Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar ben jij naar op zoek bij de Open dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar ben jij naar op zoek bij de Open dag?

Hallo,

Ik ben benieuwd voor welke producten jullie naar de Open dag gaan.

Wat hoop je tegen te komen? En waarvoor wil je het gebruiken?

Ik ga gewoon om een leuke dag te beleven en omdat ik graag eens bij bax kom, ik vind jullie taaltje ook zo leuk :-)

Verder zal ik naar huis gaan met statieven, lange stroomkabels (3m, 5m ....) en wie weet wat kom ik nog tegen wat ik wil hebben.

Comment

Wij gaan voor de nieuwe winkel. Ik wou ook voor een avolites titan mobile gaan kijken, maar deze kunnen ze niet klaarleggen want hij is niet op vooraad (helaas).

Comment

Ik ga natuurlijk ook voor de nieuwe showroom, maar ik ga ook kijken naar studio monitors, een leuke MIDI controller (Waarschijnlijk de BCF of de BCR van Behringer) en een simpel MIDI keyboard.

Comment

Ik ga eigenlijk zonder echt doel. Hooguit wat speakers beluisteren. Wat rondneuzen in de nieuwe winkel. Heb ook niet veel tijd. In de ochtend kom ik uit zeeland voor vakantie, en in de middag moet ik weer bij een verjaardag zijn ...

Comment

Ik maak er met een vriend een dagje uit van, dus eigenlijk kom ik voor alles... ;)

We willen sowieso naar één of twee workshops, en dan nog de nieuwe showroom uitgebreid bekijken en natuurlijk ook de 2e hands pa markt even langslopen. :D

Ik hoop ook dat ik nog even wat subjes kan beluisteren, en natuurlijk proberen weer veel te leren!

Comment

Ik ga even kijken voor 1 of 2 hallogeen parretjes in mijn kamer, ik ga voor een leuke dag, en ja misschien zie ik verder nog wel iets leuks ;)

Comment

Working...
              X