Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
leuk nieuwe plaat af (zie producties). gooi ik hem er uit doet media player stom. gaat de tijdbalk kappen bij 1,30 in plaats van de voledige tijd. de muziek speelt door maar de tijdbalk is al gestopt!!!! grrr!!!
Ik heb dus ook een hekel aan mensen die een hekel hebben aan mensen die een hekel hebben aan ledparren. maarja, als decoverlichting prima. wellicht dat ik er binnenkort 2 aanschaf als leuk effect achter mn dj booth maar voor vervanging van mn huidige parren: ECHT NIET!
Pff, Ledparren... Geef mij maar enkele stevige MH's met CMY kleursysteem! :p
We hebben nu in het magazijn een demo liggen van een ledpar van een dikke 2000 euro. Moet zeggen dat dat ding best een prettige output geeft, maar nog steeds een lelijke inkijk heeft... Iets aanlichten er mee is ook onbruikbaar zonder een frostfilter er voor, maar dan ben je de strakke beam weer kwijt...
Stijn <3 de Colorspot 700eAT's opt werk :razz:
nee srry heb de neiging om de waarheid te zeggen soms zonder de gevolgen hiervan te voorzien, grappige eigenschap xD
Ai, komt inderdaad bekend voor.
Maar ik heb zelf gelukkig wel door dat ik soms een beetje lomp ben...
Wat ik dan wel jammer vind: ik kan mijn gezicht niet echt in de plooi houden. Als een band/orkest/whatever slecht speelt kun je dat altijd aan mijn gezicht zien. Andersom natuurlijk ook (bij een goed spelende band dus), dan begin ik juist enorm te grijnzen en krijg ik hier en daar soms kippenvel. :)
Comment