Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Natuurlijk stonden er ook wel hekken om en was de arregraat afgesloten van bediening. Maar een noodstop zit er natuurlijk zo op dat je er altijd bij kunt. Daarom is het ook een noodstop.:p

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
      Ben benieuwd hoe het is afgelopen met de speakerset, zet je je conclusie hier neer straks? ;)
      Ik heb net even tijd gehad om ze te testen en schoon te maken (lees biervlekken er af poetsen) en ze doen het gewoon nog prima. Maar ze hebben ook niet helemaal volgas gedraaid aan de knoppen te zien achterop die ze niet teruggedraaid hadden voor het uitzetten: Line-in en Volume stonden allebei halfvol wat volgens mij betekent dat ze op een kwart gedraaid hebben (helft van de helft is kwart).

Comment

• Mooi dat ze niet kapot zijn ;)

Comment

• Goed om te horen :)

Comment

• Haat aan TNT Post :(

Comment

• Hoe komt het?

Comment

• 18.09.2010:
                Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

Maar nu nog steeds in sorteerproces.

Achja gedult is een schone zaak he ;)

Gelukkig net wel een mail gehad dat me monitoren zijn verzonden, danku bax :D

Comment

• Dan heeft TNT waarschijnlijk intern een vertraginkje of foutje gehad. ;) Kunnen wij helaas niet zoveel aan doen, maar hopelijk heb je je spullen toch snel binnen!

Comment

• Haha ja ik snap dat jullie er niks aan konden doen, jullie hadden het meteen dezelfde dag verzonden!

Comment

• Aan lasers, vind het gewoon 10x niks...
                      Waarom weet ik ook niet echt, heb veel liever een movinghead of scanner.
                      Vind een laser eerder je show verknallen dan dat het een toevoeging aan je show geeft.
                      Die lasers die je buiten dan weer ziet (met van die lasershows) daar heb ik het niet over ;)

Comment

• Ligt er maar aan hoe je het brengt. Laat je de hele avond zo'n ding wapperen dan is het niks, projecteer je langzame figuren in een climax net boven je publiek dan is het een fantastisch effect als je het mij vraagt.

Comment

• Van die mensen die speakers boxen noemen of boksen.
                          Dat laatste is een sport en in de eerste dingen stop je kinderen of je koopt hem bij de blokker om kerstballen in te stoppen.

Comment

• kouwe ouwe friet na een dag hard werken met een lauwe loerie merk cola.

Comment

• naar mijn weten is boksen ook gewoon de nederlandse benaming voor speakers....

Comment

• Het ergste vind ik nog altijd dat ik een brom hoor en ik er 2 uur aan bezig heb en hem er nog niet uit heb gekregen. Gelukkig heb ik dit weinig op locatie. Op mijn slaapkamer best vaak als ik weer eens wat aansluit.

Comment

Working...
                                X