Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dj-scratch View Post
    En hier gaat dus bij mij 't licht uit... Ik ben al blij zat dat ik de site zo in elkaar gekregen heb, maar meer, no-way. Misschien dan toch opzoek naar een website bouwer, die alles voor mij gaat doen, want dit is gewoon 3x niks.
    CSS is opzich niet moeilijk als je eenmaal begrijpt hoe het werkt, en je kan me altijd om hulp vragen ;)

Comment

• Maar doe vooral wel waar je goed in bent ;)
      Websitebouwers moeten ook niet ineens denken dat ze een goede Dj zijn, en zo moeten niet alle Dj's denken dat ze hele goede webbouwers zijn.

Op zich handig om een keer door iemand een goede template in elkaar te laten sleutelen waar je vervolgens via een goed geconfigureerd CMS je content in kan beheren.

Comment

• Dit soort dingen laat ik ook liever door iemand anders doen, die de kennis heeft.
        Ik ken wel de basis en kan achteraf wel het één en anders aanpassen, maar een volledige site bouwen, neen dat kan ik niet.

Ik zal mijn website binnenkort ook vernieuwen en ben dus al aan het uitzien naar een webdesigner.

Comment

• Originally posted by ThePartyDJS View Post
          Maar doe vooral wel waar je goed in bent ;)
          Websitebouwers moeten ook niet ineens denken dat ze een goede Dj zijn, en zo moeten niet alle Dj's denken dat ze hele goede webbouwers zijn.

Op zich handig om een keer door iemand een goede template in elkaar te laten sleutelen waar je vervolgens via een goed geconfigureerd CMS je content in kan beheren.
          En zoals mensen niet moeten besparen op een DJ, moeten ze dat ook niet op website (het hoeft niet duur te zijn!)

Comment

• Aan bepaalde gasten die het niet kunnen laten om een gezellige (kerst)avond te verzieken....

Comment

• Haat aan deze week!

1e kerstdag de hele dag ziek in bed gelegen (kwam niet door de drank van kerstavond).
              2e kerstdag sloop ik de plug van mijn koptelefoon

Maar nu komt het ergste,
              vandaag een nieuwe plug gekocht en erop gesoldeerd getest met mijn telefoon en werkt perfect. Plug eruitgetrokken maar onderste deel van de daadwerkelijke jack die in de socket verdwijnt breekt af terwijl ik zeker geen rare kracht erop zette, even gebeld met de winkel (niet bax voor de goede orde) en zeiden dat ik even langs kon komen met de telefoon en hoofdtelefoon. Stukje plug verwijderd, normale Apple oordoppen gaan er weer en personeel van de winkel monteert kosteloos een nieuw plug dus ik ook tevreden. Buiten wil ik even een lekker stukje muziek opzetten voor de fietsrit naar huis en tot mijn grote verbazing werkt de rechterkant van mijn oordoppen niet meer dus terug naar binnen. Even verteld wat er was en ze zouden even gaan kijken, niets vreemds te zien dus helaas niets te doen wel kreeg ik het advies mee om even naar een telefoonwinkel een paar deuren verderop te gaan want die zouden misschien een trucje weten dus ga ik daarheen (winkel waar ik de telefoon gekocht heb en waar ik ook een verzekering heb). Zij weten mij te vertellen dat er niets aan te doen is behalve het aanbieden voor reparatie. Puntje bij paaltje ben ik mijn telefoon 3 weken kwijt en ben ik €55 lichter aan eigen risico van de verzekering.

Wat zullen vrijdag, zaterdag en zondag mij nog brengen?

Comment

• Ik HAD een hekel aan iHuppeldepup, maar nu we een iPad 4 in huis hebben is die hekel weg!

Comment

• Glazen die zich opstappen in de DJ Booth!

Comment

• ik voorzie meestal een tafel vóór m'n dj booth hiervoor (als er geen goed meubel voor handen is)

Comment

• Als er glazen op je DJ booth komen, doe je toch iets fouts. Mocht het bij mij gebeuren, komen de glazen meteen ergens verstopt te staan, en krijgen ze die mooi niet terug. Dan zullen ze 't niet vaak doen hoor ;) En overigens, mijn meubel bestaat uit truss, dus kunnen ze ook niet zo snel ergens iets neerzetten.

Comment

• Dat probleem had ik vroeger ook met mijn meubels. Tegenwoordig zit er een schuine rand op, dan kunnen ze er niets meer op zetten. Nu zetten ze wel vaak glazen op mijn actieve subs, dat probeer ik toch ook zoveel mogelijk te voorkomen maar helemaal is onmogelijk.

Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat iemand het wel een goed idee vond zijn glas op mijn mengpaneel te zetten :?

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                          Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat iemand het wel een goed idee vond zijn glas op mijn mengpaneel te zetten :?
                          Doghouse is vaak een mooie plek daarvoor denken mensen... of op je FX rack. Bij mij vliegen ze dan echt meteen met een boog tegen de grond, of ze nou vol of leeg zijn.

Comment

• Dit was gewoon een dj mixer, 12 inch maar ingebouwd in 19 inch met dus links en rechts een stukje zonder knopjes. En dat vond meneer wel een mooi plekje... ongelooflijk dat mensen zo weinig respect hebben voor je spullen en blijkbaar niet inzien dat het wel eens mis zou kunnen gaan als dat glas omvalt om je dure electronica...

Comment

• ik zie bij veel "zangers" hier in de regio dat ze een houten of metalen piramide op hun subs hebben waar de paal voor de topjes doorheen kan. hierdoor kunnen er geen glazen meer op gezet worden. Zal allicht wat invloed hebben op je geluid... maar elk voordeel heeft zijn nadeel (ofzoiets)

Comment

• Ach ja, vannacht weer een hele zooi van dat soort idioten. Een vond het wel een goed idee zijn glas op een blindplaat van de lichtsturing te zetten, een aantal andere gebruikten een dun houten balkje van mijn skihut meubel als bar, sneeuwmachines die verdraaid werden (de locatie was maar 2,5 meter hoog), gasten die aan knopjes gingen zitten enzovoorts. Heel fijn, dronken mensen...

En dan die verzoekjes... of ik even hotel california wilde draaien tijdens een apres-ski party...

Comment

Working...
                                X