Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rappen = lullen.
    Dus eigelijk zijn alle rappers gewoon een ergernis :lol:
    Die gasten kunnen ook echt niet normaal eem mic vasthouden, alsof ze da ding willen opeten of zo.

Comment

• Dat 'opeten' heb ik niet zo'n probleem mee.

Wel het probleem dat die lui zo'n ding om de grill schijnen te moeten vastpakken in plaats van aan het handvat. Zo wordt je 58 ineens een omni. Lekker op je monitors.

Comment

• Aan m'n braadpan die ineens in de fik stond O_O. Gelukkig hangt de blusdeken op nog geen meter afstand, en wist ik dat je brandende olie niet met water moet blussen.

Gaf wel een ziek hoge steekvlam trouwens :p

Comment

• Me pa als brandweerman zijnde zal je keihard uitlachen:P Heb je toevallig op havo gezeten?
          Zo ja, dan moet je tijdens scheikunde brandende olie gezien hebben waarbij water werd gespoten.

Comment

• Ik heb het dan ook niet voor niets met de blusdeken gedaan...

En je pa mag me best uitlachen als ik een poederbrandblusser, blusslang, blusdeken en een stuk of 6 rookmelders heb hangen hier.

Comment

• Op het VWO heb ik zo'n actie nog niet gehad bij scheikunde hoor! Geen idee of dat op de HAVO anders is...? Ergernis van mij is trouwens tegenwind op de fiets met zon in m'n ogen, heeeeerlijk!

P.S. met zijnde als participium hoef je geen ''als'' te gebruiken ;)

Comment

• scheikunde / natuurkunde practici bepaald iedere school zelf wat zij geven. Dus dat hoeft helemaal niet.

Comment

• Maar er is zeker een beleid van wat er behandeld moet worden. Leerlingen moeten allemaal ongeveer hetzelfde leren opdat het eindexamen voor allen te maken is. Bijbehorende practica mogen de leraren inderdaad zelf kiezen of ze ze wel of niet uitvoeren, maar in vele boeken zijn er hoofdstukken/paragrafen met practica. Als het goed is worden vele daarvan uitgevoerd, om kennis op te doen voor o.a. het examen.

Ergernis van vandaag:
                  Idioot met dure auto die denkt dat als er haaientanden op de weg staan, hij toch voorrang krijgt omdat hij van links komt! Kloppen dus twee dingen niet...

Comment

• Originally posted by Ruben123 View Post
                    maar in vele boeken zijn er hoofdstukken/paragrafen met practica. Als het goed is worden vele daarvan uitgevoerd, om kennis op te doen voor o.a. het examen.

Ja die staan erin, nee wij doen ze zelden. Heb er misschien 1 gedaan afgelopen jaar. Voor de rest zijn het allemaal door de leerlaar zelf verzonnen practica.

Comment

• Oké, vreemd.

Comment

• Mensen die een paar dagen voor een klus komen melden dat er ook zangeressen komen en een band, waardoor ik dus alles overhoop moet gooien en veel moet bijhuren.

Comment

• vraag je dan geen vergoeding voor het meer werk en/of een kleine marge op de inhuur?.
                          Want dan lijkt het me niet echt een probleem toch..

Comment

• njah, probleem is dat de verhuurder al een aantal klussen heeft staan en dus niet een extra dubbele sub/top combinatie bij mij neer kan zetten, een woensdag ervoor (donderdag is het) heb ik ook een klusje bij een hardloopwedstrijd alleen past de sub/top combinatie niet in de auto.

Comment

• Zitten toch wel meer verhuur bedrijven in de buurt?

Comment

• zie het probleem ook niet echt... als de een niet kan: op naar de andere F&B is niet de enige in de buurt.. sterker nog er zijn er die dichterbij jou zitten. Kosten lijken me toch een probleem voor de klant.

Comment

Working...
                                X