Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buren ruzies terwijl de muren hier niet al te dik zijn... het aantal "K-woorden" en "het oudste vrouwelijke beroep" zijn niet meer op 2 handen te tellen... en dat soms ook midden in de nacht:eek:

Comment

• http://www.bax-shop.nl/auralex/bekij...producten.html :D

Comment

• ik dacht meer aan http://www.bax-shop.nl/gaffa-tape/ni...t-details.html ( 2 rollen, 1 p/p)

Comment

• en als dat niet werkt kan je altijd nog dit gebruiken: klikkerdeklik

Comment

• wel dure oplossing:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Comment

• Sadisten!

Terug ontopic maar voordat de enorme flightcases tevoorschijn komen. ;)

Comment

• vertel eens, welke dingen hebben jullie ooit al gesloopt/ aangepast van de zaal zodat de show kon doorgaan/ mogelijk was?

Comment

• uhh ik heb iets te vaak stopcontacten open gehad.. vooral krachtstroom stopcontacten zijn regelmatig kaas op locaties... (en ja, ik weet wat ik doe, en ja ik heb netjes de stroom er af gehad... ben niet levens moe ofzo:wink::lol:)

Comment

• Iets als;

- Dixi verplaatsen die zo stond dat we niet met het meubel bij de deur konden komen.
                    - Slingers/ballonnen die ALTIJD in de weg hangen en door ons vakkundig verplaatst worden.
                    - hanglampen die met een trekbandje anderhalve meter hoger gehangen moeten worden.

Bovenstaande is met een klein beetje moeite op te lossen toch?

Comment

• Originally posted by ooto-drive-in View Post
                      Iets als;

- Slingers/ballonnen die ALTIJD in de weg hangen en door ons vakkundig verplaatst worden.
                      ook bekend iets ja

maaruh.. nu wil ik niet rick zn werk overnemen:oops: helemaal niet zelfs.. maar dit is toch niet het juiste topic hiervoor?

Comment

• Als je je er maar aan ergert of er een hekel aan hebt, vind ik het wel best.. ;) Slopen en aanpassen doe je meestal ook niet voor je lolletje. :D

Comment

• ik denk toch dat we niet allemaal even blij zijn als we ons hier mee moeten bezighouden en er dus een hekel aanhebben, niet?

het beste dat ik mijn baas!! eens heb zien doen is de centrale van het brandalarm overknippen en toen het geloei daarna nog niet stopte de sirene zien demonteren, de centrale was tilt geslagen tijdens de show en op geen enkele manier te resetten of de sirene uit te zetten

Comment

• pfff rookmelders... en de locatie eigenaar maar zeggen "ze staan uit hoor, ga je gang maar" en dan na een klein pufje rook toch sirenes...

Comment

• Dat zou me nou echt niet eens uitmaken, zou gewoon doorgaan met draaien.
                              En 9 van de 10 keer draai je zo hard dat alleen jij ze wellicht hoort.

Comment

• En de hele buurt;)

Comment

Working...
                                X