Geluidstechniekers die nog steeds niet op digitale tafels willen werken. Komaan zeg, 21e eeuw...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Ik heb er een hekel aan dat BAX alles doet om te verkopen, maar te weinig aan service achteraf! En ik ben duidelijk niet de enigste als ik het lees op het forum.
(Al een maand aant wachten voor een prijs van een herstelling en na meerdere malen terug te mailen nog altijd geen antwoord terwijl een andere winkel het dezelfde dag nog had)
Comment
-
Ik heb er een hekel aan dat BAX alles doet om te verkopen, maar te weinig aan service achteraf! En ik ben duidelijk niet de enigste als ik het lees op het forum.
Kun je mij een PM sturen met je gegevens en een samenvatting van wat er zoal gebeurd is? Dan zorg ik direct dat het in orde gemaakt wordt, want service staat juist hoog in het vaandel.
Comment
-
Ik denk dat jullie een probleempje met jullie mailsysteem hebben, op een mail die ik gestuurd heb twee weken geleden is ook niet gereageerd. Dit lees/hoor ik wel vaker de laatste tijd. Nu vind ik dit absoluut niet erg omdat ik altijd superervaringen heb gehad met bax, en het allang telefonisch opgelost is. Maar misschien wel iets om even te onderzoeken? ;)
Comment
-
Jammer genoeg moet ik me ook scharen in de rij van mensen die geen antwoord kregen op een mail. Je krijgt wel altijd een automatisch gestuurd bericht dat de mail is ontvangen, maar het antwoord blijft vervolgens uit. Nu is dit inmiddels opgelost, maar ik denk wel dat dit een groot aandachtspunt is voor Bax.
Comment
-
Dat zou absoluut niet mogen en het streven is nog steeds om binnen 24 uur een mail beantwoord te krijgen (al is het maar ter bevestiging dat de mail in behandeling is en we het moeten uitzoeken via onze leverancier o.i.d.).
Mocht zoiets nogmaals voorkomen (en ik hoop van niet uiteraard), schroom dan niet om mij even een berichtje te sturen, dan pak ik het gelijk op en kunnen we wellicht zien waar het probleem ontstaat. Want het niet beantwoorden van e-mails is absoluut niet de insteek.
Comment
-
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik heb denk ik 3 mails, enkele weken / maanden geleden gestuurd, zonder enige reactie van bax erop. Wel dat hij ontvangen is (automatische mail). Erg jammer, je kunt dan wel zeggen van bellen is sneller, maar sommige dingen zijn bijna niet telefonisch te doen, of ik heb een telefoonrekening van hier tot toko. Vandaar dat ik ook steeds minder bestel bij bax, omdat ik t flink achteruit vind gaan. Maar gelukkig bestaan d'r meer zaken.
Comment
-
Nogmaals, ik kan de oorzaak hiervan niet achterhalen, maar dat het niet hoort is iets wat zeker is. Iedereen die een e-mail stuurt dient een goed antwoord terug te krijgen. Mocht dat niet gebeuren dan mag je altijd bij mij aan de bel trekken en dan ga ik er zelf achteraan.
Je mag desnoods ook direct bij mij je vragen neerleggen via een PM, dan stuur ik die door naar de helpdesk en kijk ik mee of ze correct afgehandeld worden.
Comment
-
@ Rick,
Je kan heel hard roepen van het is niet de bedoeling hier en niet de bedoeling daar maar het gebeurt eigenlijk belachelijk vaak de laatste zeg 2 jaar.
Wij bestellen al een jaar of bijna 9 ( gezien onze oudste factuur ) al materiaal bij bax. Maar ik kan gewoon niet anders dan zeggen dat het de laatste 2 jaar echt achteruit begint te lopen.
Ja je kan bellen.
Ja het komt goed.
Maar als ik 5x wat bestel en 5x gaat er wat mis vraag ik me toch wel af van goh zou dit alleen zijn bij de 5 bestellingen die ik gedaan heb of gebeurt dit ook eigenlijk te vaak bij die 1700 andere bestellingen die elke dag verstuurd worden. Niet alles is altijd de schuld van bax dat voorop. Zo hebben we ook 2x gehad dat het echt bij post nl lag. Punt blijft dan natuurlijk nog steeds dat ik bij bax bestel niet bij post nl. Hoe het bij mij komt zal me een zorg zijn al brengen ze het zelf rond met een pizza scooter het interreseert me echt totaal niets.
Ook raar is dan dat wanneer ik met de standaard helpdesk bel het zelfs dan nog een hele kriem is om het opgelost te worden. Vraag je naar de juiste personen ( langzaam leer je ze wel kennen ) dan kan het opeens allemaal wel in no time opgelost worden.
Ik heb hier ookal een paar gesprekken over gehad met Jan-Willem en ja dan komt het toch iedere keer weer goed maar een echt lekker gevoel zit er dan toch al niet meer zo bij natuurlijk.
Nog een klein puntje. Heb je een hoop gezijk en problemen gehad. Je stuurt mails naar elkaar. Staat je naam er al verkeerd geschreven boven. Hoe moeilijk kan het zijn om even te control c control v te doen. Dan heb je het er in ieder geval staan zoals de gene zelf zijn naam schrijft. Kleine moeite ziet er al zoveel meer met aandacht aanbesteed uit.
Offerte aanvraag met linkjes naar de producten Reactie: ja oke ik heb het er dik gedrukt achter gezet. En dag hoor daar ga ik niet eens serieus op in. Als dat de manier van leveren en omgaan is heb ik er dus echt geen zin in.
Lang verhaal kort.
Ook ik denk dat er echt serieus een keer grondig naar bax gekeken mag gaan worden. Een keer grondig de bezem erdoor. Ik durf gerust te zeggen dat ze gewoon geld laten liggen. Aan de buiten kant ziet het er op het moment gelikte uit dan ooit maar daar onder zit toch zeer zeker wel een hoop puntjes van aandacht die uit het oog verloren zijn.
Comment
-
Ik snap uiteraard dat het voor jullie erg frustrerend is als e-mails niet (correct) behandeld worden, terwijl dat zeker wel zou moeten.. Het is echter voor mij lastig om binnen een paar seconden hier een oorzaak voor aan te wijzen, evenals een oplossing. Heel eerlijk gezegd schrik ik er van, wat er hier nu zoal geplaatst wordt. Voor mij betekent dat direct een bericht richting management met al deze berichten plus de insteek 'hallo wat gebeurt hier allemaal???' aangezien dit nooit de bedoeling kan zijn.
Aan de ene kant ben ik dus erg blij dat jullie duidelijk melden richting mij wat er zoal misloopt vanuit jullie gezien (want alleen met ongezouten feedback weet je wat je verbeterpunten zijn), aan de andere kant vind ik het vervelend dat het noodzakelijk is. Hoe dan ook, ik ga me er serieus voor inzetten om deze kreten in ieder geval door te sturen en kenbaar te maken dat e.e.a. niet goed gaat.
Nogmaals, mocht je bericht niet beantwoord worden, krijg je een reactie wat op je overkomt alsof je niet serieus genomen wordt of gebeuren er andere dingen die niet horen - laat het a.u.b. weten zodat we er iets aan kunnen doen. Dan kunnen we direct de koe bij de hoorns vatten. Ik ben in ieder geval niet van plan het in de doofpot te stoppen, ik wil het juist eerder openbaar opgelost krijgen.
Comment
-
Heel veel reacties hier met mails die niet beantwoordt worden. Nu moet ik zeggen dat ik ook een keer een mail heb gestuurd en zonder te overdrijven 4/5 maanden later een mail terug kreeg.
Maar de laatste keer dat ik een mail gestuurd heb en dat was 3 dagen geleden, heeft bax mij netjes op me telefoon gebeld en gezegd dat er iets met de mail aan de hand was.
De reacties hier van ze beantwoorden mijn mail niet dus bestel ik ergens anders zie ik als pure onzin.
Comment
-
Dat kan, maar ik mail meestal, of ze iets kunnen leveren, wat nog niet in het assortiment zit, of ik heb iets goed kopers gevonden. Maar ik als ik niks te horen krijg, bestel ik het bij een concurrent van bax, of een eigen dealer van mij. Scheelt vaak flink wat euro's, enkel is de levertijd langer. Ik geef toe dat ik veel last-minute bestel, maar dat is tegenwoordig dit wereldje. Zo nu en dan heb je bijvoorbeeld ineens confetti shooters nodig, dus dan bestel je even snel iets...
Comment
Comment