Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha, jah, dat heb ik ook het liefst, jij staat van een klein afstandje net zo mee te genieten als hun:p
    Als hun afsteken, staan ze eronder, lang niet zo mooi als van een klein afstandje.

Comment

• Als ik mijn droom hier eens kan bestellen dan komt er een RGB animatie laser. Dan kan ik vuurwerk in alle soorten en maten maken. En milieuvriendelijk, schijnt tegenwoordig ook belangrijk te zijn.

Nog eentje voor het on-topic zijn:
      vuurwerk naar dieren gooien, als ik dat zie dan knapt er iets.

Comment

• Ik sluit me aan bij de jongens... vuurwerk is gewoon eng spul.. je bent zo afhankelijk van andere mensen.. volgend jaar koop ik gewoon een laser.. en opgetieft iedereen met je vuurwerk:D

Comment

• Vuurwerk opruimen, daar heb ik een hekel aan!

Comment

• of vuurwerk dat niet opgeruimt word..

Comment

• Laser met rookmachine is inderdaad wel een goed idee voor volgend, eh dit jaar.

Overigens vindt ik vuurwerk mooi om te zien (vooral als de buren het afsteken ;)), maar vindt ik vooral die kleine onstabiele potten en grote pijlen in onstabiele flessen eng.

Mensen die wel enorm veel vuurwerk afsteken, maar het niet opruimen (en dat i.c.m. sneeuw), dat is wat mij betreft wel een grote ergernis.

Comment

• Hier is het gelukkig aan het dooien, ook omdat het heeft geregend:D
                Eindelijk een hoop van die rotzooi weg:)
                Alleen als de sneeuw weg is die rotzooi opruimen van het vuurwerk:(

Comment

• En met de nieuwjaar zie je altijd verrassende dingen. Meneertje fatsoen, net gepensioeneerd maakt zich altijd vrezelijk druk om een ander zijn tuintje want alles moet netjes zijn en spik en span. Maar bij hem ligt wel een grote berg vuurwerk afval voor de deur. Zijn eigen afval wel te verstaan. Dat terwijl de jonge race coureurs die het verstand op nul en de blik op oneindig hebebn zodra ze in hun rijkelijk met spoilers en ander assesoires voorziene auto stappen nu hun stoep al schoon hebben.

Enfin, iedereen nog de beste wensen

Comment

• Ergernis: Laadruimte achter het magazijn. In de zomer ligt er olie (gelekt uit de laadklep van de vrachtwagen), in de herfst natte blaadjes en in de winter ligt er ijs...

Soit, op je gat gaan met een tiental meter 5G10 kabel op je schouder doet niet zo goed.

Comment

• Ik heb een hekel dat die fabriek in moerdijk in brand staat, niet zo gek ver hiervandaan (wolk was vanuit het raam te zien)

Comment

• En ook die stoffen -.-

Comment

• Hier ruikt het lekker hoor buiten...zeer chemisch. Kom op jongens, allemaal een snuifje nemen, dan is het zo weg!

Comment

• Ben gelijk even naar buiten gelopen, en inderdaad ... een rare lucht hang er.

[edit] *ik begin nu hele rare trekjes te krijgen* [edit]
                            [edit] grapje [edit]
                            Last edited by --Djdave--; Wednesday-05-01-2011, 22:35.

Comment

• Gelukkig woon ik daar een stukkie vandaan! ^^

Comment

• Ik woon vlakbij Dave, maar hier is niks te zien.:):(

Comment

Working...
                                X