ik haat het wanneer een dronken persoon steeds om dezelfde muziek komt vragen, terwijl de menigte juist die muziek niet wil horen (je kan ook niet altijd aan die dronken persoon toegeven natuurlijk, want dan heb je maar 1 iemand die zich heeft geamuseerd. Zeggen dat ik het later wel zou draaien, hielp ook al niet veel). Als het feest afgelopen is, komt die dan nog moeilijk doen en zeggen dat ik geen "moderne" muziek heb gedraait, en dat hij maar 1 modern nummer kon opnoemen dat ik gedraait heb (gelukkig kon ik zijn lijstje nog heel wat aanvullen). Uiteindelijk het verwijt gekregen dat ik arrogant was (terwijl ik nogaltijd niet goed zijn standpunt begrijp), terwijl het hij was die plots aan mijn knoppen zat (heb ik hem hem toch even vriendelijk weggestuurd). Gelukkig heb ik het goed kunnen maken door "epic" van "sandro silva ft quintino" in te mixen in de achtergrondmuziek die aan het spelen was tijdens mijn opkuis. Blijkbaar was hij hiermee tevreden.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by Mathias Van Rechem View PostAls het feest afgelopen is, komt die dan nog moeilijk doen en zeggen dat ik geen "moderne" muziek heb gedraait, en dat hij maar 1 modern nummer kon opnoemen dat ik gedraait heb (gelukkig kon ik zijn lijstje nog heel wat aanvullen).
Maar gelukkig werkt die dj, net als ik, met virtual dj en virtual dj houdt automatisch een playlist bij en slaat de gedraaide nummers op in een tekstbestand (inclusief de tijd waarop ze gedraaid zijn).
Balada bleek maar 2 keer te zijn gedraaid, net als Ai Se Te Puego en Tacata, met 3 uur tussen de 1e en 2e keer. Reactie van de klant: ja dat is allemaal hetzelfde.... :shock: Tja, dan kun je ook zeggen dat alle discoclassics en alle houseplaten hetzelfde zijn.
Nog een ergernisje van mij: gisteren een 50e verjaardag gedraaid. De man van de jarige hield nogal van reggae en kwam om 11 uur af met zn lijstje :dreadlock holiday, i got you babe van ub 40... yeah dat zijn echt de feestknallers...Last edited by Geluid-en-licht.com; Sunday-14-10-2012, 08:28.
Comment
-
ik had afgelopen zaterdag een 25 jaar huwelijksfeest in een zaaltje.
Ik moest volgens de mensen mijn klein setje meenemen, dus dat doe ik. Kom ik daar voor op te bouwen, blijkt er gewoon alles behalve een laptop met muziek ingebouwd te zitten. Best leuk enzo. Maar dan krijg je maar een halve uitleg van de eigenaar waardoor er wat dingen fout gaan.
Hij had bijv. zijn boxen verdeeld over 2 versterkers, 1 voor voorin de zaal en een voor achter in de zaal. Ik zet ze aan, stoppen eruit. Gelukkig waren er nog niet heel veel mensen maar toch is het ...
Qua laptop Alles stond onder schuif 6 (volgens de eigenaar, dit heb ik ook getest en dat klopte) op het mengpaneel. Wat bleek nou savonds stond ineens alles onder schuif 6 (achter) EN Schuif 7(Voor).
En aan zulke dingen heb ik dus een hekel!Last edited by DjRRRenetjuh; Monday-15-10-2012, 10:48.
Comment
-
Mijn gips is eraf en zaterdag vlieg ik er terug in, maar het eerste feest begint al goed, ik moet met de speakers van de zaal spelen, 4x mackie srm 450 maar begrenst op 85 DB daarnaa vervormt de muziek dus als de gasten wat luid gaan praten dan hebben ze met een beetje geluk toch wat achtergrondmuziek, ik heb zitten smeken om mijn eigen speakers te mogen gebruiken maar de zaal laat dit niet meer toe omdat ze de politiecontrole beu zijn, een slechte buur is de oorzaak.
Comment
-
Originally posted by Fallgum View Postaan belgen die niet weten hoe te laden!
6 uur gedaan over 3 trailertjes vol duwen.
Originally posted by JanPetersen View PostIk kom tegenwoordig ook steeds meer tekstjes / plaatjes van de bax shop op andere sites tegen!
Comment
Comment