Originally posted by Dj-Walter
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by ronennieshow View PostWaar staat die in de webshop?? lijkt me wel laggen voor een weekendje stappen.
Comment
-
Waar ik wel echt een hekel aan heb: een prefab case bestellen waar te korte boutjes inzitten om de wielen goed vast te kunnen zetten (20 mm terwijl de bodemplaat zonder wielen alleen al zo dik is.... dan moeten die er nog op, ringetjes.... dat werkt dus niet!
Comment
-
Originally posted by Patrick View PostIk kon niet eens naar m'n werk, hoe vind je die. Moest opgehaald worden door de baas met de BaxTaxi :D
Comment
-
Wanne be collega drive-in shows die zelf niets hebben behalve de spullen voor 1 show. Tot hier geen probleem iedereen zijn manier van werken. Maar dan heb je ze ook nog die wel allerlei andere dingen willen doen maar dan de aansluit kabels niet hebben en deze geregeld komen lenen. Kosten kabeltjes zelf 10 euro. Koop ze dan gewoon zelf als je ze toch geregeld nodig hebt. Denken ze ook nog dat ze je er een dienst mee doen om ze bij jou te lenen :S NEE dat doe je niet. Kan ik voor 2 kabeltjes naar me halletje daar afgooien ophalen of zefls erger nog er achter aan om ze terug te krijgen. Weer testen en in me racken leggen :( Geef je ze een link waar je ze zelf kan kopen krijg je een reactie ja maar dat kost 10 euro. Daar heb ik nou een hekel aan
Comment
Comment