Announcement

Collapse
No announcement yet.

De winkel in goes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De winkel in goes

Hallo,

Ik heb gehoord dat je studio monitoren kan testen in de winkel, ik heb al monitoren aangeschaft, maar mijn vraag was:

Kan ik ook "Table top CD/MP3/MIDI speler" en DJ mixers etc uitproberen in de winkel?

(misschien ook nog midi controllers?)

Ja dat kan,

Net zoals speakers, versterkers mixers, gitaren, drums etc

Mocht je echter specefieke types willen proberen el dan even om te controlleren of deze er daadwerkelijk okk staan.

Comment

Ook midi controllers zijn aanwezig. Als er een bepaalde niet aanwezig is moet je even contact met ze opnemen, of ze hem dan eventueel kunnen klaarzetten voor als jij komt ;-)

Comment

er een bepaalde niet aanwezig is moet je even contact met ze opnemen, of ze hem dan eventueel kunnen klaarzetten voor als jij komt
        Het lijkt mij verstandig om het andersom te doen.

Indien je iets specifiek in onze showroom wilt komen bekijken, beluisteren of uittesten, neem dan even contact op met onze helpdesk. Indien we het niet hebben staan, dan kunnen we er voor zorgen dat het klaar staat wanneer je langskomt. Dan kun je het op je gemakje vergelijken/uittesten en hoef je ook niet te wachten tot het uit het magazijn gekomen is (of wellicht helemaal niet op voorraad is).

We hebben veel staan, maar uiteraard niet álles. ;)

Comment

Ik zou zo graag naar de showroom willen komen maar helaas is het te ver weg.

Comment

Working...
          X