Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oke id. maar vondt de plaatjes van herules. ook niet echt van dat is top spul. dus daarom vondt ik toen ook zo van liever niet aanbevelen!! en nu weet ik het zeker dat het troep is;)

Comment

• Grote ergernis: Een generator toegewezen krijgen met een 5 polige rode CEE 16A op. Prima zou je denken: kabeltje naar mijn distro en gaan met de banaan... Tot ik op het idee kwam om even de spanningen te meten die uit dat ding kwamen. Een goeie 280V op L1, 220 op L2 en 190 op L3... Geweldig zeg, zo'n generator waar de nul niet in is aangesloten. Gelukkig geen apparatuur gesneuveld!

Comment

• mensen die nichtcore maken en zichzelf producer vinden.

effe terug gisteren bij de media markt stond een jongen van 12a14 gitaar te spelen. (ik dacht meteen stel je eens voor om hem eens flink kaal te plukken.) jongen ten eerste heb je een vergunning om daar te mogen spelen,betaal je buma strema wel??. en betaal je er wel belasting over??
        hahaha dacht ik:D ik die mediamarkt door was hij weg!!. ach dat kind moet nog veel leren:D

dat is tog verboden?? of zit ik er zelf naast??

Comment

• Ik heb een hekel aan mensen die heel erg off-topic gaan
          En maar blijven proberen om off-topic te gaan.

Comment

• Originally posted by donkey kong View Post
            mensen die nichtcore maken en zichzelf producer vinden.
            Waarom ben je dan opeens geen producer? Als je het ''zelf'' maakt dan produceer je het toch ook? Het is niet mijn muziek maar goed dat maakt niet uit of het wel of niet door een producer is gemaakt.

Originally posted by donkey kong View Post
            effe terug gisteren bij de media markt stond een jongen van 12a14 gitaar te spelen. (ik dacht meteen stel je eens voor om hem eens flink kaal te plukken.) jongen ten eerste heb je een vergunning om daar te mogen spelen,betaal je buma strema wel??. en betaal je er wel belasting over??
            hahaha dacht ik:D ik die mediamarkt door was hij weg!!.

Wat een haat. Ik denk dat als we eens goed bij jou gaan zoeken we ook vast en zeker dingen gaan vinden die niet 100% legaal verkregen zijn.

Waarom zou je meteen zoon jochie de vernieling in willen helpen? Waarom kaal gaan plukken?

Hoe het met vergunningen zit geen idee. Die regel ik nooit dat is bij mij aan de organisator niet aan mij. Ook de belasting heb ik geen idee over hoe dat precies zit. Heb me handen al vol aan mezelf.

Originally posted by donkey kong View Post
            ach dat kind moet nog veel leren:D

Die ken ik wel meer ;)

Dan een irritatie van deze kant. Bar personeel wat op een bedrijffeest platen gaat vragen wat totaal niet bij het feest past / hoort en dan ook nog iedere keer als ze langs komen blijven vragen of je hem wel wil draaien. Na het feest, medewerkers helemaal tevreden en een leuke avond gehad, eigenaar helemaal tevreden over het verloop van de avond. Kom je nog even wat na drinken met de overige medewerkers gaan ze nog een keer zeuren waarom je die ene plaat niet gedraaid hebt. Goh volgens mij was ik aan het draaien voor de gasten op het feest niet voor het horeca personeel.

Comment

ach dat kind moet nog veel leren:D
              uhum!........zegt genoeg denk ik

Comment

oke id. maar vondt de plaatjes van herules. ook niet echt van dat is top spul. dus daarom vondt ik toen ook zo van liever niet aanbevelen!! en nu weet ik het zeker dat het troep is;)
                Aan de hand van deze, en een boel andere posts, lijkt het me verstandig om je postgedrag iets te veranderen en vooral de mate van posts iets in te perken. Nu plaats je vooral dingen in de offtopic sectie en veelal in dit topic, die niet door iedereen erg gewaardeerd worden.

Comment

• ik krijg het schurft van berispingen krijgen voor comments,
                  mensen die blij de hand doen
                  cafe's die een beamer hebben maar niet snappen hoe z'n ding werkt(kijkt best fijn voetbal z'n onscherp ding, met verkeerde beeld verhoudingen, leek net rugby met die ovale ball

Comment

oke id. maar vondt de plaatjes van herules. ook niet echt van dat is top spul. dus daarom vondt ik toen ook zo van liever niet aanbevelen!! en nu weet ik het zeker dat het troep is;)
                    Na 3x doorlezen snap ik nog niets van jou post. Een verleden tijd met dt???? Ik snap Mol wel.

Comment

• Als je een nummer zelf maakt, wat je dus doet door gitaar te spelen.. Dan hoef je helemaal niks geen rechten te betalen ;) Je gebruikt hoogstens de melodie of tekst en dat wordt al jaren door iedereen gedaan.

Comment

• Originally posted by malcolm View Post
                        Dan hoef je helemaal niks geen rechten te betalen ;) Je gebruikt hoogstens de melodie of tekst en dat wordt al jaren door iedereen gedaan.
                        Maar als je dat nummer gaat uitvoeren voor publiek of uitbrengen op CD/iTunes/enz, dan moet je WEL betalen aan Stemra!

Comment

• ik krijg het schurft van berispingen krijgen voor comments,
                          Dan moet je bij mij zijn en niet in het topic. Als je het niet eens bent met iets kun je dat gewoon tegen me zeggen. Maar die dingen geef ik niet voor niets. ;)

Comment

• effe harstike oftoppic.
                            kwam 4 uur thuis en mijn fiets stond er nog 3 uur later fiets is weg.
                            leker k*t is dat en niet denken dat het een goedkope oma fiets is. nee het is mijn dure gazzelle. wel verzekerd. maar ga zeker effe op marktplaats kijken en bij de fietsen handelaren langs in zwolle.

Comment

effe harstike oftoppic.
                              kwam 4 uur thuis en mijn fiets stond er nog 3 uur later fiets is weg.
                              leker k*t is dat en niet denken dat het een goedkope oma fiets is. nee het is mijn dure gazzelle. wel verzekerd. maar ga zeker effe op marktplaats kijken en bij de fietsen handelaren langs in zwolle.

zal ik hier verder nog op in gaan.....of.....nee laat maar dadelijk weer een berisping omdat ik gebruik maak van mijn recht als Nederlands staatsburger

Comment

• ik wil graag af van mijn flut speakers (logitech x530). maar omdat ik al mijn centjes voor mijn leven gebruik houw ik niks over om voor goede speakers te sparen. en ik daarom op flut speakers moet werken:mad::mad::mad::mad::mad:

dus wordt het zoeken naar betaald werk.
                                voor meer centjes. (:mad::mad::mad::mad::mad:).

Comment

Working...
                                X