Dus dan zit je ongetwijfeld lekker op school te wachten op de beslissingen van die roostermakers? Ik krijg op de een of andere manier altijd ruzie met roostermakers, ze vinden me nooit aardig eigenlijk;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
In Zeeland blijft het eigenlijk alleen maar een excuus om heel veel van het goudgele goedje binnen te gooien. Dat je dat verkleed moet doen wordt daar op de koop toegenomen, zodat je jezelf nog erger kan gedragen.
Over de "verkeerde kant van het water" ga ik het niet hebben, daar ken ik carnaval niet;)
Comment
-
Waarom zou je een hekel hebben aan carnaval? Het is DE kans om bekend te worden / rijk te worden.
Kom allemaal een keer naar de grote twentsche carnavalsoptocht in Oldenzaal! Ja, carnaval wordt ook boven de rivieren gevierd.
Ik ben zelf ook niet zo van het zuipen (drink helemaal geen alcohol) maar carnaval vind ik het mooiste feest van het jaar. Vooral de wagenbouw, ben elke zaterdag in de loods te vinden
Comment
-
Het leuke aan carnaval is de gezelligheid (al moet je daarvoor wel naar andere plaatsen) maar ook de klussen die het oplevert, geluidssets zijn erg gewild tijdens carnaval maar er zitten een hoop risico's aan (iets wat een hoop ergernissen kan opleveren.
Comment
-
Originally posted by Paradise View PostHet leuke aan carnaval is de gezelligheid (al moet je daarvoor wel naar andere plaatsen) maar ook de klussen die het oplevert, geluidssets zijn erg gewild tijdens carnaval maar er zitten een hoop risico's aan (iets wat een hoop ergernissen kan opleveren.
Carnaval is inderdaad een feestje waar wij als verhuurders enorm blij mee zijn. Veel verhuur op korte tijd.
En die risico's moet je gewoon zo veel mogelijk beperken, goede afspraken maken en als het alsnog misgaat even hier op het forum posten. :D
Comment
-
Originally posted by Patrick View PostIk heb juist een ontzettende pleurishekel aan carnaval. Sorry, maar het is echt niet mijn ding!
Ik ken een paar mensen uit de buurt die elk jaar trouw een week vrij nemen om naar het carnaval te gaan. Als ik dan hun verhalen hoor dan lijkt het mij niets meer dan een daar verplicht zuip en neuk feest.
Ik ken een limburger die 2 keer bij de elfstedentocht is geweest en bij hoog en bij laag beweert dat friesen helemaal niet stug zijn, maar een reden om te feesten moeten hebben. Als ze die hebben dan is het feest mooier dan welk carnaval dan ook. Een limburger zal het wel weten denk ik.
Maar goed je zal er mee opgegroeid moeten zijn om het ware carnaval te begrijpen denk ik.
Comment
-
Hier in de buurt is altijd een wandeltocht. Vriend van mij neemt daar dan de muziek voor zijn rekening. En ja, die mensen uit het noorden weten absoluut hoe ze een feestje moeten bouwen. Ik ben wel van mening dat dat een ander soort feest is. Ik denk dan ook dat daardoor vaak word gezegd, zij zijn stug.
In feite vieren ze hun feesten gewoon anders.
Ja, ik ben een limburger. En ja, ik ben ook een fan van carnaval. Veelal door het geld dat het mij opbrengt, maar ook voor de gezelligheid. Verder ligt het er ook nog aan waar je gaat. In Maastricht is het helemaal anders als in een klein dorp. Zelf woon ik in een dorp met 900 inwoners en in mijn ogen is het daar een stuk gezelliger!
Nu weer on-topic?
Comment
-
Waar ik een hekel aan heb:
* Als ik aan het opbouwen ben, en er komen mensen binnen (terwijl het geen tijd is), en ze staan heel de tijd naar me te kijken.
* Als mijn lichtset niet goed werkt (dmx).
* Dat het stroom uitvalt.
* Dat iedere keer mijn boxen niet meer van de statieven af wil.
* Als ik een belangrijk kabeltje vergeet.
* Als plotseling mijn flightcase er mee ophoud (met rijden)
Comment
-
Zaterdag had ik een fijne. Je geluidset afhalen van een bedrijfsfeest bij een bouwbedrijf via de achteringang. Bleek het een halve vuilstort te zijn van asbast. Door de regen lag het overal... Ik heb toch mijn subkasten opgetilt en er niet doorheen gerolt. Collega bedrijf deed het wel.
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostWaar ik een hekel aan heb:
* Als ik aan het opbouwen ben, en er komen mensen binnen (terwijl het geen tijd is), en ze staan heel de tijd naar me te kijken.
Ben erg benieuwd waar het mis gaat, heb in ieder geval het gevoel dat DMX niet de schuldige is :cool:
Stroom? Welke stroom? Krachtstroom? En waarom valt het uit?
Verkeerde diameter? Ligt het probleem bij de statieven of bij de boxen?
* Als ik een belangrijk kabeltje vergeet.
Vraag me ook hier af waarom het ineens stopt met rijden; Geblokeerd wiel? Wiel valt er af?
Comment
-
Originally posted by Paradise View PostOorspronkelijk geplaatst door Dj-scratch Bekijk bericht
Waar ik een hekel aan heb:
Ben erg benieuwd waar het mis gaat, heb in ieder geval het gevoel dat DMX niet de schuldige is
Kabels waren een beetje krakkemikkig, dus die problemen zijn nu over!
Stroom? Welke stroom? Krachtstroom? En waarom valt het uit?
Krachtstroom, via een bedrijf..:eek:
Verkeerde diameter? Ligt het probleem bij de statieven of bij de boxen?
Goede diameter, alleen bij de ene box, gaat er makkelijk van af, en bij de andere niet?
Vraag me ook hier af waarom het ineens stopt met rijden; Geblokeerd wiel? Wiel valt er af?
De wiel schiet los, waren versleten
Comment
Comment