Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• die nieuwe reclame van peugot is zo ..... en dan die man die een dansje brobeert te doen. aaaaarghh. wie gaat er ook een auto kopen 1 jaar gratis muziek en dan presenteer je het op zo,n manier.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
      Aan bepaalde personen die op het forum een vraag aan je stellen, je antwoord maar je krijgt geen antwoord meer terug, nu weet ik ook wie ik niet meer moet helpen als hij nog eens met een vraag zit.
      Tja, dat is het nadeel van een forum. Ik kijk er tegenwoordig maar eventjes meer op. Omdat ik het steeds drukker heb met andere dingen. Maar meestal kan iemand anders je vraag ook wel beantwoorden hoor!

Comment

• Aan de politie, vorige week een licht naar nederland gebracht die ik via het forum had verkocht, ik dacht ik breng hem, we kunnen dan nog eens een wandeling maken in sluis, onderweg heeft de politie een foto gemaakt van mijn nummerplaat, het licht heb ik verkocht voor 90 euro en de boete is 95 euro.

Aan de persoon die tegen de wagen van mijn vrouw is gerdeden en vluchtmisdrijf heeft gepleegd, schade aan haar wagen en we weten dus niet van wie, een briefje achterlaten is een kleine moeite maar voor sommigen o zo moeilijk.

Comment

• ik vraag al voor de zoveelste keer een artisten status op hyves aan dat ik er gek van wordt. steeds wordt hij afgewezen.

met antwoorden van. (je schendt copy right,of je bent niet orgineel genoeg in het presenteren.)

daar heb ik zo,n hekel aan.

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Comment

• Vraag eens wat tips aan zanger Rinus :-D

Comment

• niet iedereen is zomaar een artiest...

Comment

• maar ik ben tog wel duidelijk producer nee doe meer net als of ik een paar dagen hard aan een track werk.

Comment

• Originally posted by donkey kong View Post
                  maar ik ben tog wel duidelijk producer nee doe meer net als of ik een paar dagen hard aan een track werk.
                  Hyves krijgt elke dag meer dan 1000 artiesten aanvragen. Als je nu echt eens een paar professionele nummers hebt wilt hyves er best naar kijken, maar naar een jongen van 14 met ''nog niet zo professionele'' nummers kijken ze niet echt naar. Zo kan iedereen zich makkelijk aanmelden als artiest en dat is nou net niet de bedoeling bij hyves. Overigens raakt hyves ook weer uit de mode. Facebook en twitter zijn nu erg hot.

Comment

• Eens met wat hierboven staat. Je hebt zoveel beginners die een trackje in elkaar zetten met standaard samples. Door de komst van internet en goedkope programmaatjes kan iedereen die standaard samples eens in een andere volgorde gebruiken. Is niet origineel, klinkt niet spannend of apart.

Het is niet voor niets dat producers veel randapparatuur en sample-pakketten, filters en dat soort dingen aanschaffen, puur om eens iets anders te doen dan een ander en een eigen stijl + klank te ontwikkelen.

Mede daarom is iemand als Avicii bekend geworden. Een pakkend nummer als Bromance, zonder vocalen, dat aanslaat bij een erg breed publiek. Dat is niet zomaar een samenraapsel van knippen en plakken met een beetje standaardsamples in een lijntje, daar zitten uren en uren en uren werk in.

En een leek kan dat verschil ook duidelijk horen. Ben je alleen maar blokjes aan elkaar aan het plakken dan hoor je dat duidelijk terug omdat het abrupt stopt en niet lekker bij elkaar aansluit. Door middel van allerlei effecten kun je dat vloeiender laten overlopen. Daar hoef je zelfs geen producer voor te zijn om dat te horen. ;)

Comment

• Ik vraag me af welke idioten er op het idee komen om 63A stopcontacten af te zekeren op 32A... Wij vragen netjes een 3x63A aansluiting, en op locatie blijkt die er ook te zijn. We sluiten alles aan, maar van zodra ik goed met de lampjes begin te spelen: PATS alles uit...
                      Combineer dat met een aardlekschakelaar die op de vreemdste momenten vindt dat hij moet uitschakelen en de pret is compleet. Elke keer moet de lichttafel opnieuw opstarten (zij die ooit met een Avolites Pearl Expert gewerkt hebben weten hoe verschrikkelijk lang dat duurt), dus ben ik van pure mizerie de Chamsys gaan halen zodat ik tenminste een UPS had...

Comment

• Omdat een 63A zekering niet bestaat.
                        Last edited by waltervanpeene; Tuesday-30-08-2011, 18:26.

Comment

• Klopt dit hier bestaat niet

Ook de automaat varriant hier bestaat niet

Hiep hiep hoera voor google

Comment

• Ik bedoelde meer een draai zekering, maar ik heb nog nooit een 64 aansluiting 1 keer afgezekerd gezien met 1x 64A. Dat gebeurt altijd in fase's

Comment

• Dan ben je bij deze vriendelijk uitgenodigd om onze power distro's en dimmerracks te komen inspecteren... Zit wel degelijk een 4x63A C-curve automaat in ;)

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
                                Ik bedoelde meer een draai zekering, maar ik heb nog nooit een 64 aansluiting 1 keer afgezekerd gezien met 1x 64A. Dat gebeurt altijd in fase's
                                Hoe wil je een 3x 63A in fases zekeren???

Het feit dat je ze nooit bent tegen gekomen betekend niet dat iets niet bestaat. Dat telt voor alles en heeft zelfs een naam, het falsificatieprincipe.
                                (Ik kan niet roepen dat roze olifantjes niet bestaan, simpelweg omdat ik ze nooit gezien heb. Ik kan alleen zeggen dat grijze olifanten wel bestaan ;) ).

En die 63A smeltzekeringen bestaan wel degelijk,
                                Kijk hier maar eens.

Comment

Working...
                                X