Originally posted by dreezer
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by ronennieshow View PostIk heb een hekel aan mensen die dan stoer doen maar als ze die rekening zien niet thuis zijn en je een hoop problemen hebt om je geld te krijgen.
Comment
-
Ach dat wordt waarschijnlijk toch uets voor de verzekering: "maa het glas was glibberig en gleed zo uit mijne hand, ik kon er echt ram niks aan doen". en tadaa een nog nieuwere chamsys.
- heeft er ook een hekel aan deze persoon, omdat ik door dit soort onzin meer premie moet betalen voor et geval ik iet stoms doe waar ik ECHT niks aan kon doen...
Ik hoop voor je dat het een beetje vlot wordt afgehandeld en je snel een nieuwe wing kan aanschaffen.
- zatte mensen heb ik niet zon probleem mee, maar wel als ze vervelend of agressief gaan doen. Ik snap overigens ook niet dat er geen security was ??
Comment
-
Originally posted by SLGV View PostAch dat wordt waarschijnlijk toch uets voor de verzekering: "maa het glas was glibberig en gleed zo uit mijne hand, ik kon er echt ram niks aan doen". en tadaa een nog nieuwere chamsys.
Comment
-
Originally posted by tjeerdbeer View Postzo heb ik dat op m'n verjaardag gehad. had maar 2 speakers (van de 6) net niet op de helft staan. de mensen die LETTERLIJK AAN HET EINDE VAN DE STRAAT wonen begonnen te zeuren dat het te hard was!
met een klein testje KLINKY
Comment
-
Originally posted by JONKIEOriginally posted by DJ Larshey JONKIE,
hoe heet die mix die je afspeelt bij je filmpje: new shizzle?
Klinkt nogal vet, onderhand filmpje al 30 keer gekeken. Maar wil wel graag het hele liedje ;)
Alvast bedankt
Lars
Hier KLINKY naar utube
Comment
-
Originally posted by StijnS View PostKomende zondag:
Begin optreden: 11h ('s morgens)
Soundcheck: 9h
Groot lichtplan, complete PA... En de dag er voor is de zaal verhuurd voor een fuif. Geweldig toch...
Originally posted by nijst001 View PostEen hekel aan: Een carnavalsvereniging die geen afspraken maakt tussen licht, geluid en band. Dus volgende week zaterdag: Dubbel geluid, Dubbel licht. En dan moet ook nog voorde dag erna alles eruit...
Voor je het weet ben je 60m microfoon kabel kwijt!(ja dat heb ik mee gemaakt)
Comment
-
Originally posted by nijst001 View PostEen hekel aan: Een carnavalsvereniging die geen afspraken maakt tussen licht, geluid en band. Dus volgende week zaterdag: Dubbel geluid, Dubbel licht. En dan moet ook nog voorde dag erna alles eruit...
Wij bieden altijd aan om in te prikken of om zelfs alles te doen. Soms vinden ze het goed soms heb je van die eigenwijze mensen erbij die gewoon glas hard hun eigen set ernaast zetten.
Was van de zomer ook bij ons. Echt geweldig. Een heel breed terras maar ook vrij ondiep ( zeg een 50m bij een 6 a 7 m ) hier staan wij altijd op de brede kant met onze rug tegen de muur van het cafe. ( onder de luifel ) Alles opgesteld. 4x dubbele 18 inch sub met dubbele 10 inch top. gelijdelijk verdeeld over de breete. Klonk vrij netjes en overal mooie dekking. Komt er zoon wannebe zinger. Begint op te bouwen. Haalt zijn pa uit de bus. Dus wij zeggen meteen van als je wil mag je gewoon dat van ons gebruiken hoef je het niet op te bouwen want met 2 topjes op 1 statief per kant red je het nooit alles goed dekkend te krijgen. Maar nee dat was het best er bestond geen beter. Alles was perfect afgeregeld op zijn set ( nog niet aangehad ) Dus opbouwe met die handel. Heb heerlijk op het terras gezeten en toe gekeken hoe hij stond te klungelen met statieven kabels en dus een dubbele pa. Eindelijk alles klaar. Leeg terras chekke en jawel klonk naar zijn idee goed. Wij vonden dat de sprijding al slecht was maar ja hij vond het geweldig. Alleen sávonds tijdens zijn eerste optreden begonnen de problemen al. Wij draaide op een 60 a 70% van het vermogen om hem wat power te geven om als zanger er overheen te kunnen. Helaas ging het nu wel grandioos fout. Alles stond in de clip en hij kwam nog niet in de buurt kwa volume en sprijding. Resultaat publiek kreeg weinig mee van het eerste setje. Wij weer draaien en nu kwam de zanger al vrij snel. Kan ik misschien toch inprikken? Hahaha briljant om zoon iemand dan terug te zien komen op zijn besluit.
Wij prikken mits het redelijk is al vrij snel in. Als een set afdoende is dan is het toch goed. Wat wil je nog meer? Natuurijk staat er ook wel eens spul dat ik nog niet met een stok in die situatie aan wil raken en ja helaas ook dan zijn wij de gene die gewoon uitladen en erbij zetten.
Wat wel een ergenis is als het hierom gaat.
Complete pa hebben staan. Alles werkend alles gelabeld alles klaar. Komt de op 1 na laatste artiest ( django wagner ) trekt die geluidsman van hun er gewoon onze kabels eruit om zijn 3 voudige sp4 set erin te zetten. Resultaat licht controller valt uit muziek valt uit 2500 man over de zijk en rommel trappen.
Laatste keer zelfde artiest zelfde set tent nog een 5 m langer en nu was het wel goed?
Comment
Comment