Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dus 3x een 63 ampere smelt zekering zou niet gelijk staan aan 63 ampere kracht? Volgens mij wel hoor je zekert 3x 1 fase af met 63 ampere ( dus in totaal 3 stoppen van 63 ampere ) en tadaa 63 ampere kracht afgezekerd en wel.

Een 63 ampere kracht stopcontact bestaat in het algemeen uit 3x een fase en 1x een aarde. In de meeste gevallen heb je ook nog een nul maar dit is niet altijd het geval.

Je hebt ze zelfs nog een stuk zwaarder ook.

Comment

• fl studio die vast loopt en vast blijft lopen. computer opneiuw opstarten ben je een complete piano roll kwijt (die net zo gaaf was. en nog wat bouw.).

grrrrrr:mad::mad::mad: ik hoef niet helemaal opnieuw te beginnen maar dat kost me weer een half uur werk a een kwartier.:mad::mad::mad:

Comment

• Mm, dan is het mij ooit verkeerd uitgelegt. Heb het hier nog zelf liggen... Bedankt voor de info!

Comment

• Originally posted by donkey kong View Post
          fl studio die vast loopt en vast blijft lopen. computer opneiuw opstarten ben je een complete piano roll kwijt (die net zo gaaf was. en nog wat bouw.).

grrrrrr:mad::mad::mad: ik hoef niet helemaal opnieuw te beginnen maar dat kost me weer een half uur werk a een kwartier.:mad::mad::mad:
          Dat het vast loopt zal ook wel een redenen hebben, kan je computer het aan? Draai dan alleen FL en niet msn enz. er bij. Scheelt ook weer een beetje...

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
            Dus 3x een 63 ampere smelt zekering zou niet gelijk staan aan 63 ampere kracht? Volgens mij wel hoor je zekert 3x 1 fase af met 63 ampere ( dus in totaal 3 stoppen van 63 ampere ) en tadaa 63 ampere kracht afgezekerd en wel.
            Compleet correct, maar dat zegt Waltervanpeene niet.
            Hij was blijkbaar in de veronderstelling dat een fase 63A (waar er dus doorgaans 3 van zijn bij een 3 fase aansluiting) ook in fases (waarmee hij bedoelde: in trappen) gezekerd werd, 2x 32A = 63A, dat idee.

Dat kan helemaal niet (want als je 2 zekeringen van 32A achter elkaar zet kun je geen 63A trekken) en daar zijn we het nu collectief over eens. :D

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
              Dat het vast loopt zal ook wel een redenen hebben, kan je computer het aan? Draai dan alleen FL en niet msn enz. er bij. Scheelt ook weer een beetje...
              nee daar ligt het niet aan zie mij n systeem link.

Comment

nee daar ligt het niet aan zie mij n systeem link.
                http://nl.hardware.info/usersystemen...-music-systeem
                Je probleem staat achter het kopje "Besturingssysteem"... :p

Comment

• ik haat bedrijven die mensen misleiden doormiddel van leuke verkoop praat

zie hier: Complete 2400W DJ Set met 2 PA versterkers en 4 Disco Luidsprekers

Een complete PA installatie voor de beginnende en gevorderde DJ professional. De set wordt geleverd met een krachtige PA versterker, twee speaker boxen met LED disco verlichting en alle noodzakelijke snoeren en kabels.

Kenmerken
                  • 2 PA Versterkers met 500W per stuk
                  • Vier 600W 2x 8” Speakers
                  • LED lichteffect op de luidsprekers
                  • Compleet met snoeren en kabels

Levering:
                  • 2 x PA versterker
                  • 4 x PA luidsprekers
                  • 2x 10m luidspreker kabel
                  • Stereo Tulp / Tulp audiosnoer
                  • 3.5mm naar 2x Tulp audiosnoer

SkyTec 2 x 250W versterker met EQ
                  PA versterker voor semi-professioneel gebruik, welke in geen enkele DJ-installatie mag ontbreken. Versterker voorzien van meerdere RCA ingangen voor aansluiten van meerdere auidobronnen bv DVD-speler, TV, CD-speler, Tuner etc. Verder op de voorkant een 3.5mm jack aansluiting voor het aansluiten van bijvoorbeeld een MP3 speler. De krachtige eindtrap staat garant voor langdurige topprestaties.

• Type: SPL-500EQ
                  • Vermogen - 4 Ohm: 2 x 250W
                  • Vermogen - 8 Ohm: 2 x 200W
                  • THD: <0.5%
                  • Frequentiebereik: 20Hz-20kHz
                  • Ruis: >98dB
                  • Kanaalscheiding: >82dB
                  • Ingangsniveau: 0dB
                  • Ingangsimpedantie: >10kOhm
                  • Uitgangsimpedantie: 4-8 Ohm
                  • Aansluitspanning: 230Vac, 50Hz

PA DJ Luidspreker 2 x 8" 600W met Disco LED Verlichting
                  3-Weg disco DJ PA luidspreker met coole blauwe LED verlichting rondom de speakers. De LEDs reageren op de muziek.

Kenmerken
                  • 3-Weg bas-reflex systeem
                  • Piezo tweeters voor de hoge tonen
                  • Piezo hoorn voor de middentonen
                  • Woofer met grote magneet
                  • Bekleed met vilt, afgewerkt met hoekstukken
                  • Voorzien van handgrepen
                  • Aansluiting: dubbel uitgevoerde terminals

Specificaties
                  • Vermogen Max: 600W
                  • Woofer: 2x 8 inch (20cm)
                  • Tweeter Piëzo: 2x Piëzo
                  • Hoorn: High Compression Piëzo
                  • Impedantie: 8 Ohm
                  • Frequentiebereik: 45Hz - 20kHz
                  • SPL max: 94dB
                  • Aansluitingen: Luidspreker terminal
                  • Afmeting: 32.5 x 24.5 x 85.5 cm
                  • Gewicht: 13.4kg

Luidsprekerkabel
                  2 x 1,5mm², 10m transparant met polariteit
                  Een uiterst flexibele luidsprekerkabel die opgebouwd is uit vele dunne koperleidingen. Overeenkomstig met 2 x 1,5mm², echter veel soepeler. Door de polariteitsindicator sluit u uw luidsprekers altijd op de juiste manier aan. De luidsprekerkabel wordt geleverd op een rol (los) of haspel van 10 meter.

Kenmerken:
                  • 2 x 1,5mm²
                  • Zeer flexibele uitvoering
                  • Met polariteitsindicatie
                  • Totale lengte 10m

Audiokabel: 2x RCA / Tulp - 1x 3.5mm Jack 1.5m
                  Standaard 3.5mm Jack naar 2 x Tulp / RCA audio snoer. Wordt ondermeer toegepast om computers en andere geluidsbronnen aan te sluiten op een mengpaneel of versterker.

Kenmerken:
                  • Kwaliteit audiosnoer
                  • 2 x Tulp / RCA naar 3.5mm Jack
                  • 1.5 meter

Audiokabel: 2x RCA - 2x RCA 2.0m
                  Standaard stereo Tulp / RCA naar Tulp / RCA snoer. Geschikt om componenten zoals versterkers, tuners, draaitafels en mengpanelen onderling met elkaar te verbinden.

Kenmerken:
                  • Degelijk afgescherm snoer
                  • Stereo Tulp / RCA naar Tulp / RCA
                  • 2.0m kabellengte
                  Last edited by JONKIE_NL; Thursday-01-09-2011, 01:52.

Comment

• Ik zie het probleem niet?? voor het geld wat ze waarschijnlijk vragen? het is meer hoe serieus neem jij blauwe speakers serieus?

Comment

• het gaat mij er om dat bedrijven dit soort budget systemen aanprijzen als top van de top spul

ik neem en heb skypech nog nooit serieus genomen, heb zelf(slechte) ervaring met hun kwaliteit(van uit mijn beginners tijd)

Comment

• haha, ken de webshop... hou het maar bij bax...

Comment

• Bax-shop verkoopt ook Skytec hoor, kom je overal tegen :) Ik ben er ook ooit mee begonnen...

Comment

• Dat die rommel in winkels staat kan me eigenlijk bitter weinig schelen. Dat er kinderen zijn die dat stuk schroot op hun slaapkamer willen zitten laat me ook Siberisch koud. Maar dat ik die muziekverkrachtende waaibomendozen op sommige feesten (waar ik als gast ben) moet aanhoren vind ik veel erger. Vooral dan nog als er mij jobs voorbij gaan omdat er iemand met zulk een set enorm onder de prijs werkt. (Ok, je kunt niet meer vragen voor een dergelijke set, maar toch...)

Comment

• ik atendeerde iemand dat zijn overgangen in zijn mixtape hier en daar beter kan. en meteen krijg ik een complete scheld partij over mij heen.:(

bedoelde alles niet lulig maar net zoals jullie mij helpen. wil ik de rest waarbij ik kan ook helpen.:D

Comment

ik atendeerde iemand dat zijn overgangen in zijn mixtape hier en daar beter kan. en meteen krijg ik een complete scheld partij over mij heen.:(

bedoelde alles niet lulig maar net zoals jullie mij helpen. wil ik de rest waarbij ik kan ook helpen.:D
                                Schelden zal ik niet vaak doen, hou het dan toch liever ff vriendelijk.

Waar ik WEL een hekel aan heb is aan een jochie van een jaar of 15 a 16 die maar terug blijft komen, blijft vertellen wat ik wel moet doen en wat niet, blijft zeggen draai die plaat draai nou die is zo vet dat gaat hem worden draai nou draai nou bla bla bla. Oke draai dan maar vooruit zullen eens kijken. Poef feest dood. Echt blijf op je slaapkamer of geniet van het feest.

Als ik ergens ben en dan niet om te draaien of geluid bemoei ik me er ook nul mee. Ben daar voor een leuke avond en als het dan een keer wat minder is, jammer. Ik ga me er in ieder geval ZEKER niet mee bemoeien.

Hoe zou jij je voelen als jij ergens staat te draaien en ze telkens bij elk ding wat je doet komen zeggen van hey dit hey dat. Ik vind een keer iets prima en sta open voor sugggestie's zeker als ze weten waar ze het over hebben maar sommige......

Comment

Working...
                                X