Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tja, als je per uur betaald krijg om een wagentje te vullen dan hopen vele dat die nooit vol gaat.

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
      Ik kom tegenwoordig ook steeds meer tekstjes / plaatjes van de bax shop op andere sites tegen!
      Indien je dat ziet, graag melden. Mag in een PM, mag je ook direct naar m'n mailadres sturen. Liefst directe productlinks naar de webshop in kwestie.

Veel van die plaatjes en teksten komen van de importeur...
      Afbeeldingen halen we inderdaad bij importeurs en officiële websites vandaan, maar productteksten schrijven we allemaal zelf, evenals de specificaties. Leveranciers vermelden immers niet altijd alles wat interessant is aan een product. We analyseren ieder product zelf, passen hier onze kennis op toe en geven het liefst ook een stukje advies. (Het is dan ook niet voor niets dat ik nu met een team van ongeveer 6 fulltime copywriters en 6 parttimers zit. ;))
      Het zou kunnen dat je echt een oud product tegenkomt van pakweg 6 jaar geleden waar nog een beknopte dealer-tekst bij staat, maar die kans is echt klein.

Comment

• En stel ik zie de dame op de foto van deze pagina op een andere site? Ook melden?

Comment

• dat lijkt me een stockfoto?

Comment

• Daar dacht ik eerst ook aan, maar wil het liever zeker weten ;-)

Comment

• Nee, dat is een foto die we zelf hebben laten maken. Gooi maar even in m'n PM-box. :)

Comment

• Zal als ik thuis ben even in me geschiedenis kijken voor de site!

Comment

• Grrrr. Ik las gisteren dat de klanten hun bax magazine eind van de week krijgen. Nee, dat wilde ik niet. Dus ik bestelde hem maar zodat ik hem de dag erna al had.

Uiteraard kreeg ik hem daarna ook, maar dan met het magazine dat ik al (**GRATIS**) had gekregen.

Geen wereldramp, maar wel irritant ;-)

Comment

• Nog irritanter zou zijn dat het nummers zijn waar je nooit van gehoord hebt.......Ik heb wat exen in bepaalde plaatsen gehad ,die dan hun lokale zingheld hebben en staan te kijken dat ik het niet ken....tsja(ik dj niet opnbaar....maar als je ergens geboekt wordt, lijkt mij dat nogal vagina)

Comment

• @richardvreede35 misschien handig om de volgende keer even je tekst nog een keer door te lezen ;-)

Comment

• Originally posted by richardvreede35 View Post
                        maar als je ergens geboekt wordt, lijkt mij dat nogal vagina)
                        Jaja, dat heb ik nou ook altijd..... ;)

Comment

• Zucht... Het carnavalseizoen is weer begonnen
                          CD's waar niks opgeschreven staat, onleesbare playlists verdeeld over 548 minidisks, playlists die op het laatste moment toch nog even veranderen...

Comment

• Bekend, pas een jeugdprinsen receptie gedraaid: ja euuuh volgensmij is het nummer 17.. Ik netjes nummer 17 aanzetten.. nee toch 2. En het ergste is dan toch dat wij worden aangewezen als schuldigen..

Comment

• dat de riem van de hond in de auto ligt waar iemand anders toevallig net mee weg is gegaan.

Dus heb m vandaag met een 5m XLR kabel moeten uitlaten! hahah

Comment

• kon je hem dan besturen met een dongle of kwam er muziek uit je hond?

Comment

Working...
                                X