Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by waltervanpeene View Post
    Mensen die even op de noodstop drukken van een agregaat.
    Kennen het 2 jaar geleden een keer mee gemaakt. Resultaat:
    1 setje gelijkrichters en wat diodes in onze s1200 van dynacord naar de knoppen.
    Collega bedrijf:
    8x movinghead movitec sl250 naar zijn grootje.

Toch een duur geintje. Moet ik wel zeggen dat het niet door het uitzetten kwam maar door het instarten terwijl alles nog gewoon ingeschakelt stond. Resultaat vreemde piek / opstart spanning en kaboemie.

Comment

• Originally posted by dj_rob View Post
      Gisteravond:
      Mensen die een frituurpan aansluiten op mijn groep...

(vergelijkbaar resultaat ;))
      Herkenbaar, maar dan niet allen met frituurpannen.

Comment

• Inderdaad mensen die denken dat een vrij stopcontact ook betekend dat ze deze kunnen gebruiken.

opeens poef geluid uit... "he wel toevallig dat het springkussen ook begint in te zakken" ... Grrrr :mad:

Comment

• Laatst met buurtfeest hadden ze 2x mijn stekker er uit getrokken, hun reactie was: Ja maar dit is toch de koelkast?! :@

Comment

• Ik doe er dan meestal een stukje tape overheen.
            Dan voelt het tenminste nog een beetje of ik het had kunnen voorkomen.

Overigens nog eentje van mn zelf.
            Artiest was op locatie gekomen, zou vroeger komen en over onze geluidsset spelen. affin zanger kom te laat en komt met een bagger geluidsset aan.
            Ik maar gaan afbreken, haal mn stekkerblok weg. BAM.
            Zanger heeft geen stroom meer, want die heeft op mijn stekkerblokje ingeprikt. zanger boos...

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
              Toch een duur geintje. Moet ik wel zeggen dat het niet door het uitzetten kwam maar door het instarten terwijl alles nog gewoon ingeschakelt stond. Resultaat vreemde piek / opstart spanning en kaboemie.
              ik weet niet hoe jij een groep inschakelt, maar ik zet steeds eerst de hoofdschakelaar af voordat ik ze opstart, wanneer ze opgestart is (na +- 30sec) zet ik al de zekeringen 1 voor 1 op.

uit de les elektriciteit zou je moeten weten dat een groep bij het starten en stoppen enkele rare pieken kan geven.

Comment

• Mm, deze aggregaat is goed beveiligt hoor. Als je de Noodstop indrukt. Vliegen eerst alle automaten naar beneden en dan zet hij zijn moter pas uit.

Inderdaad eerst aggregaat starten, en na 5 sec kan je alle automaten aanzetten. Is de beste manier, uitschakelen ook. Eerst automaten naar beneden en dan moter uit.

Maar je zou de noodstop inderdaad kunnen afplakken, maar als er echt iets is en niemand kan er op drukken.... Kan je zelf nog de sjaak worden met verzekeringen ect.

Comment

• 't is wel een mogelijkheid om op een dun papiertje met NOODSTOP te printen, deze daarna voor de noodstop hangen, als het nodig is druk je er zo doorheen, net als handmelders voor de brandmeldinstallatie :)

Comment

• ja maar iedereen drukt door dat papiertje heen, dan helpt het als nog niet.

Comment

• Aan verkopers van auto's.
                      In juli een nieuwe bestelwagen besteld (peugeot boxer) de verkoper zei dat hij in oktober zou binnen zijn, we zijn nu november en daar de garage niet belde nam ik zelf maar even de telefoon, na enig opzoekwerk kreeg ik eerst een oei, ja en euh te horen en dan de melding dat er iets is misgelopen en de bestelwagen maar ten vroegste in januari of februari geleverd zal worden, Grrrrr ik had goesting om alles annuleren maar daar schiet ik ook niets mee op, ik zal nog wat verder rijden met mijn vw caddy.

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
                        ik weet niet hoe jij een groep inschakelt, maar ik zet steeds eerst de hoofdschakelaar af voordat ik ze opstart, wanneer ze opgestart is (na +- 30sec) zet ik al de zekeringen 1 voor 1 op.

uit de les elektriciteit zou je moeten weten dat een groep bij het starten en stoppen enkele rare pieken kan geven.
                        Voor zover ik weet was ik niet de gene die de arregraat inschakelde. Mensen doen vreemde dingen als er opeens in een tent van 2500 man alles uit gaat.

Ook niet slim om de noodstroom voorziening op de arregraat van de horera te zetten. Dus het was echt harstikke donker. Ja dan doen ze dus soms best vreemde acties.

Comment

• als je een paar dagen van tv speakers moet leven. dan krijg je geheid oorpijn.

(vandaag komen mijn nieuwe speakers binnen).

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                            Aan verkopers van auto's.
                            In juli een nieuwe bestelwagen besteld (peugeot boxer) de verkoper zei dat hij in oktober zou binnen zijn, we zijn nu november en daar de garage niet belde nam ik zelf maar even de telefoon, na enig opzoekwerk kreeg ik eerst een oei, ja en euh te horen en dan de melding dat er iets is misgelopen en de bestelwagen maar ten vroegste in januari of februari geleverd zal worden, Grrrrr ik had goesting om alles annuleren maar daar schiet ik ook niets mee op, ik zal nog wat verder rijden met mijn vw caddy.
                            een voordeel.... een auto van begin in een jaar is verkooptechnisch intressanter (voor als je er weer vanaf wil) want een auto van jan 2009 = 2 jaar maar een auto van nov 2009 = ook 2 jaar terwijl er toch bijna een jaar tussen zit

Comment

• Daar heb je een punt zassie, zo had ik het nog niet bekeken.
                              En voordeel 2, omdat ik een paar maanden langer moet wachten kreeg ik mijn achteruitrijcamera gratis wat anders 500 euro kost.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                                Daar heb je een punt zassie, zo had ik het nog niet bekeken.
                                En voordeel 2, omdat ik een paar maanden langer moet wachten kreeg ik mijn achteruitrijcamera gratis wat anders 500 euro kost.
                                Off topic: door je onderschrift moest ik hier aan denken http://www.youtube.com/watch?v=MC8Zv...feature=relmfu

Comment

Working...
                                X