Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik denk dat dat misschien wel de reden is van de verlengde koopavond. Iig, hij doet het nu weer normaal xd

Comment

• Uit het andere topic:

Originally posted by Patrick View Post
      Server wou nog wel eens een beetje gaan roken door de extreme drukte op de webshop. Als je je bestelling nog niet hebt kunnen plaatsen, mail me dan even op patrick.godschalk[@]bax-shop.nl
      Dan ga ik het voor je regelen ;)

Comment

• aan sterretje (dj tony star).. dat hij op starbeach draait.. alleen omdat hij dom is en uit denhaag komt (sorry domme denhagers).. maar draaien kan hij niet beter dan 50% van dit forum..

Comment

• Maar toch staat hij daar wel en jij niet, wat doe jij dan fout? ;)

Comment

• Je zal maar geronseld worden voor een TV programma ...

Comment

• Ach, hij heeft geluk.
              Als jij voor geen meter zal kunnen draaien, zou jij die kans dan niet hebben gepakt?
              Nou, ik wel! ;)

Comment

• Originally posted by djwildfox View Post
                aan sterretje (dj tony star).. dat hij op starbeach draait.. alleen omdat hij dom is en uit denhaag komt (sorry domme denhagers).. maar draaien kan hij niet beter dan 50% van dit forum..
                Ach, hij heeft geluk.
                Als jij voor geen meter zal kunnen draaien, zou jij die kans dan niet hebben gepakt?
                Nou, ik wel! ;)

Trouwens, heb jij hem de hele avond horen draaien?

Comment

• Het is (dom) geluk, maar ook moet je de juiste connecties hebben, dat scheelt natuurlijk ook.

Comment

• Ik zit hier een PC uit 19oertijd te updaten. Dat gaat echt zo traag als dikke... nou ja, vul de rest maar zelf in ;)

Comment

• stroop door een trechter. :D

Ik heb een hekel aan e-bay verkopers die mij niet vlug genoeg een laser sturen.. frustratie. :D

Comment

• Wel aan Arno laten zien als je hem hebt. Dan kan hij ook in dit topic posten =D

Comment

• Mix luisteren van een Deejay die niet kan beatmatchen. Daar krijg ik het dus echt benauwd van.

Comment

• haha, van djs die upherout niet kunnen beatmatchen krijg ik het benauwd.

Comment

• Dat bedoel ik ook met een kleine omweg ;)

*het is "überhaupt" ipv "upherout"

Comment

• Tjá, zo kan je het natuurlijk ook nog spellen.

Ik heb een hekel aan webshops waar staat "Nergens goedkoper" vervolgens stuur je ze een linkje van Bax en je hoort er niks meer iets van O,o

Comment

Working...
                                X