Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ronennieshow View Post
    Of van die forum wijsneuzen die nog vooral in kw rekenen in plaats van de aantal db's die je ermee kan halen.

Ja inderdaad jongens en meisjes het gaat echt niet zomaar om de kw'ts maar vooral over hoe effectief de speaker met deze watt's omgaat.
    herken het helemaal. want ze vragen steeds bij het zien van mijn genelecs hoeveel watt een speaker kan leveren. ZUCHT.

Comment

Of van die forum wijsneuzen die nog vooral in kw rekenen in plaats van de aantal db's die je ermee kan halen.

Ja inderdaad jongens en meisjes het gaat echt niet zomaar om de kw'ts maar vooral over hoe effectief de speaker met deze watt's omgaat.

Ook snap ik het standpunt helemaaaaaaal niet van o jeeeh hij draait knallers van vroeger. Zeer zeker op een bruiloft zie ik dit niet als probleem Je hebt namelijk vaak een grote verscheidenheid aan publiek ( jong oud ) liefhebbers van van alles en nog wat. Wil je dan dat de massa het kent kom je toch vaak uit bij inderdaad de knallers. Ga je onbekende muziek draaien heb je gewoon veel minder resultaat.
      Draai je daartegen op een disco classics party dan veranderd het verhaal natuurlijk al snel. Dan moet je naast hier of daar een keer een knaller ook de in en outs kennen van het tijdperk en je even bewijzen wat je kan. Dat mag dan ook wel verwacht worden van een dj in zoon situatie.

Daarnaast is elke bruiloft natuurlijk anders. Ik heb er dit jaar ondertussen denk ik een om en nabij de 20 opzitten. Geen enkele was het zelfde. Sommige inderdaad 2 topjes en 2 subs en klaar. Maar we hebben er ook gehad met ja als u het zo wil maken we het zo in totaal 6 subs en 4 toppen ( 3x sub per kant met 1 top erop en een delay in de zaal ) en ik kan je met een eer en geweten vertellen dat er echt niets mis mee was. Het is maar hoe je ermee omgaat. Of wat te denken een erg groots opgezette locatie waar je gebruik maakt van meerdere setjes om zo overal een mooi en egaal gedekt geluid te krijgen zonder standje oorlog te hoeven draaien.

Dj's die denken dat het om hun draait. Dat er maar 1 goede en juiste manier is ( waar er vaak meerdere mogelijkheden zijn )
      Waar ik dan weer een hekel aan heb, Ja er staat veel en het moet ook gewoon vol aan. Zacht dat kan niet. Het is een volume knop geen schakelaar die alleen uit of aan kan.
      kort samengevat: gebrek aan ervaring? ;)

Comment

• Niet helemaal.

Sommige zullen het nooit snappen. Zo was er bij ons in de regio een echte kampioen kijk wij kunnen harder dan jullie ookal gaf de opdrachtgever aan het zachter te willen.

Wij proberen elke uitdaging hoe eenvoudig ook telkens opnieuw te benaderen. Meestal kom je snel tot een standaardoplossing. Maar deze standaard oplossing geld zeer zeker niet voor alle situatie's. Het kan dan dus voorkomen dat je inderdaad een belachelijk zware set gebruikt terwijl het vermogen ervan niet nodig is maar dat het om 1 van de vele andere eigenschappen van een grotere set gaat. Sommige kunnen dit met alle ervaring van de wereld gewoon niet begrijpen. Meer speakers is namelijk niet alleen meer vermogen ( wat je dan alsnog wel of niet gaat gebruiken ) maar heeft ook eigenschappen tot betrekking van het geluid en de spreiding ervan.

Neem maar eens 1 sub. Maak er nu 2 van ( zelfde ) of zelfs 3 per kant. Tadaaa je spreiding veranderd wat ( ligt aan hoe je ze stackt en zet ) en ook je laagste frequentie's die je kan halen gaan omlaag. Je kan zelfs met andere dingen in je crossover en eq gaan spelen. Dus die 6 of 8 subs ookal gaat het om 100 man kunnen wel degelijk een andere reden hebben. Nu zal dit in de meeste gevallen gewoon pompen zijn en snap ik de reactie goed maar om meteen alles in de hoek van pompen te gooien gaat mij nogal ver. Wij maken wel degelijk ook andere situaties mee. Dat mensen dit niet snappen en wel meteen gaan oordelen is soms wel vervelend ja.

Comment

• ik denk persoonlijk dat je iemand die een te zware set neer zet niet direct mag gaan afschieten. Als je hen opbouwend probeert te adviseren, en ze lachen ja als reactie uit in je gezicht is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Comment

• Als de klant graag 6 subs wilt voor zn tuinfeestje lrijgt ie 6 subs indien daar voor wordt betaald

Comment

• Ik krijg een hekel aan die spambot...

Comment

• Nogal ja... Volgens mij heeft Rick er ook geen zin meer in :p
                Last edited by larsholm; Saturday-05-07-2014, 21:41.

Comment

• Ik begin me eraan te ergeren dat bax wel een forum wil met hun naam erop. Wij ons aan die regels moeten houden maar er niemand is die het goed genoeg bij houd van bax.

Een paar uur een bot Mwa vervelend. Roepen dik 180 medewerkers staan voor je klaar maar geen 1 die hier ook maar iets optijd aan doet vind ik nogal sneu.

Wil je alleen de voordelen van een forum met je naam erop. Maar niet actief het bijhouden ervan. Neem dan geen forum.

Comment

• GeorgeSCob moderator maken.
                    Die heeft tijd zat. :)

Comment

Ik begin me eraan te ergeren dat bax wel een forum wil met hun naam erop. Wij ons aan die regels moeten houden maar er niemand is die het goed genoeg bij houd van bax.

Een paar uur een bot Mwa vervelend. Roepen dik 180 medewerkers staan voor je klaar maar geen 1 die hier ook maar iets optijd aan doet vind ik nogal sneu.

Wil je alleen de voordelen van een forum met je naam erop. Maar niet actief het bijhouden ervan. Neem dan geen forum.
                      Misschien is Rick een weekendje vrij? Ik vind het niet zo enorm storend hoor, zolang het bij het webshop subforum blijft.

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                        Misschien is Rick een weekendje vrij?
                        Ja je hebt gelijk er is dan ook werkelijk helemaal niemand die dit dan een paar dagen bij kan houden.
                        Volgens mij kan er dan vast wel iemand van die 186 medewerkers even een oogje voor hem in het zeil houden.

Ik mag anders hopen dat rick nooit iets overkomt ( sowieso gun ik hem natuurlijk niets ergs ) want dan is het voor altijd en altijd en altijd gedaan met het forum.

Ik vind dat als je bax bent en er je naam op wil hebben je er ook de verantwoording voor hebt om het bij te houden en of rick er nu wel of niet is dat het geen verschil mag maken. Wil je het niet bijhouden moet je ook geen forum nemen.

Net als met me auto. Ik moet hem laten keuren dat is aan mij. Ik hoef echt niet bij die agent aan te komen van jah uhm sorry maar me monteur is een paar weken op vakantie. Dan krijg ik gewoon een boete. Het is mijn auto en dus ook mijn verantwoording. Als er dan ook nog eens iets gebeurt en blijkt dat ik me auto niet bijgehouden heb dan heb ik al helemaal een probleem.

Comment

• Het maffe is nog wel, dat ik zie dat de spam topics ook nog wel gelezen worden. Er staat soms bij reacties 0, aantal keer gelezen 6

Comment

• Het maffe is vooral dat het al 3 dagen duurt en het nog altijd dezelfde account is...
                            Forum (met name 'laatste reacties') is totaal onbruikbaar.

Comment

• Waarom vragen allerlei artiesten toch steeds een hoop materiaal dat ze niet eens nodig hebben? Gisteren weeral: In-ears voorzien, minidisk voorzien... Vindt de artiest wedges prima en komt af met een cdtje. Voor mij is het niet zo erg, maar de organisator jagen ze er wel mee op kosten...

Comment

• Riders worden (bij bekendere artiesten) vaak door het management in elkaar gedraaid, en die gebruiken bestaande riders als voorbeeld. Daarom staat er nog vaak in dat een artiest minidisc wil, terwijl de meeste allang zijn overgestapt naar een ander systeem (SD bijvoorbeeld).

In dit geval ga ik er echter van uit dat het geen bekende artiest betrof aangezien die meestal met een eigen geluidsman en inprikrackje werken.

Comment

Working...
                                X