Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog een punt waar ik een hekel aan heb :

Aggegraten die niet gestabiliseerd zijn en ook geen forceerde koeling hebben :mad: Staat op dit moment ff op 1

Comment

• Op dit moment gaan haat gevoelens de zon schijnt woeiii!! Lekker Lekker! Daar wordt ik nou vrolijk van :D

Comment

• Dat ik mn pa nog €1000 euro schuldig ben :S

achja ... :)

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
          Dat ik mn pa nog €1000 euro schuldig ben :S

achja ... :)
          Bekend verhaal, heb zelf voor nog wel zwaardere bedragen in het schuld gestaan. Altijd keurig terugbetaald.

Comment

• Ik moet er niet aan denken...
            Ik koop pas iets als ik zeker weet dat ik er het geld voor heb en ik het zelf heb.
            Zo kun je op het moment dat je iets hebt, doorsparen voor het volgende in plaats van eerst nog sparen voor iets dat je al hebt.

Comment

• idd beckers, zo doe ik het ook altijd;)

Comment

• Tja Beckers, dat is een keuze die je zelf moet maken ( al is er geen enkel bedrijf dat niet naar de bank is gegaan tijdens de start van het bedrijf).

Zouden we ook allemaal moeten stoppen met een hypotheek op een huis.

Genoeg andere voorbeelden van leningen, ik heb er geen problemen mee dat mensen geld lenen. Zolang ze het maar verantwoordelijk doen (en dus niet meer dan je zelf kunt terugbetalen).

Comment

• Ik denk sowieso dat er een verschil is tussen jou en Dave.
                  Jij hebt naar mijn weten een eigen bedrijf? (KvK enz..)

Voor dave is het nog steeds gewoon een hobby. Hij kan nooit garant staan voor die 1000 euro als er iets mis gaat. Tuurlijk, zijn pa kan net als een bank beslag leggen op ontroerend goed of whatever. Toch zou ik persoonlijk nooit de keuze maken om zomaar ergens geld te lenen.
                  Ik ben ook begonnen met mijn hercules DJ Console. Heb tegenwoordig een vrij aardige berg apparatuur, allemaal aangeschaft zonder te lenen.

Maar goed, ieder zijn ding.

Comment

• Daar ben ik ook achter gekomen dat ik beter niet kan lenen.
                    Je zit nu toch aan het een soort schuld vast die je eerst moet afbetalen voordat je andere apparatuur aan gaat schaffen (al heb ik tussen de "schuld" ook nog een djm-800 gekocht) eigen schuld ...

Comment

Daar ben ik ook achter gekomen dat ik beter niet kan lenen.
                      Je zit nu toch aan het een soort schuld vast die je eerst moet afbetalen voordat je andere apparatuur aan gaat schaffen (al heb ik tussen de "schuld" ook nog een djm-800 gekocht) eigen schuld ...
                      Maar anders had je eerst moeten sparen voordat je een product had kunnen kopen. Nu achteraf. In principe maakt het dus helemaal niets uit, maar dat maakt het wel! Jij kan nu al geld verdienen met je gekochte spullen. Lenen (gratis geld vooraf) is dus hartstikke voordelig. Je moet alleen een gek vinden die jou geld gaat lenen zonder rente.

Comment

• Ja oke, maar ik zie het ook zo:

Drive-in shows doe ik als hobby en alles wat ik verdien investeer ik weer in nieuw apparatuur, klinkt misschien een beetje raar.
                        Maar als ik dan is een mooi lijstje opgebouwd heb kan ik daarmee winst gaan maken, begrijp je.

Comment

• Zo zijn we allemaal begonnen, ik ben het dan ook met Roderick eens.
                          Nog een voordeel is dat je dus de apparatuur kan kopen zonder al het geld te hebben en als je het dus al nodig hebt hoef je het niet in te huren.

Wat wel verkeerd is is gaan kopen terwijl je nog schulden hebt.

Enige persoon die geld zonder rente uitleent zullen je ouders zijn :)

Comment

• ja idd, en af en toe iets lenen doe ik ook wel, maar nooit grote bedragen;)

Comment

Ja oke, maar ik zie het ook zo:

Drive-in shows doe ik als hobby en alles wat ik verdien investeer ik weer in nieuw apparatuur, klinkt misschien een beetje raar.
                              Maar als ik dan is een mooi lijstje opgebouwd heb kan ik daarmee winst gaan maken, begrijp je.
                              Maar jij had dus die spullen nodig anders begon je die lening niet. Anders had je nooit die klussen aan kunnen nemen of moeten huren (kost geld). Dus het is toch voordeliger geweest.

Comment

• Het zat dus zo, ik had een laptop gekocht en kort daarna begaf mijn mengpaneel het een beetje. ik had altijd al een djm-800 gewild dus daarom maar voor de djm-800 gegaan.

Comment

Working...
                                X