Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by StijnS View Post
    En ondertussen hangt je oor vol kwijl?
    Euhmm.. nou ik heb het alweer opgelost met van die oorstaafjes..
    Achjaa 31 Januari heb ik een studentenvereniging feest.
    Is kijken hoe dat af gaat lopen..
    Ik post de dingen die fout gaan hier wel dan hebben jullie ook wat om meer van te genieten. ;)

Comment

• Als je voor een klant een systeem van een high xx bedrag maakt, en andere mensen vragen of ze ook zo'n systeem kunnen hebben op hun site en vervolgens boos worden als ik er hetzelfde bedrag voor vraag, omdat het volgens hun een werk is van kopiëren en plakken dat binnen 5 minuten gedaan kan worden.. (is ook zo, maar ik heb het ook moeten maken voor die andere klant, en het zou oneerlijk zijn t.o.v. de eerste klant)
      Last edited by DynaSpan; Monday-21-01-2013, 15:57.

Comment

• dan laat je ze het toch zelf doen... graag of niet toch?

Comment

• Wil 'ie nu ook doen, ben benieuwd ;)

Comment

• Originally posted by DynaSpan View Post
            Als je voor een klant een systeem van een high xx bedrag maakt, en andere mensen vragen of ze ook zo'n systeem kunnen hebben op hun site en vervolgens boos worden als ik er hetzelfde bedrag voor vraag, omdat het volgens hun een werk is van kopiëren en plakken dat binnen 5 minuten gedaan kan worden.. (is ook zo, maar ik heb het ook moeten maken voor die andere klant, en het zou oneerlijk zijn t.o.v. de eerste klant)
            In dezelfde redenering: Muziek wordt toch maar 1x opgenomen, dus als 1 persoon een CD koopt, mag de hele wereld het daarna gratis downloaden?

Ach ja: klanten die direct moeilijk doen over de prijs zijn je tijd niet waard. Je kan je beter richten op klanten die je werk wel op prijs kunnen stellen. :)
            Last edited by StijnS; Monday-21-01-2013, 19:58.

Comment

• Ik denk dat afgelopen weekend een bekende Dj misschien wel een hekel aan mij had haha. Er zou een uurtje een bekende Dj komen en de opkomst was minder dan verwacht. Omdat ik bang was voor een lege zaal te gaan spelen had ik tegen elk verzoekje voor hardstyle gemeld dat ik op een bepaald tijdstip (midden in de set van de ander) die muziekstukken zou draaien. Gevolg, mijn zaal net zo vol als die van de bekende Dj. Je moet toch wat he haha ;)

Gaat om een uitgaansgelegenheid met meerdere zalen voor de duidelijkheid :)
              Last edited by Stefke; Monday-21-01-2013, 20:11.

Comment

• kortingscode ontvangen de dag nadat je een bestelling hebt gedaan en betaald (en dus niks meer nodig hebt)

Comment

• ik word echt heel gek van als…

mensen de hele tijd om het zelfde liedje vragen.

Comment

• Mensen die hun telefoon opnemen als een onopgevoed kudde dier, met enkel Hallo, Hoi of Ja.. Zo moeilijk is het toch niet om te zeggen... Goedemiddag met (naam) +(eventueel bedrijf)

Comment

• Ik heb een hekel aan vistaprint. Ik bestel voor een aantal euro aan spullen, gooien ze bij iDeal het bedrag met 900% omhoog!!!! Dacht het niet he.

Comment

• ik heb een hekel aan fotografen die irritant (/ arrogant) doen omdat hun collega (die trouwens niet werkt op dat moment) niet gratis binnen mag op onze fuif. We overwegen dan toch om naar onze back-up fotograaf te stappen...

Comment

• Wat te denken van een fotograaf die nog niet snapt dat de avond niet om hem draait maar om de artiesten op het podium. Er dan dus lekker vol voor gaan staan en heel erg aanwezig zijn op het podium.

Leuke compensatie was dat de confettieshooter toch gewoon af ging op het moment dat het moest en er nou net toevallig op dat moment iemand met zijn camera te dicht bij stond. Resultaat camera defect :D. Mooi om dan de discussie tussen je collega bedrijf van die avond en een compleet over de zeik zijnde fotograaf te zien.

Resultaat Jammer joh. Had je maar niet ( na tig keer waarschuwen ) daar met je flitsmachine moeten gaan staan.

Comment

• wel jammer van de foto's natuurlijk...

Comment

• Leuke compensatie was dat de confettieshooter toch gewoon af ging op het moment dat het moest en er nou net toevallig op dat moment iemand met zijn camera te dicht bij stond. Resultaat camera defect . Mooi om dan de discussie tussen je collega bedrijf van die avond en een compleet over de zeik zijnde fotograaf te zien.
                              Dat kan dus niet hè, laten we wel wezen. :(

Comment

• Een cameraploeg die een uur voor aanvang met statieven in de weg loopt en dan twee minuten voor "zaal open" aankomen met een stereo jackplug en geluid willen.. Om het feest compleet te maken, gaan ze wild gebaren dat er iets niet werkt want ze krijgen geen signaal. Wat niet zo gek is, want het is doodstil in de zaal. In de pauze komen ze dan ook nog vragen of de microfoon zachter mag ten opzichte van de rest, want dat is niet mooi. Alsof wij een aparte submix hebben gemaakt in de twee minuten voor aanvang....

Comment

Working...
                                X