Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha, we hadden een belangrijke wedstrijd (welke we hebben gewonnen^^) dus dit zat ook in de weg:( Maarja, hopen op volgend jaar:D

Comment

• vervoer na afloop naar de beurs: hey coach.. zal ik je GPS even instellen..... en terug met OV

Comment

• Haha, was het maar zo'n feest:D

Comment

• Nu weer ontopic. ;)

Comment

• Ik heb me de afgelopen dagen even stevig zitten ergeren op een Avolites Pearl Expert. Nadat ik mij door de handleiding gewerkt heb begint de ergernis te minderen, maar ik betwijfel of het ding ooit m'n vriend zal worden.

Comment

• Ik heb nu echt een hekel aan:

Een cd die stopt tijdens het draaien;
              Het nummer van Adele (na 40 keer gehoord te hebben...);
              Mensen die het beter weten.. En dat je ze daarna even dik dist..

Comment

• Als je je multikabel wilt opruimen en de connector's in een riggeltje zijn gevallen en ze vastzitten iemand na 10x stop zeggen vrolijk aan het doortrekken is. Dan maar blijven doortrekken waar mijn reactie op is: MAN STOP EENS! IK WIL MIJN MULTIKABEL VAN 500EURO HEEL HOUDEN! Dan stop hij met trekken en gaat hij er snokken aan geven.

Ja doei... mij hoef je dus niet meer te helpen. Iemand nog wat soldeertin te leen?

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                  Ik heb me de afgelopen dagen even stevig zitten ergeren op een Avolites Pearl Expert. Nadat ik mij door de handleiding gewerkt heb begint de ergernis te minderen, maar ik betwijfel of het ding ooit m'n vriend zal worden.
                  Als je hem echt zo vervelend vindt wil ik um best ruilen tegen mijn lichttafel.
                  Pearls zijn nou echt dingen die mn ergernissen wegnemen ;)

Comment

• Soldeertin lenen?

Wanneer krijgen we het dan terug ;)

Hahaha maar ik ken het. Teveel mensen die het geen bal interreseert en gewoon als een malloot gaan lopen trekken aan alle kabels.

Comment

• Je krijgt het terug als het rolletje leeg is. :)

Maar klopt, erg irritant. Zeker als mensen het doen die zeggen dat ze zelf ook veel ervaring met p.a. verzorgen hebben.

Comment

• een muziek laptop de crasht nadat de leverancier een update gedaan heeft.. geweldig weer dit...:twisted:

Comment

• Originally posted by full effect View Post
                          een muziek laptop de crasht nadat de leverancier een update gedaan heeft.. geweldig weer dit...:twisted:
                          Daarom heb ik hier 3 harddisken liggen als reserve met alle muziek erop . Wel lullig, als ´t gebeurt.

Comment

• Ik had gelukkig een laptop van de linedance instructrice naast me staan met mijn hardeschijf er aanvast (ik had vorige week al probleempjes met virtualdj, maar dat leek opgelost, maar safety first ;-) ) dus ik kon wel overschakelen gelukkig... maar er valt toch ff een stilte en je schuift er toch eerst een ander nummer in... gewoon baggah!! wel de reden waarom ik liever met cds draai als met laptops (al heeft cds uiteraard ook zn nadelen! )

Comment

• EDIT: verkeerde topic.

Comment

• Ik was gisteren te gast op een feest en daar heb ik alweer kennis gemaakt met een oude bekende ergernis... "DJ's" die een geluidsinstallatie neerzetten met derderangscomponenten die verschrikkelijk afgesteld staan. Uiteraard moeten die piëzo tweetertjes dan zo veel mogelijk decibels produceren...
                                Ik snap niet dat andere mensen (= niet-techniekers) zich daar niet in ergeren?

Comment

Working...
                                X