Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dj_rob View Post
    Verkopers op marktplaats die tijdens email-contact soms twee dagen op zich laten wachten..
    Dan ben je niet de enige, heb ik ook een hekel aan.
    Vooral met verkopen begin je te denken van ben je te duur dat ze niet reageren - waar ik ook een hekel aan heb -of reageren ze gewoon laat.

Comment

• Originally posted by dj_rob View Post
      Verkopers op marktplaats die tijdens email-contact soms twee dagen op zich laten wachten..
      Hier nog iemand. Heb er laats nog een stroboscoop op laten schieten. Heb gewoon dezelfde gekocht bij een wel mailende verkoper.

Nog zo 1tje zijn veel te lagen biedingen. Ik kreeg al verschillende keren een bod van 50 euro op een sm-1612 + de opmerking dat ze niet hoger willen omdat ze hem kunnen kopen bij bax-shop voor 75? Jeah right.

Ik heb ook een keer een avond verschrikkelijk lopen lachten om een bieder. De ene na de andere zo duidelijke leugen kwam eruit. En steeds als ik hem ontkracht kwam er weer een mailtje terug. Ik heb wel 20 lachwekkende maltjes van hem gehad.

Comment

• Originally posted by dj nick View Post
        Dan ben je niet de enige, heb ik ook een hekel aan.
        Vooral met verkopen begin je te denken van ben je te duur dat ze niet reageren - waar ik ook een hekel aan heb -of reageren ze gewoon laat.
        vaak ben ik niet in de gelegenheid om tereageren, ik snap jullie frustatie wel, maar denk je echt dat mensen altyd 24/7 hun mail checken en reageren op alles en iedreen!

Ontopic: hekel??? dat bij een live optreden een artiest een Mic(sm58) op de grond gooit uit euforie, en dan stom staat te kijken als ik na afloop met een rekening naar hem toe kom :S

Comment

• Originally posted by JONKIE_NL View Post
          vaak ben ik niet in de gelegenheid om tereageren, ik snap jullie frustatie wel, maar denk je echt dat mensen altyd 24/7 hun mail checken en reageren op alles en iedreen!
          Zet dan ook niet iets op marktplaats als je niet van plan bent om in iedergeval 1x per dag je mail te chekken. Volgens mij leven we in 2011. Er zijn gsm's, laptop's en pc's en vast nog wel meer mogelijkheden om je mail te chekken. Volgens mij hoeft je mail chekken niet 1,5 uur te duren dat kan best snel zeker als je het bij houd.

Een heel belangrijk iets in ons hobby bedrijfje is REAGEER. Het liefst zo snel mogelijk. Al is het maar om te zeggen ja sorry ik weet nog niet alles maar ik ben er mee bezig.

Ik heb daarom ookal verschillende bedrijven waar ik spullen huurde gewoon opzij gezet. Ik heb geen zin om niet eens een reactie te krijgen als ik ze iets vraag. Moet ik zeggen dat we nu wel heel erg lekker zitten hoor. Bax als leverancier geeft altijd overal duidelijk info over. Onze huur collega belt ook altijd netjes terug en bevestigd netjes wat we mailen dat het er ook is. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?

Comment

• eens in het verleden duplo verkocht op marktplaats.

ik ging al van 550 euro zakken naar niet eens 200 euro.;)

ik krijg een mailtje van iemand die een zooi voor 20 euro wou overkopen. want heel zielig het was voor haar dochter. :cry:zielig!!!.
            en dat deel was wel minstins 100 euro waard;)
            uiteindelijk tog meer dan 200 euro aan verdient;)

vooral met verzamelingen moet je uitkijken.
            er kwam een vrouw kijken en pakte alleen dure dingen voor de zelfde prijs.
            maar ach dan ben ik het kwijt en iemand blij.

Comment

• Jij leert het volgens mij echt niet he?
              Volgens mij zit je hier op een licht en geluids gerelateerd forum en niet op een duplo forum!

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                Jij leert het volgens mij echt niet he?
                Volgens mij zit je hier op een licht en geluids gerelateerd forum en niet op een duplo forum!
                ik zal er op letten.;)

Comment

• Blijkbaar let je er niet op, want dat verzoek heb ik al eerder geplaatst. Blijkbaar wordt er toch geen gehoor aan gegeven. Dan moeten er maatregelen getroffen worden.

Comment

• Ik heb een hekel aan iPod's die niet het aantal gb's hebben als wat er vermeld staat.:( Hij is nu dus vol, en ik heb nog niet eens de helft van wat ik erop wilde hebben erop staan.:(
                    Last edited by Guest; Friday-29-07-2011, 14:38.

Comment

• Klopt, koop je een externe HD van 320 GB sluit je hem aan ''298gb vrije ruimte''. Ja waar is mijn andere 20 GB gebleven? Vaak weg...

Comment

• Niet weg, de benaming klopt gewoon van geen kant.

1 MB is 1024kB
                        1 GB is 1024MB

De verkoopafdeling van merk X rekent net even anders, want dat is makkelijker:
                        1MB is 1000kB
                        1GB is 1000MB

320000000kB/1000 = 320000MB
                        320000MB/1000 = 320GB... dat zetten we op het doosje!

Maarre...
                        320000000kB/1024 = 312500MB
                        312500MB/1024 = 305,18GB... dat is er echt aanwezig.

Klopt niet helemaal zoals jij het ziet omdat ik vanaf kB reken. Dat moet je natuurlijk vanaf bit niveau doen (8 bit = 1 Byte, 1024 Bytes is 1kB). Maar het illustreert wel waarom de technische realiteit en de marketing van fabrikant X elkaar tegenspreken.

Comment

• Ik vind het heel raar dat dat soort dingen voor je muziek/films niet klopt. (scheelt toch een hoop)
                          Maar als ik op rechtermuis klik en eigenschappen zie ik dit schermpje voor me. Het aantal byte's en TB's/KB's/mB's/gB's lijkt me niet te kloppen.
                          (wat tussen haakjes staat en niet)
                          Iemand die meer van dit irritante fenomeen weet?

Comment

• Klopt prima volgens mij!

2.000.395.694.080 / 1024 = 1.953.511.420kB
                            1.953.511.420 / 1024 = 1.907.726MB
                            1.907.727 / 1024 = 1.863GB
                            1.863 / 1024 = 1,82TB

(afronding zorgt voor miniem verschilletje).

Jij denkt: 2.000.395.694.080 = 2TB. Dan reken je met 1000 ipv 1024 (wat de fabrikant dus doet).

Comment

• waar ik me de laatste tijd aan erger: mensen (bazen van firma's) die zeggen dat ze nog veel volk zoeken voor een week, ik zeg dat ze maar moeten bellen en dat ik nog vrij ben maar uiteindelijk hoor je er niets meer van.
                              de week die nu komt zou volgeboekt moeten staan maar uiteindelijk heb ik maar pas job vanaf donderdag avond.

Comment

• Ik haat het niet hebben van inspiratie. Ik moet een lichtontwerp tekenen voor een fuifje, maar kan me nu echt niks leuks inbeelden...
                                Materiaal dat er alvast gereserveerd is voor de fuif: 12x Movitec SL-250, 3x sixbar PAR64, 2x strobo, wat ledparren. Eventueel kan er nog wel wat gewisseld/bijgevoegd worden. Alles moet opgesteld staan op het podium, niet takelen enkel met liften of zelfondersteunend.
                                Wie er opeens een fantastisch idee heeft: m'n inbox staat open ;-)

Comment

Working...
                                X