Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by JanPetersen View Post
    Mensen die een account maken en al op 0 posts staan! Even geteld, ongeveer 2700!!
    Zitten veel mensen tussen voor de korting, maar ook mensen die alleen pots volgen om ervaring op te doen.

Comment

• Als ie er iets van zegt
      IE moest JE zijn. Excuses

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
        Zitten veel mensen tussen voor de korting, maar ook mensen die alleen pots volgen om ervaring op te doen.
        Je kan ook zonder account het forum iN!

Comment

• Ja, maar als je een account hebt onthoudt de forumsoftware voor jou waar er nieuwe berichten geplaatst zijn ;-)

Comment

• Da's waar. Maar je kan ook gewoon elke avond even op nieuwe berichten klikken, heb je ook een overzichtje!

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
              Da's waar. Maar je kan ook gewoon elke avond even op nieuwe berichten klikken, heb je ook een overzichtje!
              Misschien een rare vraag maar waarom heb je dan hekel aan mensen die een account aanmaken maar niets poosten? Je hebt er toch totaal geen last van? Je hoeft de account's niet bij tehouden of er in andere vorm werk van te maken. Ik zie totaal niet het punt van ergenis.

Ik heb meer een hekel aan mensen die super oude topic's omhoog halen en er dan totaal niet iets nutttigs in zetten.

Of mensen die 2 of 3 posts nog geen 2 minuten naar elkaar zetten waar meestal dan ook nog eens weinig zinnigs in staat en makkelijk in 1 post had gekunnen. Als of je ''...'' groter word als je meer posts hebt of zo.

Ook forum leden die zich anders voor doen dan ze werkelijk zijn en hierdoor andere forum leden die opzoek zijn naar info of gewoon weg hulp / advies totaal de verkeerde kant opsturen omdat de gene die het advies geeft totaal niet weet waar hij / zij het overheeft.

Dan de laatste spammers. Bah.

Mensen die een account aanmaken maar er niets mee posten maakt mij niets uit. Heb er totaal geen last van.

Comment

• Niet zo zeer een hekel/last aan. Maar gewoon, het zijn er nogal veel. Bijna de helft van alle accounts.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                  Misschien een rare vraag maar waarom heb je dan hekel aan mensen die een account aanmaken maar niets poosten? Je hebt er toch totaal geen last van? Je hoeft de account's niet bij tehouden of er in andere vorm werk van te maken. Ik zie totaal niet het punt van ergenis.

Op mijn eigen forum heb ik hier ook een hekel aan, maar dat is een ander punt want je wil dat je forum goed draait. Ik begrijp niet dat mensen de moeite en tijd nemen om zich te registreren en dan nooit posten of zelfs niet meer inloggen.

Ik heb meer een hekel aan mensen die super oude topic's omhoog halen en er dan totaal niet iets nutttigs in zetten.

Soms gebeurt dat bij toeval omdat ze niet naar de datuk kijken, is mij hier 1x gebeurt maar dat zijn inderdaad onnodige acties.

Of mensen die 2 of 3 posts nog geen 2 minuten naar elkaar zetten waar meestal dan ook nog eens weinig zinnigs in staat en makkelijk in 1 post had gekunnen. Als of je ''...'' groter word als je meer posts hebt of zo.

Daar kun je als beheerder iets doen, op mijn forum kunnen ze pas na 5 minuten terug een post doen in hetzelfde topic, dus 2 berichten na elkaar posten.

Ook forum leden die zich anders voor doen dan ze werkelijk zijn en hierdoor andere forum leden die opzoek zijn naar info of gewoon weg hulp / advies totaal de verkeerde kant opsturen omdat de gene die het advies geeft totaal niet weet waar hij / zij het overheeft.

Na een tijdje weet je dan ook naar wie je mag luisteren en naar wie niet, op bax heb ik 3 personen waarvan ik hun raad zal opvolgen omdat ik weet dat het de juiste informatie is wat ze geven en niets iets is van horen zeggen.

Dan de laatste spammers. Bah.

Mensen die een account aanmaken maar er niets mee posten maakt mij niets uit. Heb er totaal geen last van.
                  Mijn antwoorden staan in het blauw ;)

Comment

• als je 20 meter hoog op een hoogwerker staat en de accu leeg is... zit de noodschakelaar voor de lift beneden en staat je collega buiten te roken.

Comment

• Lang geleden ben ik nog orderpicker geweest in een diepvriesbedrijf, vriezers -30
                      Ik was orderpicker picker op een hoogtewerker van 15 meter hoog en heel vaak trokken collega's voor de grap de stekker eruit en daar stond je daar te wachten tot ze zin hadden om de stekker er terug in te steken, soms was het 2u wachten en dat bij -30, we hadden gelukkig een speciaal pak aan, maar je was verplicht om het uur uit de vriezer te gaan en 15 minuten in een lokaal te gaan zitten om op te warmen en uit de hoogtewerker klimmen kon niet want de scharen zaten onder de kabine dus was het wachten.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                        Lang geleden ben ik nog orderpicker geweest in een diepvriesbedrijf, vriezers -30
                        Ik was orderpicker picker op een hoogtewerker van 15 meter hoog en heel vaak trokken collega's voor de grap de stekker eruit en daar stond je daar te wachten tot ze zin hadden om de stekker er terug in te steken, soms was het 2u wachten en dat bij -30, we hadden gelukkig een speciaal pak aan, maar je was verplicht om het uur uit de vriezer te gaan en 15 minuten in een lokaal te gaan zitten om op te warmen en uit de hoogtewerker klimmen kon niet want de scharen zaten onder de kabine dus was het wachten.
                        haha, dan ben je mooi zuur. gelukkig hadden we trouwens wel 2 hoogwerkers. waren vanmiddag aan het opbouwen voor mtv. redelijk groot klusje. 8 x 2x 18'' eaw subs en 8 eaw toppen. stuk of 15 movingheads (wash en spot) stuk of 150 parren en pinspots, 20 van die ledp\balken en nog berg blinders en paar 100 meter truss. en een vervelende roadhog die om de 10 minuten vastloopt. daar heb ik ook een hekel aan, had liever de niewe grand MA 2 mee gehad xD (btw. post binnekort wel effe wat foto`s)

Comment

• Een Hog, is dat niet sowieso een ergernis op zich?

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                            Een Hog, is dat niet sowieso een ergernis op zich?
                            haha idd,
                            mja als ie dan ook nog is om de 5 minuten uitvalt word je al helemaal gek.

Comment

• Kan me er niet aan storen dat mensen alleen een account maken om te lezen en vrij weinig posten. Liever dat ze veel kennis opnemen en alleen delen wat ze weten, dan dat de nieuwswaarde nihil is en de postcount enorm. ;) Ik zie het probleem niet.

Comment

• Ik heb een hekel aan iets wat je heel lief is te moeten afgeven.
                                Vorige week vrijdag hebben wij na een plotse en dringende operatie ons hondje moeten laten inslapen, onze honden komen altijd op de eerste plaats en veel moet wijken omwille van de honden, ik moet jullie dus niet vertellen hoe moeilijk we het nu hebben en daarom ben ik nu ook even niet actief op het forum.

Sorry rick, ik wilde het even kwijt.

Rust zacht lieve meid.

Comment

Working...
                                X