Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vergeet de borg, benzinekosten en (bij overschrijding van vrije kilometers) de kilometers niet...
    O.a. Europcar zijn heel goed in adverteren maar niet zo heel goed in de kleine lettertjes ergens neerzetten...

Comment

• Vergeet ook niet dat de meeste verhuurbedrijven van auto's/ busjes hun voertuigen niet verhuren aan mensen onder 21 of die korter dan 2 jaar hun rijbewijs hebben

Comment

• Je heb nog niet eens je rijbewijs Dave. ;) Heb je je theorie al?

Comment

• Nee beide nog niet, maar tegen die tijd wel (hoop ik)

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
            Nee beide nog niet, maar tegen die tijd wel (hoop ik)
            Vergeet dan ook niet dat Europcar en dergelijke eisen dat de bestuurder minimaal 2 jaar in het bezit is van een rijbewijs voordat je mag huren ;)

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
              Nee beide nog niet, maar tegen die tijd wel (hoop ik)

Dan mag je wel gaan opschieten, Rene ter Borg vroeg maandag aan me of ik wist of je je theorie al had, hij had namelijk al even niets van je gehoord zei die.

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                G*dverdomme, zo dat is eruit.

Mijn net nieuw gekochte Showtec Xray Wave is er zojuist mee gekapt, sloeg uit en wil niet meer aan. En de Rotterdamse winkel waar ik hem gekocht heb is maandag nog niet open ook...

Pff, koop ik eens iets niet bij Bax gaat het kapot. :rolletjes:

Edit:

Het was gelukkig maar de zekering, er zat zowaar een reserve zekering bij.
                Daarom moet je ook bij Bax kopen.

Comment

• @JPSholland Dit kan net zo goed bij de Xray Wave's gebeuren die van bax komen. Er zat gewoon een slechte zekering in.

Comment

• Maar die zijn WEL op maandag open !

Ergernis: Tijdens het opbouwen een led-par tegen komen met defect erop..
                    "Jah euh dat waren we vergeten door te geven, maar die is dus kapot" Aldus de technicus die dat ding vorige keer mee had.
                    Last edited by SLGV; Friday-10-02-2012, 21:06.

Comment

• Dat ik iets over het hoofd heb gezien.
                      Gisteren (zondag) een bestelling geplaatst bij bax van bijna 6000 euro en niet gezien dat je 9% korting kreeg op alle producten wegens 9 jaar bax, ik ben de code dus vergeten in te voeren, daar gaat mijn korting.

Comment

• Je had die bestelling kunnen annuleren en weer opnieuw plaatsen. Maar daar is het nu te laat voor en daar gaat €540 de lucht in!

Comment

• Even bellen met de helpdesk?

Comment

• Ik bel niet graag naar buurlanden, soms zijn de mensen moeilijk verstaanbaar en zeker aan de telefoon, let op ik zal soms ook wel moeilijk verstaanbaar zijn voor de mensen aan de andere kant van de lijn, daarom heb ik een mail verzonden deze morgen, ik dacht om de chat even te raadplegen maar zo te zien bestaat de chat niet meer.

Comment

• @Mol De chat bestaat nog wel.

Hier: http://www.bax-shop.nl/klantenservic...enservice.html

Klik op een vraag, er verschijnt dan een blauwvenstertje. In dat blauwe venster in de rechter onderhoek staat de chat.

Comment

• Als ik klik op "ik heb een vraag" en in het venster onder klantenservice iets intyp krijg ik het volgende "Sorry niets gevonden!"
                                Dit had ik al meermaals geprobeert dus daarmee dat ik denk dat de chat niet meer bestaat.

Comment

Working...
                                X