Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fase 1 leuke piano roll.
    2 ik draai hier eens aan een daar eens aan.
    3 k*t nu draai ik de piano rol naar de kl*te.
    4 terug draaien welke knoppen ***!!**!!**!!***!!:mad:
    5 de oude piono roll heb ik nog wel:D moet wel weer een half uur langer werken.:mad: moet weer alles goed in elkaar zetten (het eerste stukje.):mad:
    6 ga wel verder met een andere project.:mad:

Comment

• ander iritatie.

leuk hyves nog eens een verzoek tot artist doen:D (andere pogingen mislukten.)
      nieuwe poging dus nieuwe kansen.
      ingevuld en opgestuurd.
      effe later die week krijg ik een mailtje terug.
      beste hyver we hebben u verzoek ontvangen.
      maar omdat er zo veel mensen artist willen worden.
      moet je op zo,n orgineel mogelijke manier je muziek presenteren.:mad:

dus nu moet ik op mijn plaat een volgetjes dans doen??
      :mad::mad::twisted::twisted:**!!**!!**!!**!!**!!** !!

Comment

• Waar ik een echte hekel aan heb? Met een woord: Ziggo. Valt 20 keer per dag wel uit, en als je ze mailt / belt. Meneer, alles werkt zoals het hoort. Pff....

Comment

• Kindjes die op het zwembad je nat willen spetteren tijdens het draaien.. maargoed andere kant kies je er zelf voor.

Comment

• Mensen die in een paar dagen denken de grote producer held te zijn van nederland. Sorry donkey kong maar het is gewoon zo dat iedereen een stukje audio in elkaar kunnen knutselen. De meeste is gewoon niets en frot. Sommige zijn wel aardig en gaat wel. Spooradis zit er iets tussen van hmmm dat heeft potentie dat kan wat worden. Heel soms is het zo van wouw dit is het gewoon helemaal. Maar die heel soms is heel moeilijk te vinden tussen heel de rommel. Waar gaat je aandacht dan als eerste naar toe? Naar dat wat het meeste opvalt. Dat wat het meest bijzonder is. De gene die zijn audio file op de meest bijzondere en apparte manier aanbied heeft dus gewoon de grootste kans om gezien te worden.

Wil je dit allemaal niet?

Stop dan gewoon. Dit is nu eenmaal zo in dit wereldje. Wil je ontdekt worden dan zul je er elke dag voor moeten knokken en voor jezelf opkomen. Jezelf onderscheiden van de rest, en moeten promoten en echt bijzonder zijn. Doe je dit dan nog zul je heel vaak een nee of geen intresse of niet goed genoeg te horen krijgen. Als je daar niet tegen kunt en het echt als irritatie ziet zou ik heel snel stoppen en gaan figuur zagen of zo. Want waar ik echt simpel van word en me eigen aan irriteer is dat mensen denken dat ze geweldig zijn dat ze gewoon een grootheid moeten zijn. Dit moet dan als het ff kan ook nog zonder ook maar 1 tegenslag of negatieve reactie. En dag hoor dat gaat hem echt niet worden.

Dus plaatst als het ff kan niet nog tig keer van op hyves zeggen ze dit en dat en zus en zo want het helpt helemaal niets. Steek die energie liever in je volgende project.

Zo ie zo vind ik hyves nou niet echt iets van geweldig.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
              Waar ik een echte hekel aan heb? Met een woord: Ziggo. Valt 20 keer per dag wel uit, en als je ze mailt / belt. Meneer, alles werkt zoals het hoort. Pff....
              Heb je het over tv via kabel, met een decoder voor digitale tv?

Wat is je signaalsterkte en signaalkwaliteit? En zijn deze stabiel?
              Ben zelf ook niet altijd even tevreden over ziggo, maar ik kom vaak voor mijn werkgever bij klanten met problemen met digitaal tv... Waar het in 99 van de 100 gevallen fout gaat bij de klant ipv ziggo.

Comment

• Ik heb het hier over internet. Ik was niet zo duidelijk, sorry. Bij de tv, gaat het namelijk wel goed.

Comment

• Evenement dat word afgelast door het weer (en standhouders die het daardoor laten afweten: 2 v/d 35 waren er)
                  Terwijl je al 3 dagen aan het voorbereiden bent, al geschminkt en al de gehuurde bus in staat te laden met 2 man personeel.....

Een voordeel: de rekening word wel gewoon betaald... maar ik was wel goed kwoad/geirriteerd

Comment

• Zo zullen er wel meer geïrriteerd zijn. Concert at Sea is ook al afgelast. ;)

Comment

• Hier ook hetzelfde verhaal, zou helpen bandjes omprikken, maar A12 classic rock ging niet door:( Helaas.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                        Een voordeel: de rekening word wel gewoon betaald... maar ik was wel goed kwoad/geirriteerd
                        Zeg dat maar niet te snel;)

Comment

• kan ik wel zeggen.. geld staat al op mn rekening (minimaal 1 week vooraf moet men betalen). Zal de organisatie een klein beetje tegemoet komen door wat geld terug te boeken (korting), grotere kans dat ze dan weer terugkomen volgend jaar (het is al een vaste klant).

Wat nog irritanter was: afgelast en eigenlijk, op wat wind en kleine regenbui na een schitterende dag gehad hier.....
                          Last edited by zassie; Sunday-19-06-2011, 09:12.

Comment

• mensen waar je mee moet samen werken die de helft van de tijd liggen te praten en te zeuren over vanalles en nog wat in plaats van te werken

Comment

• Dat is inderdaad erg vervelend. Ik sta zelf ook vaak op de steiger en sommige de mensen beneden nemen dan alweer pauze. Terwel ik hooruit een beker water laat bezorgen op de steiger en snel weer door ga. Ik denk dan, het kan maar af zijn.

Nog vervelender: Mensen waarmee je moet werken die maar niet opdagen. Als je ze gaat bellen zitten ze vaak (altijd) thuis en dachten dat je morgen/volgende week/over een uur/ect.. was.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                                Dus jij bent geirriteerd als je niet hoeft te werken en toch betaald krijgt?

Comment

Working...
                                X