet op het meubel, is nog in ontwikkeling.

Comment

ah ik ben het een beetje aan het uitproberen :D

Comment

Originally posted by The Melody
          Hangen je platenspelers er geveerd in, in je meubel? Ziet er netjes uit, alleen die behangtafelpootjes :?
          Mischien een idee om je cd-spelers op mountingracks boven je platenspelers te plaatsen, dichterbij je mixer.

Comment

Originally posted by maarten
            Originally posted by The Melody
            Hangen je platenspelers er geveerd in, in je meubel? Ziet er netjes uit, alleen die behangtafelpootjes :?
            Mischien een idee om je cd-spelers op mountingracks boven je platenspelers te plaatsen, dichterbij je mixer.
            Neen de platenspelers leunen op de onderste plaat en steken net gelijk met de bovenste plaat:-) Achter mountingbrackets hebik al gezocht en heb er hier ook 2 liggen, vond ik bij nader inzien niet zozeer fijn werken vandaar deze oplossing, werkt beter:-)

Comment

Working...
            X