Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar ik me nou echt aan irriteer is dat mensen niet door kunnen fietsen en dan ook niet aan de kant gaan. En dit geld ook voor mensen die met z'n drieën naast elkaar fietsen..

Daar hebben jullie vast ook wel ervaring mee?

Comment

• wat gas bij geven werkt altijd wel:oops:

Comment

• Maar nu dwalen we wel af. Meer vakgerelateerde zaken?

Comment

• kist1, label: shuco, kist2 label: multi, kist3 label: xlr, kist4 label: motorkabels

waarom kunnen ze niet gewoon effe terug sorteren bij het afbreken op locatie, hoef ik in het magazijn niet steeds mijn shuco en xlr sets opnieuw te maken

ps: heb me onlangs op job hiernog mee bezig gehouden, prakje gezet voor alle kabels op te leggen en daarachter men kabelstraat, bespaart je een hoop tijd in het magazijn en de baas was blij, minder magazijnwerk :)

Comment

• als ik aan het draaien ben (thuis oefenen) dat mijn moeder zegt dat het veel te hart staat terwijl je er over kan praten
            ok dan zet ik het minder en dan is de feel van de muziek HELEMAAL weg en heb ik absoluut geen zin meer...:mad::mad:

Comment

• Wij maken hier de afspraak om tijdens het opruimen de kabels gesorteerd (per soort en per lengte) VOOR de kabelkisten neer te leggen. Als alles opgeruimd is snel even met 2 man deze kabels netjes in de kisten tasten en klaar.
              Als iedereen gewoon snel zen kabeltje in de kist smijt gaat er toch niet alles in...

Comment

• @stijn: met alle respect, maar dat betekend dus dat je alle kabels nog een keer extra in je handen hebt? dat is toch on efficient?

Hier is het zo dat wie er een puinzooi van maakt het in zn EIGEN tijd mag opruimen. ik ga echt niet betalen aan iemand die er een rommel van maakt;).

Comment

• Originally posted by malstrommusic View Post
                  als ik aan het draaien ben (thuis oefenen) dat mijn moeder zegt dat het veel te hart staat terwijl je er over kan praten
                  ok dan zet ik het minder en dan is de feel van de muziek HELEMAAL weg en heb ik absoluut geen zin meer...:mad::mad:
                  Komt me bekend voor maar ik zit op een zolder en woon op een boerderij dus het te hard gaan vinden ze meestal wel meevallen. Alleen wanneer ze je moeten hebben wordt het irritant. Onderaan kun je namelijk de stroom in één keer uitschakelen doormiddel van een lichtschakelaar. En dan is het zo van Jelle ja dat hoor je niet als je op een zolder zit met muziek op en dan zetten ze het stroom ermaar vanaf. Vrij irritant als je met een mix bezig bent xD en niet echt aanradelijk voor je apparatuur en computer. Een paar keer flink boos worden scheelt dan wel weer:P tegenwoordig is het al een stuk minder:)

Comment

• Originally posted by Jelle Classens View Post
                    Komt me bekend voor maar ik zit op een zolder en woon op een boerderij dus het te hard gaan vinden ze meestal wel meevallen. Alleen wanneer ze je moeten hebben wordt het irritant. Onderaan kun je namelijk de stroom in één keer uitschakelen doormiddel van een lichtschakelaar. En dan is het zo van Jelle ja dat hoor je niet als je op een zolder zit met muziek op en dan zetten ze het stroom ermaar vanaf. Vrij irritant als je met een mix bezig bent xD en niet echt aanradelijk voor je apparatuur en computer. Een paar keer flink boos worden scheelt dan wel weer:P tegenwoordig is het al een stuk minder:)
                    De oplossing.

Comment

• Dat is het probleem bij mij niet ;)
                      Gewoon dat ze te lui zijn om omhoog te lopen en daarom het stroom er vanaf zetten :P
                      Overgens heeft dat schuim geen zin bij mij. Ik zit op een zolder die gemaakt is bij ons op stal. Die wandjes zijn vrij dun en en er zit plexiglas in voor de veiligheid. Oftewel deze hele muur werkt als een soort drumvel en trilt:P
                      Maar ik ben er inmiddels aan gewend en het is niet echt storend meer.

Comment

• ik heb bij mij op zolder 2x dap mc8 staan (gebruik drive in), en regelmatig wel eens vol uit staan en ik woon in een normale buurt, nog geen een keer een klacht gekomen :)

Comment

• Originally posted by full effect View Post
                          de idiote online bedrijven gidsen die beweren dat ze me vorig jaar gebeld hebben en dat nu het 2de jaar ingaat en dat ze me een factuur van 500 euro gaan sturen....

iemand anders hier ervaring mee?
                          Yep, gisteren ook gebeld hiervoor. Toen ik zei dat ik daar dus niet voor ging betalen kreeg ik te horen : "ja maar meneer, ik biedt u niets nieuws aan hoor, u staat al een jaar op onze site en nu gaat het tweede jaar in blablabla".

Ik heb het vrij snel afgekapt en gezegd dat ze me een kopietje van het contract met mijn handtekening mogen sturen, en dat ik er dan misschien eens naar zal kijken...

Comment

• toevallig gister ook http://bedrijvenbranche.nl/ ??

ze gingen mij een kopietje toesturen :p

Comment

• Nu je het zegt... zal eens een klacht indienen...

EDIT: Zo, melding gedaan bij het steunpunt aquisitiefraude.
                              Last edited by Geluid-en-licht.com; Wednesday-02-02-2011, 18:56.

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                                Waar ik me nou echt aan irriteer is dat mensen niet door kunnen fietsen en dan ook niet aan de kant gaan. En dit geld ook voor mensen die met z'n drieën naast elkaar fietsen..

Daar hebben jullie vast ook wel ervaring mee?
                                jep vaak dat mensen niet snapen dat jij snel fiets en zijsloom. (ook iritant is met mensen fietsen die nog slomer fietsen dan een stel ouderen:mad:).

Comment

Working...
                                X