Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik heb ooit eens een vergoeding van een winkel gekregen omdat ik een toestel nodig had, terwijl het in herstel was (gedurende de garantie-periode). Het lijkt me niet onlogisch dat de "schuldige" je toestel + je opgelopen verliezen (het huren van een ander toestel) vergoed.

(Ik heb vandaag mijn draadjes verwijderd uit mijn been, en alles is weer in odre. zie enkele berichten terug voor meer uitleg hierover ;) )

Comment

• Zeurende ondernemers, die beter geen ondernemer kunnen blijven...

Comment

• als je Algemene Voorwaarden goed in elkaar zitten dan kan je inderdaad volledige schade verhalen en dus ook de extra kosten die je moet maken.
        Ik ken zelfs bedrijven die transportkosten naar een servicebedrijf doorberekenen aan de veroorzaker van schade

Comment

• Ik heb een hekel aan mensen (in dit geval een zaal/bar eigenaar in Amsterdam) die na de show mij even kwam melden dat de strobe's niet gebruikt mochten worden omdat hij epileptisch is en ik nu voor hem de hele avond zou hebben verpest... Ik dacht echt van, waarom hang je ze dan in godsnaam op?? En meld het anders even van te voren dat ze niet gebruikt mogen worden....

Comment

• Grrrrr, er kwam net iemand mijn oude laddertrussbrug ophalen voor 120 euro. Wou hij voor die 120 euro ook even alle lampen die op de brug hingen op de foto van marktplaats erbij...... Wat een sukkel ben je dan zeg, ik verkoop toch zeker niet een movinghead, scanner, 4 lichteffecten en 4 ledparren voor 120 euro??? Als je dat denkt ben je echt wel een enorm dom mens zeg....

Comment

• Ik kocht 4 indigo movinghead, bleek er 1 met een deffect, led module was kapot.
              Opgestuurd naar de verkoper, krijg ik hem vandaag terug, sluit alles aan en nu is er een andere kop met hetzelfde probleem, werkt op dmx maar er komt geen licht uit dat was ook met de eerste defecte zo dus veel kans dat ook deze een kapotte led module heeft.
              Straks ben ik duurder uit dan nieuwe.

Comment

• Heerlijk die 8 nieuwe victory scans van jb-system.
                Doen het gewoon, Fel, compact lekker te hanteren.

Had ik al gezegd dat ze het doen ;)

Comment

• Zuch... Mensen die om 4 uur vrijdag middag, als iedereen net weg / naar klus is, zich bedenken dat ze savonds nog een setje monitors nodig hebben.. (Je weet toch al zeker een maand dat er vanavond een optreden is in je discotheek niet? )

Wel nog gelukt overigens, maar toch altijd weer een hoop gedoe wat nergesn voor nodig was.

Comment

• Tijd voor een "spoedbonus" op de rekening :-)

Comment

• Hadden alleen nog maar een bi-amp rackje en geen losse versterkers meer, en ja die zijn helaas wat duurder, dus dat maakt het eigenlijk weer goed.

Comment

• - Bezopen jongelui op een laatste-schooldag-gala die wat overdreven gaan lopen stoeien in de buurt van je materiaal en moeilijk doen als je ze er op nette wijze op wijst. Hup, wegwezen.
                        - Bezopen jongelui die je aanspreken en vragen of je ook 2 spots op ze kunt concentreren... uh nee. ;)

Ook nog 3 verzoeknummers binnengekregen terwijl ik alleen met m'n laserPC halfverwege de zaal stond. Blijft grappig. :mrgreen:

Comment

• Dat er nog altijd bedrijven zijn die absoluut geen schaamte hebben als het om slechte rigging gaat.... Ik stond gisteren op een fuif wat geel bruisend vocht binnen te gieten en ben meer bezig geweest met uitzoeken op welke plaatsen ik maar beter niet kon gaan staan... Moving heads die aan 1 haak hangen, zonder safetie, parren die met trekbandjes ophangen...

Comment

• Marktplaatsoplichters!

En al helemaal dat soort dat zich verschuilt onder namen en adressen van mensen die helemaal van niets weten, meestal nog hoogbejaarde mensen ook, bij wie internet en computers helemaal boven de pet gaat...

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                              - Bezopen jongelui op een laatste-schooldag-gala die wat overdreven gaan lopen stoeien in de buurt van je materiaal en moeilijk doen als je ze er op nette wijze op wijst. Hup, wegwezen.
                              van zodra ik iets op of rond een podium moet doen met materiaal en het is openbaar vraag ik bijna altijd om nadars op minstens een meter rond of voor mij. Maakt het al een heel stuk moeilijker om iets uit te steken met het materiaal

Comment

• We hadden hier ook dranghekken, maar de ruimte was niet dusdanig groot dat we ons een meter ruimte tussen hek en materiaal konden veroorloven. ;)

Comment

Working...
                                X