Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij veel dj contest gaat het inderdaad om het aantal stemmen en niet om wat ja kan?
    Last edited by Mol; Tuesday-04-06-2013, 13:54.

Comment

• Yep, en bij "fysieke" contests, dus gewoon in een cafe of discotheek, gaat het erom wie zijn fans voor de meeste omzet zorgen.

Comment

• Dan is het helemaal jammer als je een actieve gebruiker bent en je helaas geen reacties/stemmen op je inzending krijgt van mede-gebruikers (op een enkele na) hint hint ;)

Comment

• Ik begin ondertussen een beetje een hekel te krijgen aan al die contesten en het geronzel Om stemmen. Allemaal van die oproepen overal. dan heb je er ook nog die vragen stem op mij is het niet om me mix dan wel omdat ik een actief lid ben. Volgens mij gaat het om de mix. Niet om het toevallig mee typen op een forum.

Nog een heerlijke ergenis: Locatie wilde een band maar deze had geen eigen geluid of vaste geluidsman. Geen probleem kunnen we leveren maar helaas kunnen we het zelf niet voor jullie bedienen. Band geeft aan dat dit geen probleem is. Dit zouden ze zelf regelen Dat heb ik dus geweten. Om de grootste problemen zelf al te voorkomen maar wel even mee opgebouwd. Aan gesloten. Komt er een grietje van ik gok 17. Oké dus hier moet het mee gebeuren? Moet wel lukken me vader heeft een zelfde. Dus de twijfel begint al.

De volgende belletjes:
          De gain doet het niet. Welke? Die onderste rode. uhm dat is pan l r
          De microfoons doen het niet over de speakers. Heb je de routing naar je master al ingedrukt? Mijn wat? Wit bovenste knopje naast de fader. Oh ja.
          Ik hoor niets op me monitoren. Staan ze wel aan? Ja die staan aan. je moet je monitor mix maken met je auxilery 1 tm 4. Oké mijn oe en wat?
          De di doet het niet. Heb je hem aangezet, batterij erin of 48v aan gezet? Uhhhh dat weet ik niet.
          Ik hoor de bassist niet. Heb je de lowcut toevallig aan staan? Uhhhhh misschien dat weet ik niet.
          Zo nog vele meer.

Kan je dus nog snel na je storing dienst er naar toe om er nog een 2 sets iets van te maken. Zeg dan gewoon nee dit kan ik echt niet. alleen al de indeling echt alles door elkaar, zelfs fout op geschreven. dus klopte ook nog eens niet wat er stond.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
            Ik begin ondertussen een beetje een hekel te krijgen aan al die contesten en het geronzel Om stemmen. Allemaal van die oproepen overal. dan heb je er ook nog die vragen stem op mij is het niet om me mix dan wel omdat ik een actief lid ben. Volgens mij gaat het om de mix. Niet om het toevallig mee typen op een forum.
            Je kan het ook overdrijven joh. Enige wat ik vroeg was of je wilde kijken en als je het leuk vond of je dan op mij wilde stemmen. En of het misschien zou helpen omdat ik iets probeer bij te dragen aan het forum. Dit soort competities gaan nou eenmaal om veel goodwill.

Maar vergeef het me, dat ik zo brutaal was zo iets te vragen op een sociaal netwerk als dit forum...

Comment

• Ik snap heel goed dat als iemand ergens passie en hobby voor heeft bij een wedstrijd natuurlijk ook erg graag wil winnen.

Dat jij nu toevallig de laatste bent die erom vraagt op dit forum tja dat is dan toevallig nu net jij.

Ik hoop ook dat je begrijpt dat als je er veel mee bezig bent je van allerlei kanten vragen krijgt van wil je wat vind je. Zelfs in de kroeg als ik heerlijk niets hoef te doen krijg ik geregeld vragen van wat vind je wat zou jij doen. Hey hallo ik ben vrij ik sta bier te drinken op de grond te tuffen en k*t te roepen.

Snapje?

Soms is het dan wel iets van zucht al weer 1. Als ik dat wil kan ik het ook prima zelf op zoeken. Als ik advies en kennis wil delen kan ik dit prima zelf opzoeken door naar een forum of wat dan ook te komen.

Enne soms is het gewoon heerlijk om een beetje te plagen en te hopen op een reactie.

Zo wil ik nogal eens fanatiek inhaken met onderwerpen als mac en windows of een db technologies en cuelux(pro) Dan wil het echt niet altijd zo zijn dat mensen me echt ergens op aanvallen als persoon zijnde maar is het wel leuk om reactie te krijgen en een discussie te voeren.

Comment

• Was jij niet degene die altijd zegt "als je niet wilt helpen reageer je toch lekker niet"?

Comment

• Ja klopt. Helaas is dat op een Forum wat makkelijker dan wanneer je in de kroeg of zo staat.

Als er iemand voor je neus staat is dat toch wel wat anders dan wanneer je op een Forum leest van zucht en laat deze maar voorbij gaan. Dan heb ik op een Forum toch meer oké kan je hier verwachte en hoort erbij dan wanneer jezelf opstap bent. Enigste wat ik nog vervelender vind. Ja ik ben zelf ook dj en ik doe altijd........ tja kan maar is niet de manier waarop wij werken. ja moet je doen want. Of later op de avond. Waarom doe je nu niet. ... Moet je doen man. Heerlijk als je toch al druk bezig bent met je geluid draaien licht wat dan ook

Comment

• Ik bedoel juist je reactie op Stefke ;-)

Overigens ken ik de "ik ben ook dj" mensen ook maar al te goed, om maar even ontopic te blijven.

Comment

• "Oh echt? hoezo ben je vanavond niet aan het werk dan" ;)

Natuurlijk zijn er ook de "meneer ik ben ook dj, en vindt het interessant wat u doet" mensen.
                      Daar heb ik meestal geen probleem om dinge te laten zien: da vond ik ook cool toen ik net begon.

Comment

• Die vind ik ook irritant maar lang niet zo irritant als die "djs" die denken dat ze jou moeten adviseren. Al kan ik me zelf soms ook moeilijk inhouden als ik een keer niet aan het werk ben ;-)

En dan heb je ook nog de mensen die tegen hun zoontje zeggen "moet jij de dj niet helpen?" Uhhh NEE! Ik ben geen kinderoppas...

Comment

• heel wat vervelende mensen (ja duuh, hier gaat het topic over), maar ook even nuanceren dat er ook dj's bestaan die even goeiendag zeggen, zich netjes voorstellen, en daarna, als je toont dat je er voor open staat, wat tips uitwissellen. Zulke ben ik namelijk ook al tegen gekomen

Comment

• Na vele jaren eindelijk de Pea Souper nog eens van de zolder gehaald, kom je op productie aan blijkt dat elke druppel water die je er in giet er aan de onderkant terug uit loopt... :sad:

Comment

• Ik heb een hekel aan sync..
                              sync is handig als je de weg even helemaal kwijt bent maar niet om een hele avond mee te draaien toch?

Comment

• Liever een ik gebruik de sync knop dj dan een dj die bij elk nummer de weg kwijt is.

Misschien nog wel erger. Maakt me eigenlijk geen ene moer uit. Als het netjes klinkt wat uit de speakers komt vind ik het prima. Nadeel is alleen dat er een helehoop echt niet meer zonder de knop kunnen. En dan zit je dus wel even met een probleem als de sync settings niet kloppen.

Een dj is in mijn ogen ook veel meer dan iemand die de platen aan elkaar legt. Dan kan ik net zo goed een computer systeem met 100 kant en klaar mixjes aanzetten.

Comment

Working...
                                X