Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vleeswaren weggehaald. We houden het wel een beetje netjes qua taalgebruik.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
      Vleeswaren weggehaald. We houden het wel een beetje netjes qua taalgebruik.
      sorry rick maar dat is puur emotie:mad::mad:

Comment

• bliepjes pliepjes house... wat is dat makkelijk te maken.. ik vond het eerst wel chil maar ik kan het gewoon niet meer luisteren!

Comment

• Originally posted by djwildfox View Post
          bliepjes pliepjes house... wat is dat makkelijk te maken.. ik vond het eerst wel chil maar ik kan het gewoon niet meer luisteren!
          Terechte klacht. Van de week even snel een verjaardagsnummer gemaakt voor een huisgenoot van me. Hij wou bliepjesmuziek. Patrick: prima!

Nummer kostte me nog geen 40 minuten. :p

Comment

• Originally posted by Patrick Godschalk View Post
            Terechte klacht. Van de week even snel een verjaardagsnummer gemaakt voor een huisgenoot van me. Hij wou bliepjesmuziek. Patrick: prima!

Nummer kostte me nog geen 40 minuten. :p
            lolz.. es2. sawtooth daarna glide.. dan nog een beetje eqen en reverb met delay. KLAAR!

Comment

• Originally posted by djwildfox View Post
              lolz.. es2. sawtooth daarna glide.. dan nog een beetje eqen en reverb met delay. KLAAR!
              Naw, nog veel makkelijker. Lead 2 van de iMS-20 met portamento op 8 en dan je hoogste octaaf.

Comment

• je gaat me toch niet vertellen dat patrick zelf niet zijn leads maakt?

Comment

• Niet voor iets waar ik minder dan een uur tijd aan wil besteden.

Comment

• Waar ik een hekel aan heb?

Dat mijn lcd tv zojuist tijdens het WWF worstelen knok out is gegaan met licht en rook effecten.

Comment

• Dan moet je ook niet zo fanatiek meedoen, dan hoek je hem niet neer. :mrgreen:

Comment

• Ze hoeken helegaar niet met worstelen!

Comment

• Originally posted by full effect View Post
                          is een mac officieel onverwoestbaar dan?? ik lees juist hele andere verhalen namelijk;)
                          hij is het niet :) http://www.youtube.com/watch?v=FhWtJ2OwZ4A

Comment

• Zonde!

Comment

• Zo heb je teminste 1 keer plezier van je mac. Vraag me alleen wel af waarom je er dan 1 koopt. Dat je het geen goed product vind voor jou kan maar koop het dan gewoon niet.

Comment

• foutmeldingen in fl studio als je een beat aan het maken bent.
                                de vorige dag maak je een deel en omdat je niet kan opslaan denk je de volgende dag verder te kunnen gaan als je pc laat aanstaan maar dan krijg een foutmelding grrrr.

maar ben toen maar opnieuw begonnen en 5 uur later was mijn track klaar. (staat nog niet op internet moet nog een naam verzinnen).
                                Last edited by donkey kong; Tuesday-15-02-2011, 14:58.

Comment

Working...
                                X