Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Njah, zit wat gecompliceerder in elkaar maar dat maakt niet uit ;)

Comment

• Na vandaag:

- Mensen die een buurtfeest verpesten omdat ze ruzie hebben met de buren en dat oplossen met messen, en dat vervolgens alles volstaat met politie
      - irritante rotkinderen (als ik er nog een woordje achter ga zetten ga ik discrimeneren) die perse de microfoon willen, naast je komen staan en telkens gaan zitten trekken aan je, of overal aan gaan zitten.
      - een podium die inzakt.
      - een 2e burenruzie, waardoor er vervolgens weer mensen op de been waren.
      - een gammele, of beter gezegt geen podium van stijgerbouw. die vervolgens volledig doorbuigt door het gewicht.
      - jeugd die met elkaar ruzie maken en op de vuist gaan.

euuhmmm... wat nog meer???
      laten we zeggen dat het een hectische dag was.

Comment

• Lekker feestje dan:| Is wel al je apparatuur heel gebleven?

Comment

• En nog veel belangrijker: jij?:O

Comment

• Ik en mn apparatuur is gelukkkig heel gebleven, op het podium na.
            wel wilden die kleine rotkinderen steeds die draadloze sennheisers pakken.
            Toen ik nee zei, en ze het probeerden te pakken werd ik toch wel heel erg boos!
            Ook toen ze zeiden, waar is dit knopje voor ...?

NOU JE HOORT HET!!!
            (switch per kanaal)

Comment

• Eén woord:

Gitaristen...

Comment

• ''Mag ik die en die ferq wat meer op mijn instrument/vocal?'' Mm, ik vindt het goed klinken zo en ik zeg vervolgens ''Zo beter?'' waar hij op antwoord ''Ja prima man! Thanks'' Terwel je er niks aan doet. Zulke mensen heb ik eigenlijk best een hekel aan....

Waar ik totaal geen hekel aan heb is dat mensen mij een compliment over de monitor mix geven, deze zijn vaak slecht of niet naar wens van de band. Dat soort dingen doet mij goed :D

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                  ''Mag ik die en die ferq wat meer op mijn instrument/vocal?'' Mm, ik vindt het goed klinken zo en ik zeg vervolgens ''Zo beter?'' waar hij op antwoord ''Ja prima man! Thanks'' Terwel je er niks aan doet. Zulke mensen heb ik eigenlijk best een hekel aan....

Hiervoor hebben wij hier een benamming: De Frank-methoden. :D

Vooral bij het ABC-concert wordt die vrij veel gebruikt.

Comment

• De welbekende placebo fader! :)

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                      ''Mag ik die en die ferq wat meer op mijn instrument/vocal?'' Mm, ik vindt het goed klinken zo en ik zeg vervolgens ''Zo beter?'' waar hij op antwoord ''Ja prima man! Thanks'' Terwel je er niks aan doet. Zulke mensen heb ik eigenlijk best een hekel aan....

Waar ik totaal geen hekel aan heb is dat mensen mij een compliment over de monitor mix geven, deze zijn vaak slecht of niet naar wens van de band. Dat soort dingen doet mij goed :D
                      over die zagemensen kan ik mee spreken, afgelopen week een communiefeest gedaan van russische joden (het type dat denkt dat ze alles mogen omdat ze geld hebben en totaal geen respect voor de gewone mens).
                      de muzikanten kwamen ook zo zagen dat er dit en dat bij moest, onze klankman deed alsof hij aan de knop draaide en het was al ok.

achteraf bleek de man die het organiseerde heel tevreden, hij gaf na het feest alle crew 50 euro drinkgeld per man.
                      dat maakte alle ergernissen aan de personen in kwestie opeens weer wat minder

Comment

• ik heb zo,n hekel aan mensen die in een open club. nog durven hun misbakels tedraaien en met samples van andere dj,s met copyright.:mad::mad: (id ik heb wel in een gesloten feestje een van mijn tracks gedraaid.)

artiesten status krijgen op hyves.
                        zonder producer te zijn:mad: (je knipt alleen een nr en geeft het een andere naam:mad:).

en zelf geen artist kunenn worden op hyves.:mad:
                        (ze vragen nu of ik de copy right papieren heb omdat ze vermoeden
                        dat ik de copy right schendt en dat ik dus werk van een ander gebruik:mad::mad::mad:).

en als laaste mensen die vinden dat ik een goedkope studio heb:mad::mad:
                        ach die mensen moeten een leven zoeken. (er staat maar voor meer dan 2500 euro.) (2pc,s 1tv ect)
                        Last edited by donkey kong; Monday-06-06-2011, 08:22.

Comment

• Ik heb een hekel aan Hyves, in zijn algemeen. Idiote kindertent dat met kleurgebruik op profielen waar m'n ogen van gaan bloeden.

Facebook al zal het ook niet lang duren voordat dat gedegradeerd is tot "als jij mijn bericht leuk vind dan doe ik dat ook bij jouw!!!!!!11!1!!!!EINZZWEIDREI!!!1!!!"

Oh, en Twitter is geen slowchat.

-------------EDIT-----OMG-----------------------------------------------

Oh, en WhatsApp, Ping en consoorten mogen ook wel in dit rijtje thuis. Dan koop je een smartphone die dat kan, natuurlijk met internetabonnement. En dan geen geld meer hebben om een smsje te sturen

Zo, dat was mijn klaagoeuvre weer voor vandaag!
                          Last edited by Patrick Godschalk; Monday-06-06-2011, 17:52.

Comment

• Oh, en het feit dat ik me gister een half uur heb uit staan sloven om me te scheren. En dat ik het vanavond weer mag doen. En morgen weer. En overmorgen weer. En daarna. En daarna.

:/

Comment

• Aah, patrickje word groot.

Comment

• Nog een hekel gevaltje:

Ze vragen (meer, te horen krijgen) of ik even twee (!) presentatie's tegelijkl technisch wil begeleiden. Op de ene had ik al ja gezegt, maar er moets er nog 1 bij op de zelfde avond.

Ik heb dus een fiks aantal keer heen en weer gerent tussen het theater op de 2de verdieping. (Regie op de 3de) en de aula op de beganegrond, helemaal aan de andere kant van de school.

En over anderhalve week, na mijn toetsweek, beginnen de basisscholen weer. Dan ga ik dit topic maar onder mijn favoriete zetten. Ik weet nu al bijna zeker dat ik met iemand ruzie ga krijgen of me er ernstig aan ga irriteren.
                                Dus aan personen die vragen of nog even alles kan veranderen een uur voor de show.
                                Nee!!, lees het contract dat je ondertekend heb! Daar staat duidelijk in dat ik bedienend personeel ben, niet voor rigging.

Comment

Working...
                                X