Er word verwacht dat ik volgende week ons halloweenfeest bij de jeugdbeweging afsluit met een setje van een uur. Hiervoor moet ik (met enkele hulpjes) alles zelf klaar zetten.
materiaallijstje (bijhuren is uitgesloten):
AUDIO:
* 2x Mackie SRM450 met statieven
* 2X passive peveay speakers (150 w) + versterker (meer info heb ik niet :s) zonder statieven
* denon dn4500
* rodec mx 180
* tot 5 micro's (waarvan 1 draadloos) en 2 statieven
LICHT
* 2 x showtec showbar 4 + showtec lite4
* 2 x t4
* 1 x antari f80 z
* 1 x jb scarab lazer
* 1 x velleman mini kleuren moonflower
* 1 x jb micro star lazer
* 2 x adj led color tube
* 1 x lichtorgel met dimmer in (waarvan 4 stopcontacten werken)(bediening is als de showtec lite 4)
* 1 x lichtorgel met dimmer in (waarvan 3 stopcontacten werken) (bediening is als de showtec lite 4)
* 4 x vaste toneelspot ( op dj gericht)
Onze zaal is 14meter op 12 meter en 2 verdiepen hoog (schat ongeveer 8 meter dus), maar we gebruiken maar de helft (er komen maximum 85 kinderen, en eerdere activiteiten heeft uitgewezen dat we best de helft gebruiken bij dergelijke opkomst). De zal wordt verdeeld in 2 stukken van 12 meter op 7 meter, door middel van een rood doek dat we kunnen laten zakken.
rondom de zaal is er een buis (ongeveer truss-dikte) voorzien waar ik lichten mag aanhangen (zou het gewicht kunnen dragen). Deze buis is voorzien van een heleboel verlengkabels die ik in een bijlokaaltje in stopcontacten kan steken.
Aan 1 muur hebben we een brandvrij, zwart doek gekregen omdat alle andere muren grijs zijn.
We hebben 8 podium-elementen van 1meter op 2 meter die tot 75 cm hoog kunnen.
Er moeten ook nog enkele tafels in de zaal komen met eten en drinken op.
Ik zou graag als volgt de zaal indelen (verhoudingen kloppen niet altijd :s ):
![](http://imageshack.us/a/img210/1347/halloweenparty.th.png)
![](http://imageshack.us/a/img827/6274/halloweenpartyvertivaal.th.png)
even verduidelijken, het materiaal heb ik proberen weergeven op de 2e afbeelding.
De rode vierkanten zijn deuren, het zwarte is ons zwarte doek aan de muur.
Ik zou de lichten als volgt ophangen:
lazer - t4 - t4 - rookmachine + moonflower - t4 - t4 - lazer
(met de ledtubes zou ik mijn dj booth inkleden)
De luidsprekers zou ik als volgt positioneren:
mackie srm 450 - DEUR - peveay 150w speaker - PODIUM - peveay 150w speaker - DEUR - mackie srm 450
Is dit een goede manier? of kan ik bepaalde dingen beter anders doen?
materiaallijstje (bijhuren is uitgesloten):
AUDIO:
* 2x Mackie SRM450 met statieven
* 2X passive peveay speakers (150 w) + versterker (meer info heb ik niet :s) zonder statieven
* denon dn4500
* rodec mx 180
* tot 5 micro's (waarvan 1 draadloos) en 2 statieven
LICHT
* 2 x showtec showbar 4 + showtec lite4
* 2 x t4
* 1 x antari f80 z
* 1 x jb scarab lazer
* 1 x velleman mini kleuren moonflower
* 1 x jb micro star lazer
* 2 x adj led color tube
* 1 x lichtorgel met dimmer in (waarvan 4 stopcontacten werken)(bediening is als de showtec lite 4)
* 1 x lichtorgel met dimmer in (waarvan 3 stopcontacten werken) (bediening is als de showtec lite 4)
* 4 x vaste toneelspot ( op dj gericht)
Onze zaal is 14meter op 12 meter en 2 verdiepen hoog (schat ongeveer 8 meter dus), maar we gebruiken maar de helft (er komen maximum 85 kinderen, en eerdere activiteiten heeft uitgewezen dat we best de helft gebruiken bij dergelijke opkomst). De zal wordt verdeeld in 2 stukken van 12 meter op 7 meter, door middel van een rood doek dat we kunnen laten zakken.
rondom de zaal is er een buis (ongeveer truss-dikte) voorzien waar ik lichten mag aanhangen (zou het gewicht kunnen dragen). Deze buis is voorzien van een heleboel verlengkabels die ik in een bijlokaaltje in stopcontacten kan steken.
Aan 1 muur hebben we een brandvrij, zwart doek gekregen omdat alle andere muren grijs zijn.
We hebben 8 podium-elementen van 1meter op 2 meter die tot 75 cm hoog kunnen.
Er moeten ook nog enkele tafels in de zaal komen met eten en drinken op.
Ik zou graag als volgt de zaal indelen (verhoudingen kloppen niet altijd :s ):
![](http://imageshack.us/a/img210/1347/halloweenparty.th.png)
![](http://imageshack.us/a/img827/6274/halloweenpartyvertivaal.th.png)
even verduidelijken, het materiaal heb ik proberen weergeven op de 2e afbeelding.
De rode vierkanten zijn deuren, het zwarte is ons zwarte doek aan de muur.
Ik zou de lichten als volgt ophangen:
lazer - t4 - t4 - rookmachine + moonflower - t4 - t4 - lazer
(met de ledtubes zou ik mijn dj booth inkleden)
De luidsprekers zou ik als volgt positioneren:
mackie srm 450 - DEUR - peveay 150w speaker - PODIUM - peveay 150w speaker - DEUR - mackie srm 450
Is dit een goede manier? of kan ik bepaalde dingen beter anders doen?
Comment