Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ga ik 10 uur in de ochtend dirty house draaien komt er een groepsleiding aan mijn deur van mijn apartement. of mijn muziek tot 1 uur uit kan. omdat een onderbevrouw om 1 uur een test heeft. ze blijft dan 5 minuten met een sleutel tegen de deur tikken.:mad: ik zij ik houw me aan de regels (vanaf 10 uur muziek.) jaah maar er liggen nog mensen te slapen. (uch boeiend regels zijn regels).
    is het nog niet goed als ik aan de regels houw. toen maar verder gegeaan met produceren ze dacht dat het stil was en ging toen maar weg. maar de diepe bass uit mijn nr. verknalde snel weer de rust:D.

moraal van het verhaal een muziek liefheber zet zijn muziek niet zachter. als hij begonnen is met luisteren.;)

greets dj donkey kong.

Comment

• Oke, ik gooi maar een idee op he. Koop een goede koptelefoon!

Die kan ook hard en klinkt waarschijnlijk nog beter ook dan de speakers die je nu hebt.

Nog een tip. Muziek hoef je niet altijd standje hard te hebben staan om ervan te genieten. ;)

Ik draai thuis ook graag een lekker stukje muziek op me ohm setje maar dit staat zeer zelden echt hard. Sterker nog ik denk dat wanneer je het niet op standje hard hebt staan je er nog beter van kunt genieten en het ook nog een stuk beter zal klinken.

Dan nog 1 tip. Misschien is het een idee om eerst je posts te lezen voordat je ze werkelijk plaatst. Het komt nogal eens voor dat ik ze zelfs 3x moet lezen voordat ik het helemaal begrijp. Niet dat ik dingen niet snel begrijp maar meestal staat het nogal warrig in elkaar en moet ik er echt voor gaan zitten om eruit te komen.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
        Dan nog 1 tip. Misschien is het een idee om eerst je posts te lezen voordat je ze werkelijk plaatst. Het komt nogal eens voor dat ik ze zelfs 3x moet lezen voordat ik het helemaal begrijp. Niet dat ik dingen niet snel begrijp maar meestal staat het nogal warrig in elkaar en moet ik er echt voor gaan zitten om eruit te komen.
        Je haalt de woorden uit mn mond. :D
        laten we anders weer ontopic gaan :D

Comment

• Gisteren voor het eerst (en alleen) voor een nieuwe werkgever op pad.
          Zijn bus mee (VW LT28 L2H2) naar ergens diep in Twente, zo'n 2,5 uur rijden.
          Bijna op locatie stuurt TomTom me over een weg die niet breder is dan een gemiddeld fietspad... Zucht. :)

Comment

• Bus + aanhanger laden, beetje enthousiast omdat je veel ruimte denkt te hebben en dan op het einde er achter komen dat er nog 3 versterkerracken achter het podium staan... uhmmm... :neutral:

Gevolg: stuiterende aanhanger achter de bus bij drempels, zat een tikkie veel gewicht achterin. Naja, was gelukkig maar 15km naar de opslag.

Comment

• In dezelfde catagorie:

De oude bus van de baas helemaal vol.
              Op de terugweg, midden in de nacht een lekke band.
              En waar zit het reservewiel?
              Juist! Helemaal voorin de laadruimte, bijna tegen het tussenschot.
              Dus: bus leeg op de vluchtstrook... :(

Gelukkig was ik toen niet alleen op pad!

Comment

• om dan toch nog even in die categorie te blijven:

GEEN bus..

blijft toch meestal wel een klein beetje ergerlijk om alles achter in de auto te precies te moeten passen.

Comment

• Mijn ergernissen in deze categorie:

- De aanhanger vol moeten proppen omdat het er niet allemaal in past.
                  - Mensen die willen helpen en er geen verstand van hebben
                  - Drank bij de apparatuur, is al een een heel dienblad lege glazen over mn DMX Paneel heen gevlogen
                  - Mensen die slecht om gaan met hun apparatuur
                  - Rookmachines zonder geurtje
                  - Stroboscoop heel lang aan laten staan, vooral die grote!
                  - Software die niet meer reageerd
                  - 20 cm kabel te kort hebben. Gevolg, hele kabel opruimen en langere pakken, pff
                  - Mensen die kabels niet netjes oprollen.
                  - Mensen die aan de LJ (mij duss) een plaatje komen aanvragen
                  - T-barren die zo onhandig zijn om mee te nemen
                  - Zwaar beschadigde truss
                  - Mensen die zeggen: "kan je ff wat licht neer komen zetten?" Dan denk ik: laat dat ff maar ff weg :p
                  - Stroom die uitvalt
                  En de grootste: Storingen en lampen die rare dingen gaan doen, altijd probleem om het probleem te vinden

MVG. Boyd

Comment

• Rookmachine zonder geurtje is bij mij geen ergenis hoor. De meeste mensen accepteren dat geurtje niet eens..

Comment

• Maar zonder geurtje vind ik dat de rook stinkt, maar wij gebruiken hazer en fazer, daar maakt het al minder uit

Comment

• Rook stinkt??

Rokend plastic, dat stinkt!
                        Andere rook vind ik allemaal wel prima, ook uit rookdozen. Licht zoetig glycol-luchtje. Dikke prima.

Comment

• Oude roestige rookdoos met oud element kan ook stinken, maar een goede machine mag je niet ruiken.

Sigarettenrook stinkt trouwens ook, jech.

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
                            Mijn ergernissen in deze categorie:
                            - Mensen die zeggen: "kan je ff wat licht neer komen zetten?" Dan denk ik: laat dat ff maar ff weg :p
                            Dat ff (snel) Is inderdaan ernstig irritant.. Van die mensn die denken oh licht / geluid, dat is toch gewoon stekker in stopcontact doen.

Comment

• Nog erger, Als je klaar bent komen ze vragen of je misschien niet toch nog een goede meter op kunt schuiven.

Of een soort gelijke. Je staat als drive-in al op een groot podium. Komt de band van die avond. Duidelijk afgesproken van er word ingeprikt. Duidelijke afspraken over wie wat waar. Kom je terug heeft er een gek een complete muur van speakers precies voor je gezet. Lekker hoor, Breek maar af. Dan begint het ge ja maar gezeur. Is ook moeilijk hoor om je afspraken gewoon na te komen.

Comment

• Aan bepaalde personen die op het forum een vraag aan je stellen, je antwoord maar je krijgt geen antwoord meer terug, nu weet ik ook wie ik niet meer moet helpen als hij nog eens met een vraag zit.

Comment

Working...
                                X