Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb van 't weekend een Reloop Digital Jockey 2 interface edition aangeschafd, en ik heb echt zo'n hekel eraan als iets NIET in de gebruiksaanwijzing staat, hoe je de controller werkend krijgt met Traktor.. Daar kan ik echt niet tegen. Dan bel je even met Bax, ja meneer, dit knopje, en dan hier op klikken en hij werkt.. Grr.

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
      AAAGH.. geef mij zo'n mac en ik heb er veel meer plezier van.. nu heb ik een hekel aan dit soort mensen.

Comment

• Ik ben het volledig met je eens!:) Ookal was hij (misschien) verouderd, ik had er nog veel langer plezier van gehad.

Comment

• Knap dat je dat weet, hij zal vast wel stuk zijn geweest natuurlijk ;)

Comment

• mensen met teveel eigendunk.
            mensen die Mash-Ups maken.
            bootlegs waar alleen een extra kikje en piano roll op zit.
            en iedereen die denkt dat hij of zij beter is. (want mensen die beter zijn helpen je beter worden. bedankt iedereen. zoals rick. en die hebben geen eigendunk.)

Comment

• Mee resonerende subs. Hebben zelfbouw subs maar de plaat die niet gelijmd mag worden i.v.m het eventueel ooit vervangen van woofers is deze alleen geschroefd. Dat er zoveel kracht op zou komen dat alles begon te ramelen hadden we ook niet verwacht.

65 extra schroeven per kast loste deze ergenis al erg snel op :D .

Comment

• Ik wacht op je volgende ergernis "Speaker vervangen in subwooferkast met 65 schroeven"... ;-)

Comment

• Gelukkig draaien we niet zo vaak iets stuk. Hoop dat het nog wel heeeeeeeel even duurt voordat het zover is. Verder ik heb er 65 bij gedraaid er zaten er dus al in. ;)

Moet je zeggen je merkt het verschil. Niet alleen door geen gerammel meer, ze gaan ook gewoon een stukje harder en nog net wat strakker. Dus dit is echt geen ergenis meer :P

Comment

• Dj's die zeggen dat ze de microfoon zelf kunnen bedienen, en vervolgens de mic volume vol open gooien omdat ze toch gewend zijn altijd de gain vol open te gooien.

gevolg: een keiharde 1kHz piep door de zaal!

Comment

• Aan m'n Mac die toch best wel moeite heeft met 20 zware plug-ins :p

Comment

• Originally posted by Gijs View Post
                        Dj's die zeggen dat ze de microfoon zelf kunnen bedienen, en vervolgens de mic volume vol open gooien omdat ze toch gewend zijn altijd de gain vol open te gooien.

gevolg: een keiharde 1kHz piep door de zaal!
                        Dan heb je toch in ieder geval de aandacht voordat je gaat praten. :mrgreen:

Ook wel eens gehad bij een bruiloftje, wilde wat aankondigen, maar kwam toch een piepje doorheen. Gewoon zeggen 'ah, nu heb ik de aandacht in ieder geval :mrgreen:' en doen wat je wilde doen.

Comment

• Das inderdaad het beste wat je kunt doen bij "blunders" (piepende micro, verkeerde cd er uit halen...): er een humoristische draai aan geven.

Comment

• Kom net thuis bleek het gas nog aan te staan (weliswaar met vlam, maar dan nog)
                            En dan te bedenken dat ik vanmiddag om 13:30 ben weggegaan.
                            Daar heb ik een hekel aan, moet er niet aan denken wat er gebeurt was als dat vlammetje om een of andere reden uit was gegaan.

Comment

• Aww, ook lekker veilig:O Waar ik een hekel aan heb: dat ik moet voetballen en geen vervoer heb als 16-jarige om naar de pa beurs te gaan:(

Comment

• Geen? Ik heb bij Nederlands een mooi betoog geschreven over het openbaar vervoer. Wellicht hebben jullie dat daar? Koop bij de kruitvat/blokker een onbeperkt trein kaartje voor 1 dag en dan kom je er wel hoor.

Comment

Working...
                                X