Ja, want ik houd van mijn werk had er echt zin in, daarnaast had ik al veel werk verzet, had ik twee man rondlopen die dus elk minimaal 3 uur betaald moeten worden) en waren er al kosten gemaakt.. hadden ze een half uur eerder afgelast.... had me dat in ieder geval een huurauto, en 6 uur mankracht gescheeld en een werk aan onnodig schminken.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
@ronennieshow
ik snap je frustatie.;)
iedereen moet ergens beginnen met iets. als je nouw wil leren naaien,of postzegels wilt verzamelen je begint altijd ergens mee.
produceren niet een goedkope hobby.
dus koop alles gelijdelijk.;)
en vindt zelf mijn platen ook niet goed.
maar heb plezier. en zo en oefen door. tot ik goed ben;)
Comment
-
Enkele ergernissen van dit weekend:
- Een maand van te voren je eisen door geven en dan ter plekke erachter komen dat die niet zijn doorgespeeld naar de juiste personen van de locatie.
- dusdanig veel "kleine" wijzigingen dat er niets meer van het oorspronkelijke plan over is (en dat die dan ook nog eens elkaar tegenspreken)
Gelukkig toch nog alles goed gekomen. :p
Comment
-
Zo eerst basisschool gehad, viel gelukkig erg mee dit jaar. Heb verhalen gehoord van die school van vorige jaren.
Alleen iemand zat constant je zeiken dat er te veel rook was. (Er was bijna niet maar goed)
En een ander zeurden constant tijdens de doorloop als er even geen licht was. Ja, laat mij lekker werken, het komt wel goed hoor. Ze gingen ook erg snel waardoor ik bijna geen tijd had, dan moet je maar even een minuut wachten.
Ik ga per slot van rekening niet tijdens mijn avondetenspauze nog verder werken omdat hij een kwartier eerder klaar wilden zijn. Jullie 60 scene wisselingen? Ik 60 cue's en dat kost tijd.
De man van OBS Dubbeldam kwam ook nog langs, die komen dinsdag.
En hij kwam met een leuk lichtplan: Zo gek en gaaf mogenlijk! Okee leuk!
Ik ga dus even wat dingen proberen die ik al een tijdje wil proberen.
Comment
-
Ik heb een grote hekel, als je net bezig bent met je aanhanger, en dat het dan mega hard gaat hagelen. Dit is 2 keer achter elkaar gebeurd, en je houd er toch wat blauwe plekken van over..
Ook heb ik een hekel als m'n net nieuwe Denon DN-HC5000 controller op een hoogte punt / halve wegen een feestje uitvalt. Gewoon de muziek stopt ineens. Via de laptop draait ie verder en ook op de controller, alleen het geluid verdwijnt.. Het vreemde is dat ie dan weer op andere feesten heel de tijd goed werkt.. Het probleem.. ?? Toch maar een mailtje gestuurd wat 't kan zijn.
Een dronken iemand die een plaatje aan wil vragen. Al dat spug enzo over je heen, bah. En die geur dan ook.. Hou maar op!
Dit was me hekel-hebben-aan-lijstje.
Comment
-
Originally posted by Rio View PostZo eerst basisschool gehad, viel gelukkig erg mee dit jaar. Heb verhalen gehoord van die school van vorige jaren.
Je kan soms wat gestrest raken van mensen die teveel willen op een moment, ik sta vaak alleen zowel licht en geluid tegelijk alftestellen tijdens repetieties,
en dan krijg je wel eens een situatie dat het niet allemaal in lijn is met de betreffende scene,
verder is het vaak ook de leraar die al veel ge stress heeft om zijn/haar opvoering op tijd netjes aftekrijgen...
Comment
-
ik heb er de pest aan als de betaling niet op tijd is geregeld dat je op de dag zelf heel de wereld af te bellen om die als nog geregeld te krijgen.
oh ja van bier gooien wordt ik ook niet echt blij.
en als mensen naar je toe komen zo van JIJ MOET NU EFFE DIT NUMMER DRAAIEN.
Comment
-
@JONKIE_NL Ik hoefde gelukkig alleen licht te doen en te gelijkertijd soms volgspotten. Wat er vast komische heeft uit gezien. Met 1 arm de volgspot en met de andere arm proberen bij het "Go" knopje te komen van de ETC.
De verhalen gingen ook niet over de docent, die was hartstikke aardig en enthousiast. Maar het kinderen waren de laatste jaren nogal vervelend. Ze stonden daar standaard (ook in de klas) met 3 man op een groep 8 klas. Gingen in de gordijnen zwieren en vonden de lichtknopjes van het TL-licht nogal leuk. Godzijdank waren het dit jaar wel normale kinderen.
Voor geluid doen wij een (zoals het hoor) een soundcheck. Maarja wij hebben dan ook 2 á 3 man rond lopen voor zoiets. Maar ook geluid ging soms fout hoor, met zo weinig voorbereidingstijd weet je dat dat er gewoon in zit.
Maar na de show alleen maar lovende reactie's gehoord.
@djdennis Hier heb ik elk jaar ook zo'n debacle. Elk jaar wordt er hier op school moeilijk gedaan om mij te betalen voor de presentaties waarbij ik de PA verzorg.
Eigenlijk is dat wel een voordeel van een basisschool, die betalen direct.
Comment
-
Originally posted by djvince View Postjij hebt er nog maar 102 en bent al aardig op weg...
Anyway: mensen die nooit (maar dan ook NOOIT) hun telefoon opnemen. Zien ze dan dat jij het bent, dan bellen ze binnen 2 minuten terug... GRRRRRR :evil:
Dat werkt dus niet efficiënt (scheelt wel weer belkosten :P ).
Comment
Comment