Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inderdaad mensen die knopjes en vooral jogwheels heel interessant vinden.

Of zatte mensen die een nummer aan komen vragen, je hele oor volspugen, en dan boos terugkomen als dat nummer 5 minuten daarna nógstééds niet is geweest.. :S

Of mensen die klotenummers aanvragen, waarvan je zegt dat je ze niet hebt, en dat ze dan met een iPod aankomen waar dat nummer wel op staat. Zeg je dan dat je geen kabel bij je hebt om het aan te sluiten, toveren ze die ook nog ergens vandaan..!

Comment

• Originally posted by dj_rob View Post
      Of mensen die klotenummers aanvragen, waarvan je zegt dat je ze niet hebt, en dat ze dan met een iPod aankomen waar dat nummer wel op staat. Zeg je dan dat je geen kabel bij je hebt om het aan te sluiten, toveren ze die ook nog ergens vandaan..!
      Liegen schiet in zo'n situatie vrij weinig op. Als het een nummer is dat totaal niet in de sfeer van de avond past en wordt aangevraagd door een willekeurige gast, probeer hem/haar dan te overtuigen dat het echt niet in de avond past, of dat je het pas draait als het moment er geschikt voor is.

Als het je opdrachtgever is, is dat totaal anders. Dat is namelijk in de meeste gevallen ook direct de persoon die met de centen komt aanzetten en dan kun je de microfoon pakken, 'een verzoekje speciaal voor de jarige/bruidspaar/(...)' er doorheen roepen en het nummer instarten. Dan heeft je opdrachtgever in ieder geval zijn zin en met een beetje mazzel doen vervolgens je gasten ook lekker mee.

Comment

• Meestal is degene met een speciaal verzoekje een leuk slachtoffer voor me.
        Met het meest aparte numer kiezen wij namelijk de dinges van de avond.

Hoe werkt het... Je pakt een microfoon en je zegt op ieder feest kiezen wij een dinges vanavond hebben we een speciale die vroeg het nummer."titel van het nummer" aan en natuurlijk wil dinges die samen met jullie zingen.

Diegene wordt de hele avond dinges genoemd en je trekt de aandacht met dinges zijn ruk nummer waardoor ze dat ruk nummer opeens erg leuk vinden ( 2 vliegen in een klap)

Comment

• Klanten die nu pas aankomen dat ze tijdens het carnavalsseizoen een geluidsset voor op een carnavalswagen nodig hebben en dan ook nog denken voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten..

Comment

• Ik heb er een hekel aan dat er hier geen carnaval geviert wordt !

Comment

• Dat moet je in Zeeland eens proberen, daar bestaat carnaval bijna niet. Het enige wat ze hier in Zeeland doen is een optocht (varierend per jaar van drie tot vijf wagens in Goes), en de jongeren gaan dan drinken in 's Heerenhoek. Dat is iets waar ik een hekel aan heb, daar kan een rechtgeschapen Brabander echt niet tegen! Dat is toch geen carnaval;) Er zijn dan twee dingen die je kunt doen: een weekje sneeuw op een berglocatie naar keuze, of beter: vier dagen per jaar verkassen naar Brabant:) Die laatste werkt meestal het beste;)

Comment

• Pardon?
                Jij vergeet ons aller Zeeuws-Vlaanderen zeker. ;) Kloosterzande, Vogelwaarde, Hulst, Sas van Gent.... ga er in de carnavalsweek maar heen en reken maar dat het feest is. :D

Comment

• De verkeerde kant van Zeeland, semi-België genaamd heb ik daarin niet meegenomen nee. Sorry, dit is niet bedoeld als persoonlijke belediging natuurlijk:);)

Comment

• In 'S heerenhoek? Kiekieris! Daar heb ik nog wel eens gedraaid :p

Hier is er helaas 0,0 carnaval maar ja wat doe je eraan?

Comment

• Zelf je carnaval organiseren?:D

Carnaval betekent voor mij 5 werkdagen van 10 's ochtends tot 3 uur 's nachts.
                      Maar als je naderhand al het geld op je rekening gestort krijg vergeet je dit allemaal weer...

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
                        De verkeerde kant van Zeeland, semi-België genaamd heb ik daarin niet meegenomen nee. Sorry, dit is niet bedoeld als persoonlijke belediging natuurlijk:);)
                        Ik zal het opvatten als een frustratie-uitwerking omdat jij met 15 anderen als enigen in een boerenkiel door 's Heerenhoek rondloopt... :D

Maar zonder dollen, hier is er echt nog wel wat levendigheid als het aankomt op carnaval hoor. ;)

Comment

• In 's Heerenhoek? Dat vat ik wel op als een persoonlijke belediging, ik loop namelijk met een heel stel anderen in boerenkiel in Bergen op Zoom rond. Ik mijd Zeeland zoveel mogelijk tijdens de carnaval;)

En inderdaad, er is inderdaad wel wat gezelligs te vinden in Zeeland, maar wat ik ervan ken is niet positief in vergelijking met Brabant. Maar goed, ik ben verwend...:)

Comment

• Ik heb juist een ontzettende pleurishekel aan carnaval. Sorry, maar het is echt niet mijn ding!

Comment

• Mijn ding ook niet maar voor even is het toch wel erg grappig!

Comment

• Ik vind Carnaval ook niks...

Gister op school, we hadden de hele dag uitval, maar daarvoor willen ze nog gaan zoeken naar invallers..
                                Maar dat konden ze niet vinden, en dan wouden ze ons misschien eerste 4 uur vrij geven, en 5 uur tussenuur....
                                Dus heb 3 en 6 uur les..
                                Zeg gewoon gelijk dat we vrij zijn, maar dat waren we uit eindelijk ook :)

Comment

Working...
                                X