Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rick View Post
    Als je twee 1KW-ers op één kanaal van een T4 zet, ja, dan kunnen er wel eens problemen ontstaan.
    Twee 300Watters zou prima moeten lukken. Is 2.6 ampère, volgens mij zijn ze op 4 afgezekerd.
    Volgens mij mag 1 kanaal maximaal 500 watt hebben.
    En ik had 2 parren op 1 kanaal gezet zegmaar (dus 1 stopcontact in de t-4)
    Dit trekte hij bepaalt niet want de parren doen het nog maar de zekering is bont en blauw.

Comment

• Specificaties van het ding:
      load per channel 5A
      Mag dus in theorie 1150 Watt op één kanaal hebben...
      Heb je niet eerder eens gerommeld met je zekeringen misschien? Op de zekering zelf staat hoeveel Ampère hij mag hebben op hoeveel Volt.

Comment

• Ik heb er niet aan gerommeld, wel moet ik zeggen dat het ding 2e hand komt van een verhuurbedrijf. enige wat ik me kan bedenken is dat de zekering gewoon op was?

Comment

• Een zekering die 'op' is? Lijkt me bijna onmogelijk.
          Als je de kapotte zekering hebt zou ik hem nog eens aflezen.

Comment

• ik heb een hekel aan de hitte als je aan het opbouwen bent. Bah zit hier in me korte broek en heb het zoo warm. Straks bbqen en dan karaoke avond.

Comment

• Tja, heb ik ook.
              Je kan ook niet echt normaal slapen in deze hitte, ook al heb ik een ventilator...

Comment

• Ik kon echt niet slapen, de hitte, HELE harde omweer, (3x hier ingeslagen).

Ik heb een hekel aan een partytent als het kei hard regent, en hagelt. En jij staat daar binnen te draaien...
                Last edited by Dj-scratch; Saturday-03-07-2010, 08:36. Reason: Iets eruit halen.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                  Ik heb een hekel aan een partytent als het kei hard regent, en hagelt. En jij staat daar binnen te draaien...

Dat klinkt niet echt comfortabel inderdaad. Eerst bloedhitte, dan regen en hagel. Moeilijke omstandigheden zeg! Ging het feest gewoon verder of werd het gestopt?

Comment

• We hebben het wel door laten gaan, maar het is wel redelijk gevaarlijk.
                    Dalijk moeten we draaien in Oosterhout, en ze verwachten héél veel regen, en omweer. (het is in een partytent), dus ik ben zeer benieuwd hoe we dit kunnen oplossen, om geen problemen te krijgen.

Comment

• Benieuwd: wie neemt uiteindelijk de beslissing om te stoppen als het te gevaarlijk wordt? Jij, omdat de apparatuur van jou is en jij er verantwoordelijk voor bent? Of de organisatie van het feest omdat zij verantwoordelijk zijn voor de gasten??

Comment

• Neem aan dat dat een kwestie van beide partijen is, in overleg.

Comment

• Wij zijn er vrij duidelijk in. Onweer in een partytent? Stekker eruit.

Organisatie kan zich daar meestal wel in vinden als je uitlegt dat in de AV staat dat bij stroominslag zij verantwoordelijk zijn en dus de rekening ver acht voudigd.

Comment

• Ik heb het er ook instaan.

De opdrachtgever garandeert:
                            (...)
                            b. Dat de plek, in geval van optreden in de openlucht, deugdelijk afgeschermd en afgedekt
                            zijn, dusdanig dat de weersomstandigheden, ook onverwachte, geen schade kunnen
                            toebrengen aan de artiest, eventuele apparatuur en muziekdragers en andere zaken voor het
                            optreden benodigd.
                            (...)

Comment

• Zolang het van te voren goed wordt doorgesproken, is er geen vuiltje aan de lucht. Maar voor een klein onweersbuitje gaat bij ons de stekker er niet gauw uit hoor!
                              Je kan moeilijk 100/200 mensen in het donker zetten hé?

Comment

• Als ik sms en het op één of andere manier niet aan komt bij me vriendin via kpn. morgen zeker weten even bellen af toe krijgt ze het wel en af en toe niet :(

Comment

Working...
                                X