Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pff... Klein hondje dan toch... Als je een échte hond hebt doe je dat natuurlijk met 5 meter 125A krachtkabel!

Comment

• ik heb een hekel aan mensen die muziek komen aanvragen en hun aanvraag niet beter kunnen definiëren dan "goede" muziek

Comment

• Tja komt ie weer:
        -Daslight pfff
        nog een nieuwe:
        Fanfares. Deze mensen letten dus echt nergens op en doen gewoon wat ze willen... Gisteren een showtje gebouwd, komt een jeugdfanfare. Headjes mooi op een kistje gezet, gaan ze die wat wegduwen. Pixelbarretje ergens gelegd. Midden tijdens een nummer, klets, die lag.
        Ennuh, had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan daslight? ;)

Comment

• kinderen die 10 x achter elkaar hetzelfde nummer komen aanvragen (en blijven zeuren tot ze hun zin krijgen, in dit geval was het zwarten pieten style).
          ook zeer iritant is als je achter je geld aan moet gaan (maar voortaan eerst betalen en dan draaie).
          mensen die dat ene goede nummer willen ......

ook iritant is als de stroom niet toerijkent is en de stoppen eruitvliegen (na 15 min in het donker, gingen de stoppen erweer in en heb ik me verlengsnoer ergens anders ingeplugd en was het afgelopen

p.s. persoonlijk kan ik ook niet tegen jaren ''70''80 en andre hazes, marco barsato enzv.

Comment

• Kijk en daar ben jij de dj dus voor. Je staat daar om je gasten ( kleuter of wat dan ook ) te entertainen. Dus als dat 10x dat ene nummer draaien is dan ja helaas is dat zo.

Als ik zo zie waar je allemaal niet van houd is er niet zo heel erg veel meer over. Dan word het toch allemaal al weer vrij specifiek. Tipje neem dan ook klussen aan die passen bij de dingen die jij graag doet. Dan hoeft deze ergernis de volgende keer niet weer voor te komen ;)

Comment

• Duitse artiesten... Is het nu te veel moeite om even in een begrijpbare taal uit te leggen in welke onlogische volgorde je je nummertjes afgespeeld wilt hebben? We waren met 3 techniekers, en kenden samen net genoeg Duits om "Ich verstehe Sie nicht" te brabbelen... En ondertussen bleef de persoon maar rustig doorlullen tegen ons...

Comment

• @Nigelgein, als jij niet tegen jaren 70, 80, andre hazes e.d. kan, dan ga je het niet echt ver schoppen, buiten de kinderfeesten om. Je moet die muzieksoorten gewoon uit je hoofd kennen en leuk vinden! Jij staat er om de klant en de gasten te entertainen. Iedereen heeft wel zoiets van nah niet leuk, maar hoe dan ook, je moet 't gewoon draaien! Klant is koning wat dat betreft. Dusja..

Mijn hekel is , als er ergens in je statief tussen een stel bouten mayonaise zit. Das pas klote schoonmaken, na 3 kwartier was die eindelijk schoon!

Comment

• Hoe krijg je daar mayonaise in als ik vragen mag?

Comment

• Een super gezellig feest, waar ze aan het einde van het feest friet aan dronken gasten geven, en die net hun zakje om kieperen. En ja hoor, daar stond m'n statief..

Comment

• Mijn ergenis,

Daslight, kan de DMX-in funktie niet gebruiken, toen al met DVC2 en met DVC3 ook al niet :S , ik stap nu maar over naar Sunlite suite 2, is wel ff wennen :P

Een vader die als je weg bent (eten en dj ophalen) je kar een stuk naar achter wilt zetten omdat het te dicht op de tent staat en uiteindelijk zijn handen open haalt omdat de rem met een noodgang naar beneden kwam (gasvering) , gelukkig zaten er blokken onder de wielen anders reed hij ook nog van het erf af.

Comment

• Originally posted by broos88 View Post
                        Mijn ergenis,

Daslight, kan de DMX-in funktie niet gebruiken, toen al met DVC2 en met DVC3 ook al niet :S , ik stap nu maar over naar Sunlite suite 2, is wel ff wennen :P
                        Gebruik de DMX in hier (met DVC2) al ruim 1,5 jaar, werkt prima!
                        Prachtig om vanaf je lichttafel de shutters en dimmers van je headjes mee te bedienen bijvoorbeeld.

Comment

• Ik ben op dit moment een beetje geïrriteerd aan bax. Jullie zijn blijkbaar niet erg goed in administratie bijhouden. :-?

Comment

• Een ergernis briljant verwoord... :mrgreen:

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                              Ik ben op dit moment een beetje geïrriteerd aan bax. Jullie zijn blijkbaar niet erg goed in administratie bijhouden. :-?
                              Wat is er aan de hand dan?

Comment

• Is ondertussen al opgelost, maar jullie dachten verschillende keren dat jullie nog ledparren van ons retour kregen. Maar de fout lag overduidelijk bij de medewerker die het destijds niet goed ingevuld heeft in het systeem.

Comment

Working...
                                X