Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Cbaa View Post
    als ik soms ga gaan helpen voor zulke klusjes hebben wij altyd een stevig touw mee dat we vastbinden aan de kist en zo omhoog trekken en iemand die erachter loopt voor het kistje recht te laten gaan .
    Waar is de tijd dat je gewoon een aanloop neemt en het de romp op duwt, en het weer naar beneden haalt met twee man...

Vind ik persoonlijk toch echt de makkelijkste en snelste manier (maar niet de leukste..)

Comment

• Voor de luie mensen onder ons: je kunt ook een lier bevestigen aan de binnenkant, liefst elektrisch natuurlijk, en de case gewoon op laten trekken. Wat je natuurlijk ook kunt doen is inderdaad de manier van Paradise, kwestie van aanloop en gaan! Toch werkt dat iets minder makkelijk...

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
        Voor de luie mensen onder ons: je kunt ook een lier bevestigen aan de binnenkant, liefst elektrisch natuurlijk, en de case gewoon op laten trekken. Wat je natuurlijk ook kunt doen is inderdaad de manier van Paradise, kwestie van aanloop en gaan! Toch werkt dat iets minder makkelijk...
        Tja, even voor een paar honderd euro een elektrische lier gaan inbouwen in je vrachtwagen/auto/bestelbusje is in mijn ogen wel erg overdreven.

Ik hou het gewoon bij een goede romp (of een vrachtwagen huren met laadklep (is zelfs nog leuk om te bedienen))

Comment

• en dan maar hopen dat je ramp niet te glad is of dat ze neit te stijl is zodat je boven raakt xD.

Comment

• Ik hou het gewoon bij een goede romp (of een vrachtwagen huren met laadklep (is zelfs nog leuk om te bedienen)
            Wel opletten als je hier zelf aan gaat beginnen of als je later zo'n bakwagen met laadklep wilt kopen, als die er achteraf opgezet is heb je kans dat de belastbaarheid van je vrachtwagentje en dus de laadcapaciteit een heeeeel stuk lager komt te liggen.

Comment

• Originally posted by Cbaa View Post
              en dan maar hopen dat je ramp niet te glad is of dat ze neit te stijl is zodat je boven raakt xD.
              Tja, als je een goede romp koopt heb je dat probleem niet...

Het is maar wat je wilt uitgeven...

Comment

• Hekel aan: vrouwen die niet kunnen dansen.

Comment

• Hekel aan: mannen die niet kunnen dansen en dan nét dat leuke meisje willen versieren.
                  Hoewel dat soms ook voor leedvermaak kan zorgen

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                    Hekel aan: mannen die niet kunnen dansen en dan nét dat leuke meisje willen versieren.
                    Hoewel dat soms ook voor leedvermaak kan zorgen
                    Voel me aardig aangesproken...

Maar goed, geef je groot gelijk..

Verder nog even als toevoeging:

Niet werkende krachstroom aansluitingen
                    Apparatuur die het begeeft (op de momenten dat het niet moet begeven)
                    Op een schoolfeest medegedeeld te krijgen dat je een gang niet in mag (er staat immers ''Verboden voor leerlingen'') desbetreffende persoon gelooft weer niet dat je voor hun werkt (zwart T-shirt en 3 jaar ouder zijn zegt helaas niet genoeg, zelfs een toolcase hebben helpt niet).

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
                      Op een schoolfeest medegedeeld te krijgen dat je een gang niet in mag (er staat immers ''Verboden voor leerlingen'') desbetreffende persoon gelooft weer niet dat je voor hun werkt (zwart T-shirt en 3 jaar ouder zijn zegt helaas niet genoeg, zelfs een toolcase hebben helpt niet).
                      Daarom ALTIJD je bedrijfs/crew shirt aandoen. En zorgen dat je een dik pak met visitekaartjes bij je hebt.

Comment

• Er zijn helaas ook momenten dat een crew shirt aantrekken niet mogelijk is, en er waren nog wel een aantal andere dingen die het verschil duidelijk aangaven (en dus niet hielpen)....

Comment

• 't is toevallig dat ik binnenkort nieuwe shirts laat maken, daar heb ik dan groot op staan:
                          achter
                          Hyperdisco ( naam disco )
                          Drive-In Shows
                          www.hyperdisco.nl ( nog niet gehost )

Lijkt me genoeg :P en dan voor natuurlijk ook.

Comment

• Originally posted by dj-drace View Post
                            't is toevallig dat ik binnenkort nieuwe shirts laat maken.
                            Maar daar hebben het niet over.

Ik heb echt een hekel aan kinderen die gaan kijken, en die denken dat ze er alles van weten...
                            En dat ze dan er ook nog aan willen zitten..

Comment

• Dat kun je zelf creatief oplossen. Bij mij zijn de ledtubes altijd erg in trek bij de jeugd, vooral bij de hele kleintjes.

Ik hou dat altijd in de gaten, zeker als ze komen kijken voor het feest begint. Dan ga ik gehurkt naast het meubel zitten, zeg een keer "alleen met je ogen kijken he?" en meestal is dat voldoende om de handjes weg te houden.

Op het moment dat je zelf een beetje interactief met die jeugd omgaat heb je er vrij weinig last van. En anders speel je het 'zoek de gobo'-spelletje, dan razen ze als gekken achter de scans aan.

Comment

• Ach ja, kinderen blijven CDJ's en joysticks erg mooi vinden

Comment

Working...
                                X