Haha, we hadden een belangrijke wedstrijd (welke we hebben gewonnen^^) dus dit zat ook in de weg:( Maarja, hopen op volgend jaar:D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Als je je multikabel wilt opruimen en de connector's in een riggeltje zijn gevallen en ze vastzitten iemand na 10x stop zeggen vrolijk aan het doortrekken is. Dan maar blijven doortrekken waar mijn reactie op is: MAN STOP EENS! IK WIL MIJN MULTIKABEL VAN 500EURO HEEL HOUDEN! Dan stop hij met trekken en gaat hij er snokken aan geven.
Ja doei... mij hoef je dus niet meer te helpen. Iemand nog wat soldeertin te leen?
Comment
-
Originally posted by StijnS View PostIk heb me de afgelopen dagen even stevig zitten ergeren op een Avolites Pearl Expert. Nadat ik mij door de handleiding gewerkt heb begint de ergernis te minderen, maar ik betwijfel of het ding ooit m'n vriend zal worden.
Pearls zijn nou echt dingen die mn ergernissen wegnemen ;)
Comment
-
Ik had gelukkig een laptop van de linedance instructrice naast me staan met mijn hardeschijf er aanvast (ik had vorige week al probleempjes met virtualdj, maar dat leek opgelost, maar safety first ;-) ) dus ik kon wel overschakelen gelukkig... maar er valt toch ff een stilte en je schuift er toch eerst een ander nummer in... gewoon baggah!! wel de reden waarom ik liever met cds draai als met laptops (al heeft cds uiteraard ook zn nadelen! )
Comment
-
Ik was gisteren te gast op een feest en daar heb ik alweer kennis gemaakt met een oude bekende ergernis... "DJ's" die een geluidsinstallatie neerzetten met derderangscomponenten die verschrikkelijk afgesteld staan. Uiteraard moeten die piëzo tweetertjes dan zo veel mogelijk decibels produceren...
Ik snap niet dat andere mensen (= niet-techniekers) zich daar niet in ergeren?
Comment
Comment