Haha xDxD nou ik heb een digitale controller met kleine jog wielen, dus het kan wel maarja wat is dr zo geweldig aan ik gebruik ze amper die scratch xD maarja mij lijkt het dat er steeds een paar achter de tafel gaan staan kijken en daar ga ik me dan echt dood aan irriteren :S
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Bodyguard inhuren, iemand die lijkt op dit plaatje: http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...:0&tx=91&ty=61
Comment
-
Je moet ze gewoon het nieuwe nummer in laten mixen en dan justin bieber of k3 klaarzetten. Als het van die jeugd is met een petje, een mobiel van een paar honderd euro en nike schoenen is het gauw afgelopen met willen mixen omdat ze niet ''cool'' meer zijn.
Je kunt ze ook laten ''kloten'' maar dan moeten ze eerst een liedje zingen door de microfoon, daar hebben ze ook nooit zin in.
Comment
-
Ik weet er nog wel een;
Afgelopen zaterdag twee actieve speakers verhuurt aan een botenverhuurder.
Toen ik met een andere boot langs zijn boot vaarde zag ik mooie rode lampjes continu aanstaan achterop en van een dronken persoon op die boot hoorde ik dat de benzine van de ongestabiliseerde aggregaat al op was geweest en de muziek stopte met: voep-voep...voep-voep...............voep..... Maar aan het eind van de avond deden ze het gelukkig nog en straks worden ze terug gebracht dus dan zal ik kijken wat de schade is...
Maar je wordt niet blij als je dat soort dingen ziet en hoort maar dat is het risico van verhuren en als je dat niet wilt moet je een andere hobby zoeken als je het mij vraagt.
Comment
-
Mensen die de noodstop van de arregraat indrukken als je in een tent staat voor 2500 man. Poef alles donker want de noodverlichting zat op een arregraat die voor de horeca was. Deze draaide wel door waardoor de noodverlichting niet aansprong. Ga dat maar eens zoeken als je niet weet wat er aan de hand is en waarom dat stomme ding het niet doet. Ben je zo 5 minuten verder. Resultaat van plotslinge uitschakeling met alles nog in bedrijf. 1 kapotte dynacord s1200. Collega bedrijf had minder geluk 6 van de 16 movitec wl250 naar de knoppen.
Zo ie zo fijn als iemand wel vlug en ff de arregraat uit of aan voor je wil zetten zonder dat je ergens van weet.
Comment
-
@Ronennieshow: Dat is dus de reden dat je generatoren/stroomaansluitingen/zekeringkasten moet afsluiten van het publiek/mensen. Mensen -al dan niet dronken- zijn totaal niet te vertrouwen als ze aan zo'n ding kunnen komen. Laatst tijdens een fuif kregen we stroom van een elektriciteitskast langs de straat. Daar was ook een flauwe plezante op het idee gekomen om er een 32 ampère kabel uit te trekken. Sindsdien vragen we om heras hekken te plaatsen rond dergelijke dingen.
Comment
Comment