Announcement

Collapse
No announcement yet.

Windows 8 release

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Windows 8 release

Windows 8 is vrijgekomen en word al veel gekocht.
    ik hem ook gekocht alleen het probleem is dat sommige software niet compatibel zijn.

ik gebruik vooral:
    Sunlite suite 2 - deze roept drive fouten.
    Virtual dj Pro full (orginele versie) - deze werkt dus wel met de nieuwe W8.

Misschien is het handig als mensen die ook software hebben die niet reageert na de update omdat te posten zodat we weten of het wel of niet verstandig is.

Op het forum van Sunlite suite 2 (van de fabrikant) word dus leuk door de verkopers verteld dat het niet een preoriteit is om de driver fout te fixen.

Een paar vrienden (geleerd voor ICT) van mij hebben de windows 8 ook gekocht en hebben ook programma's die niet meer willen werken, zoals internet explorer 10 (volgens mij). En als hun het als ICT'ers nog niet werkend krijgen....

Laat mij maar op Windows 7 werken, na verhalen over windows 8 nog altijd beter.

Comment

windows 8 is gemaakt voor touchscreens, en zeker vlak na een relaese is het niet handig om over te stappen, omdat veel software nog niet werkt. Ook daarom zie ik de voordelen van windows 8 voorlopig niet. Dus ga ik eerst maar eens wachten op updates..
      Last edited by TomTheMusicFreak; Saturday-03-11-2012, 15:27.

Comment

ben over op win8, enige dat niet werkte was m'n Cakewalk midi interface voor de rest werkt alles. hierboven is dus enigsinds ongenuanceerd en overtrokken, je kan rustig overstappen.
        enige verschil met win7 is dat win8 unsigned drivers standard blocked, maar als je aangeeft dat hij ze wel mag installeren werken ze prima.
        Ik ben nog geen app tegen gekomen die om een andere reden dan driver niet werkt (die wel werkt op 7)

Comment

Het is den bekend probleem bij DMXsoft dat de drivers niet werken. Deze worden zo spoedig mogelijk gelanceerd!

Comment

Ik heb zojuist een mail gekregen van Nicolaudie (Sunlite suite 2 fabrikant)
            Deze heeft beloofd dat het deze week nog opgelost wordt.

ik ben benieuwd en houd jullie op de hoogte

Comment

Working...
            X