Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Misschien een taxi? Nadeel is dat dat soms best wel duur is...

Comment

• Lol 350km taxi.... Jacky woont bij duinkerken volgens routenet

Comment

• Ja dat is inderdaad erg duur.

Misschien met de trein/bus?

Comment

• Originally posted by Mol View Post
          Een man en een vrouw :-)
          Serieus? Dat had ik nou nooit gedacht... Ik wil natuurlijk gewoon een naam!:)

Comment

• Ik gok op ronny + ...

Comment

• Dat was ook mijn eerste gedachte eigenlijk, maar ik wil het even bevestigd hebben.:)

Comment

• Originally posted by Raphie View Post
                Lol 350km taxi.... Jacky woont bij duinkerken volgens routenet
                Nog even reageren en dan terug ontopic voordat rick uit zijn sloffen schiet.
                Ik woon toch een 40km van duinkerke vandaan en ongeveer 200km van de feestzaal dus een taxi is onbetaalbaar en daarbij het feest is al voorbij, dit was vrijdag 28 september.

Comment

• Ergernis: mensen die een publiek forum als chat gebruiken...

Comment

• Toch nog een keer off topic.

Ja ik ben met mijn vriendin getrouwd.

Wij hebben dit afgelopen vrijdag gevierd en een prachtige dag gehad. Jammer jacky dat je er niet bij kon zijn. Weet zeker dat je je ogen uitgekeken had ;).

Foto's zal ik na me vakantie wel een keer plaatsen in het topic post hier je lichtshow en hier je drive in productie weet ik veel. Kijk ik dan wel een keer na.

Eerst nog een keer een heerlijk op vakantie en dan daarna ga ik me wel weer eens druk gaan maken over de foto's en zo.

Comment

• Gefeliciteerd en veel plezier op je vakantie!
                      Mijn ergernis:
                      Leatherman vergeten op een klus en in een hoogwerker staan en erachter komen dat je je gaffa vergeten bent. Kunnen we weer omlaag. ***

Comment

• Ik heb voortaan een hekel aan snijmachines, vandaag met een professionele vleesmachine het topje van mijn vinger afgesneden, oktober is een ongeluksmaand voor mij.

Comment

• Ai hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? Die dingen zijn toch prima beveiligd over het algemeen?

Comment

• Nou Marcel, dat denk je.. Levens gevaarlijk zijn die dingen. Als je niet oplet, ligt zo je vinger eraf. M'n zus heeft gewerkt bij de AH op de vlees afdeling. Nou, als je hoorde hoe vaak ze sneetjes had..

Comment

• Er zit inderdaad een beveiliging op, maar die dingen gebruik je vaak niet tot er iets gebeurt.
                              Het is hier in huis gebeurt.

Pijnlijke zaak.

Comment

• 48 mono kanalen * 30 potmeters = 1440 potmeters (en bijgehorende moertjes) Plus dan nog de stereo inputs en mastering sectie...
                                Ik haat analoge mengtafels

Comment

Working...
                                X