Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een van de redenen om 2 kabelcases te hebben.
    1 kist met HQ power kabels (of iets in die trand) die gebruikt worden voor verhuur, bierfeesten en wanneer er niks over is.
    En een kist met een hoop Tasker kabel met Neutrik pluggen. Wanneer je dan 2/3 kabels terugkrijgt van een verhuurklant vol met tape ben je nog goedkoper uit door die kabels te vernieuwen dan een rol gaffa aan de klant mee te geven/te verkopen.

Comment

• we hebben voor onze verhuur klanten ook andere kabels dan de gene die we voor ons zelf gebruiken.
      En ja het staat in onze algemene voorwaarden dat kabels netjes moeten worden teruggebracht Mischien was ik vandaag wel wat fel hierover maar deze klant was al de 4de die vandaag zijn kabels als een partij kleef kwam terug brengen.

Normaal gesproken ben ik daar niet zo heel moeilijk in e gooi ik ze weg of haal ik ze uit elkaar als het niet te veel werk is.

Voor de klanten die er voor keizen om het door ons te laten bezorgen en bouwen gebruiken wij altijd gaffa tape
      Last edited by dsound Audio Solutions; Monday-05-04-2010, 23:33.

Comment

• @dsounds, stuur die kabels maar naar mij op dan!
        nee, maar ik wordt ook schijt ziek van mensen die een magnetron op de zelfde groep aansluiten waar je licht of geluid op staat.. op mijn oude basisschool meegemaakt.. hij wou z'n broodje tijdens de musical warm maken...

Comment

• Joh..
          Magnetron, frietketel, popcornkraam, koffiezetapparaat.

Noem het maar op, allemaal wel eens gezorgd voor stroomuitval.
          Ergste is nog wel wanneer je zelf de stoppen kunt gaan vervangen omdat de zaaleigenaar "niets van dat kastje" snapt.
          En alle boze gezichten maar mijn kant op, want mijn muziek valt uit.

Comment

• Originally posted by stevendr View Post
            mensen dat steeds het zelfde liedje willen horen en als je even weg bent naar wc zelf het liedje beginnen zoeken en willen opzetten
            idd en ook mensen die constant om de 5 min HETZELFDE liedje aanvragen:-x

en.... op nr.1 ARROGANT PUBLIEK!!!!:twisted:

Comment

• Originally posted by dj-drace View Post
              @dsounds, stuur die kabels maar naar mij op dan!
              Is het weer bedel tijd?

Comment

• Ik heb een hekel aan vliegjes die tegen me aanhanger vliegen terwijl ik hem aan het verven ben.

Comment

• Ik heb een hekel aan het feit dat mijn rechterkanaal van de master 1 out van mijn mixer, net iets harder is dan mijn linker, maar te lui ben om de kabels te vervangen.

Comment

• Haha, dat kan ook nog

Ik heb een hekel aan mensen die Skytec(dap etc.) horen en gelijk zeggen dat het waardeloos en bagger is.

Comment

• Originally posted by dj nick View Post
                      Skytec (dap etc.)
                      Misschien heb je iets gemist, maar Skytec valt onder Skytronic, DAP valt onder Highlite.

Comment

• Ja dat weet ik, maar ik lees wel de reacties die worden gegeven over dap en skytec. Heb het niet over waar ze onder vallen.

Comment

• dat ben ik idd wel met je eens nick, word vaak heel neerbuigend over gedaan, terwijl vaak redlijk te gebruiken is!;)

Comment

• Het komt erop neer dat dergelijke merken zeer goede producten hebben naar hun geld. Echter is het niet te vergelijken met een professioneler (en vaak ook duurder) alternatief. Ook is het een kwestie van prioriteiten stellen. Ik kan bijvoorbeeld prima MIDI tracks maken met een Behringer UMX'je van een paar tientjes, maar tegelijkertijd wil ik wel fatsoenlijke monitoren hebben, om af te kunnen mixen.

Het probleem bij veel pro audio toepassingen is dat als je in de budgetserie gaat lopen graven, het erg moeilijk is om te upgraden. Je kan namelijk wel een Genelec of in mijn geval, BnW monitorsetje hebben, maar daar zet je geen Omnitronic versterker achter. Daar zet je een fatsoenlijke low-noise amp achter in een control-room. Anders ben je namelijk de hele kwaliteit van goede monitoren aan het tenietdoen.

Zoals Rick al aangaf in een ander topic, als we er de centen voor zouden hebben zat bij iedereen de beste apparatuur. Echter, als je het niet kan betalen zul je bij sommige stukken apparatuur prioriteiten moeten stellen. Dus ik heb inderdaad ook vrolijk een Behringer compressor/limiter, waar ik trouwens nog altijd tevreden over ben ^^

Comment

• Dat als je omgeroepen wordt om naar de directeur zn kamertje te gaan en dat de directeur dan mede deelt dat je niet deel mag nemen aan het examen.
                              Even later blijkt hij een verkeerde lijst in zn handen te hebben :S

Comment

• Haha, ik kan er wel om lachen :)

Comment

Working...
                                X