ga ik 10 uur in de ochtend dirty house draaien komt er een groepsleiding aan mijn deur van mijn apartement. of mijn muziek tot 1 uur uit kan. omdat een onderbevrouw om 1 uur een test heeft. ze blijft dan 5 minuten met een sleutel tegen de deur tikken.:mad: ik zij ik houw me aan de regels (vanaf 10 uur muziek.) jaah maar er liggen nog mensen te slapen. (uch boeiend regels zijn regels).
is het nog niet goed als ik aan de regels houw. toen maar verder gegeaan met produceren ze dacht dat het stil was en ging toen maar weg. maar de diepe bass uit mijn nr. verknalde snel weer de rust:D.
moraal van het verhaal een muziek liefheber zet zijn muziek niet zachter. als hij begonnen is met luisteren.;)
greets dj donkey kong.
is het nog niet goed als ik aan de regels houw. toen maar verder gegeaan met produceren ze dacht dat het stil was en ging toen maar weg. maar de diepe bass uit mijn nr. verknalde snel weer de rust:D.
moraal van het verhaal een muziek liefheber zet zijn muziek niet zachter. als hij begonnen is met luisteren.;)
greets dj donkey kong.
Comment