Ik heb van 't weekend een Reloop Digital Jockey 2 interface edition aangeschafd, en ik heb echt zo'n hekel eraan als iets NIET in de gebruiksaanwijzing staat, hoe je de controller werkend krijgt met Traktor.. Daar kan ik echt niet tegen. Dan bel je even met Bax, ja meneer, dit knopje, en dan hier op klikken en hij werkt.. Grr.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Mee resonerende subs. Hebben zelfbouw subs maar de plaat die niet gelijmd mag worden i.v.m het eventueel ooit vervangen van woofers is deze alleen geschroefd. Dat er zoveel kracht op zou komen dat alles begon te ramelen hadden we ook niet verwacht.
65 extra schroeven per kast loste deze ergenis al erg snel op :D .
Comment
-
Gelukkig draaien we niet zo vaak iets stuk. Hoop dat het nog wel heeeeeeeel even duurt voordat het zover is. Verder ik heb er 65 bij gedraaid er zaten er dus al in. ;)
Moet je zeggen je merkt het verschil. Niet alleen door geen gerammel meer, ze gaan ook gewoon een stukje harder en nog net wat strakker. Dus dit is echt geen ergenis meer :P
Comment
-
Originally posted by Gijs View PostDj's die zeggen dat ze de microfoon zelf kunnen bedienen, en vervolgens de mic volume vol open gooien omdat ze toch gewend zijn altijd de gain vol open te gooien.
gevolg: een keiharde 1kHz piep door de zaal!
Ook wel eens gehad bij een bruiloftje, wilde wat aankondigen, maar kwam toch een piepje doorheen. Gewoon zeggen 'ah, nu heb ik de aandacht in ieder geval :mrgreen:' en doen wat je wilde doen.
Comment
Comment